תפקיד עצמאי של מנהל תוכן ומדיה חברתית

תפקיד ניהול עצמאי של מנהל תוכן ומדיה חברתית הוא הרבה מעבר לכתיבת והעלאה של פוסטים ותמונות או יצירת עמוד יוטיוב עם סרטון כזה או אחר. לא. ניהול סושיאל, בעיקר כשהוא נעשה באופן עצמאי דורש עבודת מחקר, ניתוח ולמידה בלתי פוסקת במטרה ליצור קהילה סביב המותג, לגרום לגולשים ברשתות החברתיות להתחבר לתכנים ולגייס אותם כדי לבצע פעולות שיסתנכרנו עם מטרות המותג בעתיד הקרוב והרחוק. עוד על תפקיד עצמאי בניהול תוכן ומדיה חברתית – כאן למטה.

 

מנהל תוכן ומדיה חברתית כעצמאי – מה זה כולל?

בתחום השיווק הדיגיטלי, מנהלי תוכן ומדיה חברתית ממוקמים גבוה מאוד והם אחראים על קשת פעולות שיווק, אסטרטגיה וניתוח – רחבות ביותר. מתוקף כך, מנהל תוכן ומדיה חברתית הוא לחלוטין לא רק קופירייטר טוב שמעלה 2 פוסטים בבוקר ושולח כמה מיילים אחר הצהריים, ממש ממש לא. מנהל סושיאל הוא האחראי על יצירת אסטרטגיה לחשיפה ויצירת נוכחות של מותג ברשתות החברתיות.

הרבה מעבר לתחזוקה שוטפת של חשבונות הרשתות החברתיות של המותג, הוא צריך לפעול על פי אסטרטגיה שמהווה את תשתית תהליכי השיווק והפרסום בסושיאל.

יחד עם שימוש בכלי ניתוח מתקדמים, כתיבת פוסטים, יצירת סרטונים וייצור בלתי פוסק של תוכן חדשני יצירתי ומעורר עניין – בסביבה הדינמית נכון להיום, יש צורך בידע מתעדכן בכלי AI כדי לגייס אותם לטובת הקידום המתמיד של המותג ברשתות החברתיות.

שהעולם לא עוצר לשניה, מנהל סושיאל עצמאי שלא מתעדכן כל הזמן במגמות החדשות ביותר הן מבחינת תוכן והן מבחינת יכולות, ניתוח, ניטור ופיתוח – יישארו מאחור ולא יוכלו לקדם מותגים בצורה אפקטיבית.

 

מה כולל קורס ניהול סושיאל שמכשיר עצמאיים לעבודה בתחום ניהול מדיה חברתית?

קורס ניהול קמפיינים וסושיאל מכשיר את בוגריו להתמודדות עם האתגרים אותם מעמידים בפניהם גולשי הרשתות החברתיות שלא צורכים כל תוכן ומעניקים התייחסות רק לפרסומים ממוקדים, רלוונטיים, מרתקים או נותני ערך. לא כל תמונה תעבור את סף הביקורת של הגולש המצוי ולא כל פוסט איכותי ככל שיהיה ישיג את המטרה השיווקית מאחוריו. קורס ניהול סושיאל אמור לתת לכם ארגז כלים מלא לעבודה מקצועית בדגש על תוצאות מעולות וביצועים מדידים במערכות המובילות בתחום.

קורס להכשרת סטודנטים לתפקיד עצמאי של מנהל תוכן ומדיה חברתית – עוסק בנושאים הבאים:

  • בניית אסטרטגיה – כלומר, תכנון חכם שיסייע ללקוח לקדם את העסק על פי מטרות וצעדים ברורים. כאן אין מקום לאלתור או לשיטת ה’סמוך’: אסטרטגיה סדורה היא חלק קריטי בבניית קמפיינים שיווקיים וביצירת תכנים בכלל. אין מקום לעבודה מהבטן – רק על פי תכנון מקדים מבוסס נתונים ומחקר של דפוסי ההתנהגות ונושאי העניין של הגולשים.
  • שימוש בכלי בינה מלאכותית במטרה לסייע בניהול ואופטימיזציה של תכנים ומודעות ברשתות חברתיות שונות למעקב ומדידת ביצועים. בסיוע של בינה מלאכותית אפשר לנתח את התוצאות השונות של קמפיינים במדיה החברתית, לבדוק את רמת וסוג התגובות ולפיהן לעדכן את דרכי הפעולה, לגבש דרכים שונות למימוש האסטרטגיה ולטייב נון סטופ את רמת המעורבות של הגולשים בתכני המותג המונגשים בעזרת המדיה החברתית.
  • ניתוח של מאגרי נתונים במטרה למצוא מגמות של קהלי יעד, לחזות ביצועים עתידיים עוד לפני שמודעות ופוסטים עולים לאוויר ולתרגם נתונים מספריים לתוכן טקסטואלי וויזואלי ממיר.
  • תרגול והתנסות בבניית קמפיינים של שיווק על שירותים ומוצרים אמיתיים כולל ניהול, ניטור, בקרה ושיפור בהתאם לנתוני השוק ודפוסי התגובה של הגולשים.

 

נוסף על למידה עיונית ופרקטית, מכללת SVCollege מציעה יתרון מובהק והכשרה מהפכנית שמהווה את כרטיס הכניסה של בוגריה למשרות נחשקות בתחום או לדרך עצמאית מבטיחה מאוד. הסטאז’ המעשי בחברות שיווק הנעשה כחלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים – מכשיר את הסטודנטים לעבודה מעשית בתפיסת שיווק שחיה ונושמת קמפיינים שיווקיים, המרות, פוסטים וכל מה שקשור בשיווק סושיאל מקצועי.

העבודה בסביבה האמיתית הכוללת התמודדות עם האתגרים המזומנים לידיו של מנהל סושיאל מדי יום, ממקצעים את הסטודנטים בפער משמעותי מסטודנטים שאינם עוברים תקופת הכשרה זו ומאפשרים לבוגרים לקבל בהמשך תפקיד עצמאי של מנהל תוכן ומדיה חברתית בדגש על רכישת מיומנויות קריטיות ומקצועיות ללא פשרות.

בוגרי מכללת SVCollege אוכלים לארוחת בוקר קמפיינים באינסטגרם, מנשנשים במהלך היום דוחות של ביצועים מקמפיינים ביוטיוב ובטיקטוק ולעת ערב מקנחים ב-2-3 פוסטים לפייסבוק או מיילים בדגש על אחוזי פתיחה גבוהים מהרגיל.

הסטאז’ המעשי בחברת שיווק יחד עם הידע הרב בשימוש בכלי AI, מקפיצים את היכולות של בוגרי המכללה ומאפשרים להם לעבוד כעצמאיים מצליחים או להתברג במשרות מפתח ולהיות תותחי סושיאל שאין להם תחליף בעולם השיווק.

 

אילו מיומנויות אתם צריכים כדי לתת בראש ולהיות מנהלי מדיה חברתית אלופים?

מחקר

למרות שהנטייה הראשונית היא לחשוב שניהול סושיאל זה להתעסק כל היום עם כתיבה של תוכן חד, הרבה לפני זה, יש צרך במחקר טוב שנעזר במערכות המחקר המקובלות יחד עם כלי AI, שואל את השאלות הטובות ומתעקש לקבל תשובות טובות עוד יותר:

  • מי קהל היעד של המותג?
  • מה המטרות של הלקוח ברמה הגבוהה ביותר ועד לפירוקן לחתיכות קטנטנות כמו חשיפת מוצר ספציפי?
  • איך מתנהג הלקוח של המותג ברשת? איזה תוכן הוא צורך? איזו פלטפורמה היא האהובה עליו? לאילו סוגי תכנים הוא עושה לייק? מה גורם לו להפוך להיות חלק מקהילת המותג?

 

ועוד שאלות מהסגנון הזה שלא מאפשרות לתת קופי של זבנג וגמרנו אלא מכריחות מנהלי סושיאל לעשות עבודת נמלים ולבנות אסטרטגיה שמבוססת על אנליזה מדויקת ויעילה.

 

קופירייטינג

אחרי שדיברנו על מחקר סיזיפי, אין ספק שתפקיד עצמאי של מנהל תוכן ומדיה חברתית דורש עיסוק בתוכן כתוב. יכולות קופירייטינג חדות שפוגעות במטרה ודגות לקוחות שמנים במדיה הדיגיטלית – הן חלק בלתי נפרד מהתפקיד. אגב, חשוב שתהיו בעלי היכרות מעמיקה עם כל אחת מהרשתות החברתיות כדי להתאים את התוכן לז’אנר המקובל בפלטפורמה, כך לדוגמה: תוכן מקצועי יותר ללינקדאין, לעומת כתיבה קלילה וכיפית לפייסבוק ותמונות ויראליות לאינסטגרם.

