לימודי בניית אתרים – לימוד עצמי או קורס?

מעוניין ללמוד לבנות אתרי אינטרנט ואפליקציות WEB? רוצים לעבוד כמפתחי אתרים ותוהים האם ללמוד לבד את רזי המקצוע או להשתתף בקורס מקצועי? ובכן, כדי ללמוד איך לבנות אתרים מתקדמים ומרשימים כל אחד יכול ללמוד קורסים קצרים אונליין מכל מיני מקורות מידע לימודיים ברחבי הרשת כמו יו- טיוב אך אם אתם מעוניינים באמת להתמקצע בתחום מומלץ להירשם לקורס מקצועי במכללה מוכרת בעלת סניפים בפריסה ארצית רחבה כמו מכללת SVCollege המסייעת לבוגריה גם בהשמה ומציאת עבודה בסוף הקורס בחברות פיתוח. 

אמנם, כאשר בוחרים ללמוד קורס בניית אתרים יש להשקיע בכך זמן וכסף, אך זהו קורס מקיף וממוקד המקנה את כל הידע הנדרש כדי לבנות אתרים ולעבוד בתחום כשכיר או כעצמאי. אם בוחרים ללמוד לבד את התחום יש להשקיע הרבה זמן כדי לאתר מקורות מידע איכותיים בשפה ברורה, ויש לתרגל את הנושא ולהשקיע בכך לא מעט זמן. לכן, אם אתם רוצים להתמקצע ולעבוד בבניית אתרים ופיתוח – מומלץ לבחור קורס מקצועי ומעמיק הכולל בין היתר תכנים מתקדמים כמו פיתוח אפליקציות WEB.

בונה אתרים נדרש למגוון רחב של כישורים ומיומנויות

בעבר הלא רחוק בוני אתרים נעזרו בטכנולוגיות יחסית פשוטות כדי לבנות אתר חדש ללקוחות שלהם, רוב האתרים נבנו בשפת ה-HTML בשילוב סקריפטים ואלמנטים מתחום עיצוב האתרים. עם הזמן צצו פלטפורמות חדשות ועתירות טכנולוגיה לבניית אתרים כגון וורדפרס, ג’ומלה ודרופל, ולא מעט ישראלים החלו לבנות בעצמם את האתרים, בלי לשלם לאנשי מקצוע מנוסים.

למעשה, כל מי שיש לו רקע טכני ואנגלית בסיסית יכול כיום לבנות אתר לבד בעזרת כלים חינמיים או בתשלום סמלי, אך כדי להקים אתר מקצועי המתאים לקידום אתרים בגוגל ובשאר מנועי החיפוש, או כדי להקים אתר מכירות מלוטש ומאובטח – נדרשים כישורים מקצועיים ויכולות שאין לרבים, כיוון שכיום בניית אתר מחייבת מיומנויות רבות, לרבות שליטה בתוכנות גרפיות כמו פוטושופ, שליטה בשפות תכנות לווב כמו HTML, PHP, דוט נט, וכן הכרות עם מערכות ניהול תוכן (CMS) כמו וורדפרס, מערכות לניהול קשרי לקוחות, הכרות עם מערכות סליקה וכיוצא בזה.

לכן, כאשר מעוניינים להקים אתר תדמית פשוט עם 3-4 דפים וכמה תמונות, אפשר לנסות לבנות את האתר לבד, לאחר לימודי בניית אתרים באופן עצמאי. כדי לבנות לבד אתר יפה ומושקע עם עיצוב מרשים, כדאי להיעזר בפלטפורמות הקיימות לבניית אתרים, ובראשם וורדפרס או WIX. עם זאת, כאשר מתכננים לבנות אתר מקצועי לעסק עם אפשרות למכירות מקוונות, נדרשים כישורים נוספים שקשה ללמוד לבד, לכן אין לוותר על קורס מקצועי.

לימודי בניית אתרים

למה כדאי לכם ללמוד קורס מקצועי לבניית אתרים?

לימודי בניית אתרים אפשרי במסגרת אקדמית כמו לימודים לתואר ראשון במדעי המחשב או במסלולים שונים לתעודת הנדסאי, או במסגרת קורסים מקצועיים לתעודה. יש גם מבחר קורסים קצרים במסגרת לימודי העשרה, לכן בחירת הקורס היא קריטית אם מתכננים לעבוד בבניית אתרים ולהשתלב בתחום המרתק והמעניין.

קורס בניית אתרים כולל נושאי לימוד רבים ומגוונים, כל עוד בוחרים קורס מקצועי ומעמיק האורך לפחות 3 חודשים. קורס מקצועי כולל מגוון נושאי לימוד רלוונטיים ועדכניים לבניית אתרים חדשים העומדים בדרישות השונות, לכן במהלך הקורס התלמידים לומדים שפות תכנות כמו 5 HTML, 3CSS, JavaScript, Angular ועוד. כמו כן, במהלך הקורס רוכשים ידע וניסיון מעשי בתכנות אפליקציות ווב לאתרים, בבניית מסדי נתונים, בבניית אתרים רספונסיביים ובהקמת אתרי מכירות וחיבורם למערכות מידע וסליקה. כמו כן, רוכשים ידע בעיצוב אתרים תוך התייחסות לאפיון מקצועי ונכון של האתר וצורכי הלקוח, התאמת חוויית המשתמש הרצויה והמתאימה לאתר וכדומה.

כאשר לומדים לבד קשה לדעת איזה קורס חינמי הוא איכותי ומקנה את הידע הנדרש לבניית אתרים, כמו כן קל יותר ללמוד במסגרת מסודרת המחייבת אתכם להשקיע זמן בלימודים ובתרגול, וכך רוכשים את הידע תוך זמן קצר. ראוי לציין כי ניתן ללמוד את הקורס בשעות הערב, וכך אפשר גם לשלב בין עבודה ללימודים.

קורס מקצועי ומתקדם לבניית אתרים מקנה ידע תיאורטי במגוון תחומים רלוונטיים, בשילוב התנסות מעשית ותרגולים כדי להכשיר את הסטודנטים לעבודה בתחום. השתתפות בקורס מקצועי ובמסלולי לימוד בניית אתרים במכללה מוכרת מכשירה את הבוגרים לעבודה בחברות בניית אתרים ולמגוון משרות נוספות בתחום, אחרי הקורס אפשר לעבוד גם כעצמאים וליהנות מקריירה מאתגרת ומעניינת ששכרה בצדה.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם