מה זה אוטומציה

קורס אוטומציה של מכללת SVCollege –  תתכוננו לעבוד בהייטק בעוד 4 חודשים! 

מעוניינים במידע נוסף?

עבודה בפיתוח אוטומציה נחשבת למבוקשת מאוד בעולם ההייטק, והמשכורות בתחום גבוהות במיוחד בשוק. לכן, לימודי אוטומציה הם פופולרים במיוחד וקורסים רבים מתעסקים בתחום זה.

אחת השאלות שנשאלות בדרך קבע היא – מה זה אוטומציה בעצם? המאמר הבא ינסה להבהיר לכם את המקצוע הזה, שהוא אחד המקצועות הרלוונטיים והמתפתחים בעולם ההייטק, ולתת לכם את כל הסיבות למה זה בדיוק התחום שאתם צריכים להיכנס אליו.

אז מה זה אוטומציה?

כדי לענות על השאלה “מה זה אוטומציה”, צריך להבין איך עובד פיתוח מוצר בעולם ההייטק.

אוטומציה היא למעשה חלק מקורס QA, שמטרתו בדיקת איכות המוצר ותיקון פגמים וליקויים. עולם הבדיקות מתחלק לשניים – בדיקות ידניות ובדיקות אוטומטיות.

בדיקות ידניות לרוב נחשבות בדיקות מעייפות, קצת כמו עבודה שחורה. לעומת זאת, עולם הבדיקות האוטומטיות נחשב לתחום מרתק, עדכני וחשוב מאין כמוהו.

בדיקות אוטומטיות הן בדיקות שנעשות באופן אוטומטי על ידי המחשב, ומייתרות את הצורך בבדיקות אנושיות (בדיקות ידניות).

כדי לבצע בדיקות אוטומטיות, יש צורך לתכנת סקריפטים שמטרתם לבדוק את התוכנה באופן אוטומטי. בתפקידכם כמפתחי אוטומציה, אתם אלו שיוצרים את הסקריפטים האלו ומוודאים שהמחשב בודק את התוכנה בעצמו, מעלה תקלות פוטנציאליות ומייעל את תהליך הבדיקה. ברגע שהבדיקות כתובות, ניתן להריצן פעמים רבות וכך לגלות פגמים ולתקנם, עד אשר אנחנו מגיעים למוצר (כמעט) מושלם ונטול תקלות.

להפוך למפתח אוטומציה עם משרה הכוללת שלל יתרונות:

עכשיו כשהבנו מה זה אוטומציה, כדאי שתדעו שלקורס אוטומציה יתרונות רבים, ואלו המרכזיים שבהם:

  • משכורת – מדובר בתחום עם משכורות גבוהות במיוחד גם יחסית לעולם ההייטק, וזו אחת הסיבות שהוא מושך אליו אנשים רבים.
  • כניסה טובה לעולם ההייטק – אם אתם חדשים בתחום ולא מעוניינים לעשות תואר ארוך ומעיק, אוטומציה היא דרך נוחה וחלקה להשתחל לעולם ההייטק בתפקיד ראשוני מצוין. לאחר מכן תוכלו להתפתח לתפקידי פיתוח נוספים ולמצוא את עצמכם חזק בתוך עולם מתגמל, מתפתח ואיכותי.
  • עבודה בשפע – כאמור, משמעות האוטומציה היא להבטיח את איכות המוצר, ולכן כל מוצר בעולם ההייטק זקוק למפתחי אוטומציה. עבודה תמצאו כמעט בכל מקום והביקוש הוא גבוה במיוחד.
  • תפקיד מעניין וחשוב – קל להבין למה התפקיד הזה הוא מבין החשובים בשוק; הוא זה המבטיח שהמוצר שיגיע למשתמשי הקצה הוא איכותי ככל האפשר. תפקידים בתחום האוטומציה הם תפקידים מרתקים וחשובים, שתמיד ישאירו אתכם על קצות האצבעות

מה לומדים בקורס אוטומציה?

קורס אוטומציה איכותי יכשיר מפתח אוטומציה ללא ניסיון באופן מעשי כיצד לפתח סקריפטים אוטומטיים. בקורס פיתוח אוטומציה כזה אתם עצמכם תכתבו את הקוד כבר מהשיעורים הראשונים, ותלמדו שפות עדכניות כמו Java ואוטומציה ב-WEB וב-Mobile.

בקורס אוטומציה תלמדו לכתוב סקריפטים באמצעים הטכנולוגים המתקדמים ביותר ואף תכינו את עצמכם לראיונות בשוק העבודה, כך שתגיעו מוכנים על הצד הטוב ביותר לעולם העבודה.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם