כל המידע אודות קורס פרונט אנד

קורס פרונט אנד נחשב לחלק מקורס Full stack שהוא אחד הקורסים הפופולריים ביותר בעולם ההייטק, שכן הוא מקנה מקצוע מבוקש ומרתק שמתפתח כל הזמן, עם היווצרותן של פלטפורמות חדשות.

ההתפתחות של עולם הפרונט-אנד דורשת מפתחים איכותיים, שרוצים ללמוד דברים חדשים ולצמוח ולגדול יחד עם הדרישות המשתנות של התחום הפרונט אנד ששייך לתחום הפולסטאק כל יצרנו את קורס front end עבורכם.  

רגע, מה זה בכלל פרונט אנד?

יישום WEB (בין אם אתר או אפליקציה) מורכב מ 2 חלקים: החלק הראשון הוא פיתוח של השרת, מה שנקרא בק-אנד, המשלב פעולות כמו ההכנה של העמוד ושליחת קבצים לגולש.

בק-אנד נחשב הרבה פעמים למאחורי הקלעים של האתר או האפליקציה. החלק השני הוא פיתוח של הדפדפן עצמו, כלומר מה המשתמש רואה מול העיניים – ועל זה אחראי מפתח הפרונט אנד.  צד לקוח הוא למעשה המתווך בין המשתמש לבין השרת. 

מפתחי פרונט אנד אחראים לממשק המוצג למשתמש ולכל הרכיבים איתם הגולש בה במגע. לכן, מפתחי פרונט אנד צריכים להתחשב בהיבטים נוספים מלבד פיתוח עצמו וכתיבת קוד, כמו נגישות, עיצוב, ביצועים וידידותיות למשתמש.

בעולם בו כולנו נמצאים במגע תמידי מול אתרי אינטרנט ואפליקציות,  למפתחי פרונט אנד תפקיד חשוב וקריטי בבניית אפליקציות ואתרים שהם פשוטים, דינמיים, ידידותיים ואינטראקטיביים, פועלים בכל הפלטפורמות ויוצרים חווית משתמש איכותית. 

למה להיות מפתח פרונט אנד?

שוק הייטק מוצף באינספור תפקידים, אבל אין ספק שתפקיד מפתח פרונט אנד הוא מהתפקידים המרתקים ביותר שתמצאו.

יש לכך סיבה טובה: מעבר לכתיבת קוד, כתיבה של אלגוריתמים והבנה בטכנולוגיות חדשות, מפתחי פרונט אנד נמצאים ב”דיאלוג” מתמיד עם משתמש הקצה.

לכן, הם מתעסקים בנושאים נוספים כמו הפן החזותי של הממשק, העיצוב וחווית המשתמש – היבטים שמוסיפים עומק, צבע ועניין. אם אתם אנשים חדים שמתעניינים גם בפן החזותי והויזואלי של הדברים, יש סיכוי טוב שהתפקיד הזה מתאים בדיוק לכם.

מעבר לתחום עצמו, מדובר על מקצוע מבוקש מאוד, ולכן גם מתגמל מאוד. גם לזה יש סיבה ברורה: היום העולם כולו מתנהל דרך אפליקציות ואתרי אינטרנט, ולכן הדרישה לאנשי פרונט-אנד איכותיים היא גדולה מה שמעלה את משמעותו החשובה של קורס front end.

החברות מחפשות אחר אנשים יצירתיים וחדים, והזדמנויות התעסוקה הן רבות ומגוונות, ולכן מדובר על אחד התחומים הטובים ביותר. 

קורס פרונט אנד כחלק מנישת הפולסטאק

יש כמה דרכים להיות מפתחי פרונט אנד, בין אם תואר ראשון במדעי המחשב ובין אם קורס פרונט אנד מקצועי אשר ילמד אתכם לפתח אתרים, לפתח פלטפורמות מובייל וכן אפליקציות היברידיות.

בקורס פולסטאק המקיף תיוודעו לפרונט אנד ותלמדו את כל הכלים הדרושים על מנת להפוך למפתחי פרונט אנד מן המניין, ותרכשו ידע בטכנולוגיות ה-WEB החדשות ביותר בשוק. בקורס תלמדו הן בכלים תיאורטיים חשובים, אך גם תתנסו באופן מעשי בפיתוח WEB ובשילוב עם תכנים מקורס בניית אתרים.

אלו חלק מהנושאים והשפות תכנות שתלמדו בקורס פרונט אנד:

  • היכרות עם עולם ה-Browsers – כדי להיות מפתחי-אנד איכותיים, צריך להבין היטב כיצד פועלים דפדפנים, ואיך להתאים דפדפנים לכל הפלטפורמות והמכשירים השונים הקיימים בשוק.
  • שפת HTML5השפה השימושית ביותר למפתחי פרונט-אנד. היא פשוטה מאוד, אך משמעותית לבניית עמודי אינטרנט. 
  • CSS3בעוד HTML עוזר לנו לבנות את שלדי עמודי האינטרנט, CSS מאפשר לנו ליצור עיצוב ממשק. בעזרת CSS תוכלו ליצור דפים מעוצבים ובנויים בצורה חכמה בין אם דפי WEB או אפליקציות למובייל.
  •  שפת JAVASCRIPTשפת JavaScript היא שפה הכרחית לכל מפתח פרונט אנד. באמצעותה אפשר לפתח ממשקים דינמיים, שהם הכרחיים בעולם הווב של היום. 

סיום קורס Front end והתחלת עבודה בחברה

בסיום קורס פולסטאק תדעו לעסוק בפיתוח WEB, תלמדו כיצד ליצור ממשק אינטראקטיבי ודינמי עם חווית משתמש איכותית, וכיצד ליצור תקשורת בין הפרונט אנד לבק אנד.

ואולי הכי חשוב, בסיום קורס פרונט אנד תהיו מוכנים להשתלב כמפתחי Front end בצוותי פיתוח בעולם ההייטק, בתפקידים מתגמלים הן בסטרטאפים קטנים, הן בחברות דיגיטל והן בחברות גדולות ובינלאומיות.

קורס פולסטאק מאפשר לכם לזכות במקצוע מבוקש ודינמי בתוך ארבעה חודשים, עם מיקוד ברור ובלי הצורך בתואר ארוך ומורכב.

בסיום קורס Front end תצאו עם ידע תיאורטי ומעשי רב, ועם פרויקטים שתוכלו להראות בראיונות עבודה. בהמשך תוכלו להתפתח גם לתחומים נוספים, כמו צד השרת ובהמשך כמפתחי Full-Stack, מפתחים עם ידע מעמיק הן בצד-לקוח והן בצד-שרת.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם