דלת הכניסה להייטק: לימודי הייטק וכניסה לעבודה ללא ניסיון

ישראלים רבים חולמים להיכנס לעולם ההייטק, להתחיל קריירה מבטיחה ולעבוד בתנאים ובמשכורת של החברות המובילות בישראל – אבל לרובם נדמה שזו משימה כמעט בלתי אפשרית. 

האמת, אולי תופתעו לגלות, היא דווקא הפוכה: הדרישה לעובדים בהייטק גבוהה מאוד, והדרך לקריירה בהייטק היא קצרה ופשוטה יותר מתמיד. דווקא היום זה הזמן הטוב ביותר להיכנס לתחום, ואפשר לעשות את זה הרבה יותר בקלות ממה שמקובל לחשוב. רוצים לדעת איך? המשיכו לקרוא >>

מה הדרך המהירה להיכנס להייטק? ולמה זה יותר פשוט ממה שנהוג לחשוב?

טעות נפוצה מאד היא לחשוב שכדי לעבוד בהייטק צריך לעשות תואר במדעי המחשב, לבלות לילות שלמים מול המחשב, או בקיצור: להשקיע שנים ואז לקוות שתצליחו להיכנס לעבודה. בפועל, זה הרבה יותר קל ממה שחושבים.

מה הסוד שכולם מפספסים? תחום הייטק לא מתבסס על תארים, אלא על כישורים. מה שנקרא skills economy. 

לחברות ההייטק לא באמת חשוב איזה תואר יש לכם בארון, או באיזה מוסד לימודי למדתם. הדבר היחיד שחשוב להן הוא האם יש לכם את הכישורים לבצע את העבודה, והאם אתם יכולים לבצע אותה בצורה טובה.

אנשים שעדיין לא עובדים בהייטק בטוחים שהכישורים הנדרשים הם מורכבים כל כך, שלוקח שנים ללמוד אותם. האמת היא שניתן ללמוד מקצועות הייטק רבים בתוך מס’ חודשים ובקלות יחסית, בהצטרפות ללימודי הייטק תגלו שחלק גדול ממקצועות אלו גם לא דורש מכם ידע טכני נרחב או מומחיות גדולה בתכנות או מחשבים.

לאיזה מקצועות בהייטק אפשר להיכנס ללא ניסיון?

מקצוע ההייטק שהכי קל להיכנס אליו הוא “בודק-תוכנה”. במקצוע זה אתם מבצעים סדרה של בדיקות טכניות בתוכנה או אתר האינטרנט של החברה, כדי לוודא שהיא פועלת כמו שצריך. כמעט כל בודקי התוכנה שעובדים בהייטק התחילו בעבודה בלי ניסיון קודם, ואחרי לימודים קצרים של 3 עד 4 חודשים.

השתלבות בעולם ההיי טק לאחר לימודים

יש כמה שיטות שצריך להכיר, עולם מושגים שצריך ללמוד, וכמובן שאתם צריכים לדעת איך לעבוד עם מחשב או טלפון נייד, ו… זהו! אם יש לכם חוש טכני טוב תוכלו להתחיל לעבוד כבודקי תוכנה, ומשם להמשיך ולהתפתח בחברה שבה התחלתם או בחברות אחרות בהייטק.

מקצועות אחרים דורשים קצת יותר לימוד, אבל גם אותם אפשר ללמוד בתוך חודשים ספורים. למשל תכנות, כלומר בניית אתרים או אפליקציות. זה נכון שכדי להיות מתכנת/ת בכיר/ה תצטרכו לצבור ניסיון ומומחיות, אבל משרות הכניסה (מה שנקרא “משרות ג’וניור”) הן פשוטות הרבה יותר. משרות אלו דורשות פחות ניסיון, ומאפשרות לכם להתחיל בקריירת הייטק ומשם להתפתח.

אם אתם באמת רוצים להיכנס להייטק, יש לא מעט מקצועות שתוכלו ללמוד ולהתחיל לעבוד בהם בתוך מס’ חודשים.

איך אפשר להיות בטוחים שבאמת תמצאו עבודה ותיכנסו להייטק?

אם קראתם עד פה, אתם כבר מבינים שהקריירה בהייטק הרבה יותר קרובה אליכם ממה שחשבתם, ושתוכלו ללמוד מקצוע הייטק במהירות. אבל איך תוכלו להיות בטוחים שאחרי הלימודים באמת תצליחו למצוא עבודה?

הדבר הראשון שצריך לוודא הוא שאתם לומדים קורס ממוקד שמכין אתכם בצורה מלאה לתפקיד שאתם רוצים. בנוסף, חשוב ללמוד במקום שיכול לעזור לכם להיכנס לעבודה: ליצור קשר עם חברות הייטק, לקבל ראיונות עבודה, להגיע אליהם מוכן, ולעבור אותם בהצלחה. ודבר אחרון – שהוא למעשה החשוב ביותר –  צבירת ניסיון בתחום לפני שתתחילו בחיפוש עבודה.

89% מבוגרי הקורסים של SV College מצליחים למצוא עבודה בהייטק לאחר הקורס, מהסיבה הפשוטה שהקורסים שלנו מתמקדים בכל הנקודות החשובות האלה, ובנויים מלכתחילה כדי שבוגרי הקורסים ימצאו עבודה, ולא רק כדי ללמוד מקצוע.

אנו עובדים בצמוד להרבה חברות הייטק ששמחות לקבל בוגרים מהקורסים שלנו, מכיוון שהן  הן יודעות שהבוגרים שלנו מגיעים עם כל המומחיות והידע שצריך כדי לבצע את העבודה בהצלחה. הקורסים שלנו כוללים התלמדות מקצועית בחברות שאנו בשת”פ איתן, שבאמת נותנת לכם ניסיון, וגם ליווי אישי ועזרה עד שאתם נכנסים לעבודה הראשונה בהייטק. הקורסים מתעדכנים באופן תדיר בהתאם לטכנולוגיות חדשות ודרישות מקצועיות שאנו מזהים מחברות ההייטק, איתן אנו בשת”פ.

הקורסים שלנו (בדיקות תוכנה, תכנות, שיווק דיגיטלי,סייבר  ואחרים) ממוקדים רק בידע המקצועי שהסטודנטים צריכים כדי להתחיל לעבוד בהייטק, ובנויים בצורה שתתן לתלמידים כמה שיותר ניסיון עוד תוך כדי הקורס,כך שבוגרי הקורסים מגיעים מוכנים וכמעט כולם מצליחים למצוא עבודה במהירות.

אז אם גם אתם מתעניינים בכניסה לעולם ההייטק, מחפשים קריירה חדשה, מעניינת ומשתלמת, ושואלים את עצמכם אם זה מתאים לכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר לשיחת היכרות וייעוץ ללא תשלום, כדי להבין אם, ואיך, אתם יכולים לשדרג את הקריירה ולהיכנס לעולם ההייטק בתוך כמה חודשים.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם