השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם לשיחת התאמה ואפשר גם להתקשר 3793*
< ul style="text-align:right;">
בעידן הדיגיטלי של היום, ניהול פלטפורמות מדיה חברתית הפך למיומנות חיונית. עם הביקוש הגובר לאנשים שיכולים להתמודד ביעילות עם פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ופלטפורמות נוספות, חיוני לרכוש את הידע הטכני של עריכה, צילום, כתיבה ויצירת תוכן.
עם זאת, ניהול פלטפורמות אלה דורש ידע נרחב יותר מאשר רק פרסום תוכן אקראי. זה דורש הבנה עמוקה של עריכה ויצירת תוכן מושך חזותית וטקסטואלית שתופס את תשומת הלב של קהל היעד.
עם הופעת הבינה המלאכותית (AI), תהליך ניהול פלטפורמות המדיה החברתית הפך מתוחכם עוד יותר. אלגוריתמים של בינה מלאכותית יכולים לנתח התנהגות, העדפות ומגמות של משתמשים כדי לעזור לעסקים ליצור תוכן שידבר לקהל שלהם. שילוב זה של ידע טכני וכלים מבוססי בינה מלאכותית חיוני לניהול מוצלח של מדיה חברתית.
עריכה ויצירה של תוכן לפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק כוללת יותר מסתם כתיבת טקסטים קליטים או צילום תמונות יפות. זה דורש גישה אסטרטגית לסיפור סיפורים, עיצוב חזותי והבנת התכונות הייחודיות של כל פלטפורמה.
לדוגמה, בפייסבוק, עסקים צריכים ליצור פוסטים מושכים שיעודדו משתמשים לסמן 'אהבתי', להגיב ולשתף.
באינסטגרם, אסתטיקה חזותית משחקת תפקיד מכריע, ועסקים צריכים ליצור פיד מגובש מבחינה חזותית שמשקף את זהות המותג שלהם. טיקטוק, לעומת זאת, דורשת סרטונים קצרים ומושכים תשומת לב שיכולים להפוך במהירות לויראלים.
על ידי רכישת הידע הטכני של צילום, עריכה, כתיבה, ויצירת תוכן עבור פלטפורמות אלה, עסקים יכולים למנף ביעילות את כוחה של המדיה החברתית כדי להגיע לקהל היעד שלהם ולהשיג את יעדי השיווק שלהם. השילוב של בינה מלאכותית משפר עוד יותר את התהליך הזה, ומאפשר לעסקים לייעל את התוכן (והזמן) שלהם.
החלק העיוני מורכב מ-11 מפגשים עיוניים. הקורס מתקיים במתכונת של פעם בשבוע בשעות 17:00-21:00.
החלק המעשי מורכב מ-120 שעות של ניסיון מעשי.
התום הקורס המשתתפים יקבלו תעודת סיום של מכללת SV COLLGE. לקבלת התעודה יש לעמוד בתנאים הבאים:
1. חובת נוכחות של 80% מהשיעורים.
2. הגשת מטלות.
3. ציון עובד במבחן מסכם – מעל 75.
חיבור כל נקודות וחלוקת תעודות
מכללת sv מובילה במתן הדרכות ולימודי שיווק דיגיטלי וכוללת מרצים מנוסים העומדים לרשותכם גם אונליין בתחום, קורס שיווק דיגיטלי מקיף לגוגל ולשיווק עסקים קטנים או גדולים ברשתות החברתיות בשילוב שימוש באמצעי בינה מלאכותית כולל לימוד טכניקות שיווק שונות לקידום פוסטים, מותגים, מוצרים ושירותים באמצעות ניהול קמפיינים דיגיטליים של תשלום לפי קליק.
עולם השיווק הדיגיטלי גדל ומתפתח משמעותית בשנים האחרונות. אנו רואים צמיחה בכמות החברות העוסקות בכך וכמו כן גם בצורך של אנשי שיווק דיגיטלי. כיום לא ניתן כמעט למצוא עסק כלשהו שאין לו אתר אונליין וזקוק למשווקים דיגיטליים אשר יקדמו אותו בערוצים המתאימים.
בנוסף, אחוז הקניות המקוונות עולה משמעותית בכל שנה ובעלי עסקים מבינים שאם אתה לא ברשת – אתה לא קיים, ומכאן הצורך לשווק את האתר שבנו והקימו.
מעוניין להשיק קריירה בשיווק דיגיטלי? אתה חלק מצוות שיווק המחפש דרכים חדשות לחשוף את האתר של העסק? מומלץ לשקול קורס שיווק דיגיטלי אונליין ולהתמקצע בתכנית המתמחים שלנו במקום עבודה חדש עם סיום הקורס.
קורס ניהול קמפיינים מקבל משמעות חשובה בייחוד כשכיום השוק הינו תחרותי מאד בין חברות, בתי טסק וארגונים ומצירך השקעה בכוח אדם על מנת לגדול מהר יותר כעסק או כמשווק לעסק ולהביא אותו לקדמת הבמה.
באמצעות קורס שיווק דיגיטלי קצר בעולם ה PPC, תשלוט בניואנסים של תשלום לפי קליק, קידום ברשת המדיה והחיפוש, פרסום לתצוגה, אופטימיזציה של המרות וניתוח אינטרנט. תקבל היכרות מעמיקה עם שיטות להצעות מחיר, מדידת ביצועים , שיםור המרות, אלגוריתמים של דירוג, פלטפורמות של ניהול מודעות קמפיינים, שיפור יצירת לידים ושיווק במנועי חיפוש עבור קמפיינים המביאים להחזר השקעה (ROI ) מדיד.
הקורס מעניק שליטה מלאה ביכולות השימוש בכלים של AI בניהול סושיאל ושיווק דיגיטלי. התוכנית כוללת יסודות בניהול מדיה חברתית, יצירת תוכן מדהים, ושילוב מתקדם של כלים אוטומטיים בקמפיינים שיווקיים. נלמד כיצד לייצר אסטרטגיה מתקדמת וחדשנית שיודעת ללמוד את המהלכים השונים בשוק, ליצור קריאייטיב איכותי שמגביר חשיפה ותפוצה, למדוד ולבצע אופטימיזציה של מסרים, וגם כיצד להשתמש בכלים של AI לזיהוי ופיתרון של בעיות.
כחלק מתוכנית הלימודים וההכשרה המעשית שלנו ב SVCOLLEGE, קורס שיווק דיגיטלי עם כלי AI אינו תיאורטי או רק דידקטי, אלא כולל יישומים פרקטיים מתוך הצרכים השונים בתעשייה, שיספקו לכם ניסיון עשיר וביטחון לפרוץ קדימה.
הקורס יפתח בפניכם צוהר מרתק ומעניין לעולם השיווק הדיגיטלי והבינה המלאכותית, ויפתח עבורכם את הדלת לשיווק מתקדם וחדשני שיוצר יתרון תחרותי.
בקורס ושיווק דיגיטלי עם כלי AI, תלמדו הלכה למעשה איך להבין את המנגנונים של מנהיגות דיגיטלית שמביאה תוצאות ותהיו מומחים בלדעת איך להפוך את המידע השיווקי המורכב למסרים פשוטים ומובנים. יחד עם זאת, תקבל ידע רציני בניהול מדיה חברתית, יצירת תוכן מקורי, ושימור על ידי שימוש בכלים של AI לתכנון יעיל ואופטימיזציה.
מיכל הינה מומחית בתחום השיווק הדיגיטלי, בעלת ניסיון בשיווק דיגיטלי כעשור מתוכם 5 שנים הינה עצמאית כאשר כחלק מפעילויותיה היא מדריכת שיווק דיגיטלי במוסדות רבים ונותנת שירות ומענה לעסקים וחברות מדיקל.
כמו כן, מיכל בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ומשאבי אנוש.
בהחלט קיימת אפשרות להיכנס לעולם ההייטק ומשם לצבור ניסיון, ותק ודרג ולהתקדם לתפקידים בכירים וניהוליים, לרבות תפקידי אוטומציה ופיתוח. קורס QA איכותי שם דגש על למידה מעשית ככל האפשר ובכך מקל על החיים של בוגריו. הקורס שלנו מעניק גם סטאז’ וליווי אישי עד להשמה בפועל בשוק ההייטק וכמו שמעידים הנתונים – התלמידים שלנו בעלי סיכוי גבוה במיוחד למצוא עבודה. כמו במשרות רבות, גם השכר של אנשי הבדיקות צומח עם הזמן, בד בבד עם צבירת הניסיון וההתקדמות בסולם התפקידים. לאחר מספר בודד של שנות ניסיון, ולעיתים כבר מהעבודה הראשונה, ניתן להגיע לשכר של 5 ספרות.
תכנית המתמחים של svcollege כוללת התמחות בחברת הייטק. ההתמחות אורכת בין 3 ל 4 חודשים (משתנה בהתאם לדרישות החברה) כאשר במהלכה הבוגר עוסק בפיתוח ובמשימות שוטפות של החברה כמפתח מן המניין ולא בפרויקטי דמה inhouse כפי שנעשה במכללות אחרות, ובכך הוא רוכש לעצמו ניסיון רב, וחווה את האינטראקציה בין המחלקות השונות כפי שקורה ברגע שאתה נכנס למקום עבודה בהייטק.
בוגרי המכללה של svcollege במקרים רבים מפתחים בעצמם משחקים או אפליקציות מבוססי Unity בחברות השונות, וזאת הודות ללימוד פרקטי ומותאם של החומר הלימודי אשר משלב בתוכו פרויקטים רבים עם הטכנולוגיות והכלים המתקדמים ביותר.
עם סיום קורס שיווק דיגיטלי, יפתחו לסטודנטים מגוון גדול של מקומות פוטנציאליים לקריירה. בהתחשב במשמעות ההולכת וגוברת של המדיה החברתית בעידן הדיגיטלי של ימינו, כמו גם ההתקדמות המדהימה של הבינה המלאכותית, עסקים, ארגונים וחברות מחפשים ללא הרף אנשי מקצוע שיש להם את היכולת לפקח ביעילות על נוכחותם המקוונת ולהשתמש בטכנולוגיות AI כדי לשפר את הביצועים ולייעל את התפעול.
לשם המחשה, תפקידים כמו מנהל מדיה חברתית/ מנהל סושיאל מדיה, האחראי על תכנון ויישום אסטרטגיות מדיה חברתית לעסקים, רכז סושיאל/ איש קריאטיב או יוצר תוכן, האחראי על יצירת תוכן שובה לב ורלוונטי בפלטפורמות שונות, הם רק כמה דוגמאות. לחילופין, אם תמיד חלמת להקים עסק, אפשר גם לבחור לטפל בכל תחום ניהול המדיה החברתית באופן עצמאי, במיוחד בשלבים הראשונים של העסק שלו, אך ברמת מיומנות גבוהה.
בסיום לימודי שיווק דיגיטלי אנו נשבץ אתכם לסטאז' בתחום, שם תצברו את הניסיון אשר בעזרתו תוכלו להתקבל לעבודה בחברות שונות ואולי אף במקום בו ביצעתם את הסטאז'. אנו כמובן נלווה ונעזור בכל הקשור במציאת עבודה.
כן. בוגרי המכללה בכלל וקורס שיווק דיגיטלי וניהול סושיאל בשילוב AI בפרט מוצאים עבודה כ-60 ימים בממוצע מרגע סיום הקורס. כמובן שהנתון הזה תלוי גם בבוגר הקורס ובמאמץ שהוא מוכן להשקיע. המכללה מלווה את הבוגרים ומסייעת להם באופן משמעותי בכל הקשור להשמה בתפקידי מנהל מדיה חברתית/מנהל סושיאל מדיה/יוצר תוכן ועוד.
על מנת להתקבל לקורס שיווק דיגיטלי אין צורך בתואר, ידע או ניסיון מעשי קודם. אמנם יש צורך בידע באנגלית ברמה בסיסית ונכונות להשקעה ולמידה.
קורס שיווק דיגיטלי אורך כ-3 חודשים ונערך אחת לשבוע מתקיים במסלול ערב.
ניתן להשתלב במגוון תפקידים:
בהחלט. הדגש המרכזי בקורס הוא על רכישת כלים מעשיים לעבודה כאיש שיווק מוביל בחברה לרבות כמנהל מדיה חברתית ויוצר.ת תוכן. יתרה מכך, תכנית הלימודים היא עדכנית במיוחד ומותאמת לשוק העבודה, על מנת להקל על הבוגרים ולאפשר להם לצלוח ראיונות ולהצטיין בביצוע העבודה עצמה.