 

ידע בעיצוב גרפי

תוכן חזותי הוא אחד מהחלקים הקריטיים בניהול סושיאל כעצמאי וכשכיר. בדור שמתקשה לקרוא תוכן ארוך ברציפות, תמונות סטילס ווידאו עושים את העבודה היטב ומשדרים מסרים שנקלטים בתודעת הלקוח גם בלי שהוא מתאמץ להבין מה רצינו בעצם. תמונה שווה אלף מילים, כבר הזכרנו?! קורס ניהול תוכן ומדיה חברתית יסייע לכם ברכישת כלים לעיצוב או לפחות ליצירת רעיונות חדשניים לתוכן ויזואלי מושך שיקרא לגולשים לצרוך את התוכן של המותג, להתחבר אליו ובהמשך, להימנות על הקהילה שלו ובסוף בסוף, להכניס כסף ללקוח אותו אתם ממתגים.

 

גמישות מחשבתית

ניהול סושיאל זה לא הנהלת חשבונות, תשכחו מזה. מדובר בתחום שצומח ומתפתח, משתנה ולובש צורה חדשה בערך מדי בוקר. תחום השיווק הדיגיטלי נע מהר כל כך שכמעט קשה לעקוב אחריו מה שמצריך מכם יכולת הסתגלות מהירה מאוד לשינויים, עדכון היכולות ולמידת כלים ומיומנויות חדשות אחת לתקופה. מצד אחד – זה מעניין מאוד ומצד שני זה בהחלט מאתגר. אם אתם אוהבים לגלול ברשתות החברתיות, ללמוד דברים חדשים כל הזמן, צמאים לריגושים ומבינים דבר אחד או שניים בטרנדים, כנראה שתוכלו להשתלב בענף בקלות.

 

מכללת SVCollege מכשירה אתכם לתפקיד עצמאי של מנהל תוכן ומדיה חברתית

מכללת SVCollege מכשירה בוגרים לעבודה מאתגרת ומבוקשת מאוד כמנהלי תוכן ומדיה חברתית בתפקיד עצמאי או כשכיר בחברות שיווק. מכללת SVCollege מציעה 2 יתרונות משעותיים ביותר: למידה והתנסות בכלי AI מתקדמים לשיפור וטיוב יכולות השיווק וההמרה לצד ניסיון מעשי בחברת שיווק המהווה כרטיס כניסה אפקטיבי למשרות הטובות בשוק. לפרטים נוספים על קורס שיווק דיגיטלי וניהול סושיאל עם כלי AI חייגו עכשיו *3793.

 

שאלות ותשובות בנושא תפקיד עצמאי של מנהל תוכן ומדיה חברתית

מכללת SVCollege מכשירה סטודנטים להשתלבות בתעשיית השיווק ברמה הגבוהה ביותר תוך דגש על שימוש בכלי AI והכשרה מעשית בחברות שיווק בפרויקטים אמיתיים של שיווק מותגים ברשתות החברתיות.

במציאות הדינמית של דור ה-Z שילוב כלי AI הוא מתבקש ובלתי ניתן להתעלמות, בעזרת בינה מלאכותית ניתן לחקור את קהלי היעד הרלוונטיים, לזהות דפוסי התנהגות, לצפות את אופי התגובה של הגולשים, לדייק ולטייב את הקמפיינים הממומנים והאורגניים ברשתות החברתיות.

יש לכלול יכולת מחקר ולמידה אינטנסיביות, קופירייטינג, הסתגלות לשינויים, גמישות מחשבתית, ידע בעיצוב גרפי, יכולת ניהול וכן אינטראקציה טובה עם הלקוח בייחוד אם אתם מתכננים להיות עצמאיים בתחום.

  • ארגז כלים חדשני ומתעדכן ליישום בעולם השיווק הדיגיטלי.
  • רכישת יכולות ניהול קמפיינים בפלטפורמות הפופולריות בעולם הסושיאל בהתאמה לקהל היעד הרלוונטי.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית ליצירת קמפיינים ממירים.
  • ניהול אופטימיזציה של מודעות וקמפיינים בפלטפורמות החברתיות.
  • מעקב ומדידה של ביצועים.
  • ניתוח תוצאות של פעולות שיווקיות במדיה החברתית.
  • ניטור ערוצי מדיה חברתית בעזרת AI במטרה לזהות מגמות של מותג.
  • חיזוי ביצועים פוטנציאליים של מודעה, פוסט או קמפיין עוד לפני שפורסמו ברשתות החברתיות.
  • תרגול פרויקטים מעשיים.
  • תקופת סטאז’ בחברת שיווק וביצוע פרויקטים אמיתיים ברשת החברתית בדגש על תוצאות מוכחות ומדידות.
logo

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם