עצות שימושיות לראיונות עבודה בהייטק

איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק

אימון אישי לראיון, השמה, חוזה עבודה

משרה בחברת הייטק היא ללא ספק מבוקשת ביותר היום. העבודה בהייטק מביאה איתה חוזה עבודה משתלם, שכר גבוה, והתעסקות בתחום חדשני שעליו מבוסס העולם היום.

לכן, על כל תפקיד או משרה ישנם לפעמים עשרות מועמדים ויותר. איך להיות הטוב ביותר? איך לעשות את הרושם המתאים בריאיון עבודה? הנה כמה טיפים:

·         להתחיל מקורות חיים: לפני שאתם מתמקדים במבחני הקבלה עצמם או ראיון עבודה, כרטיס הביקור הראשוני שלכם הוא קורות חיים.

חשוב לבדוק היטב את קורות החיים שלכם ולשפר בהם את הניסוח ואף את הנראות שלהם. הם חייבים להיות ברורים, בפונט ובגודל מתאימים ולהיות מנוסחים היטב. חשוב לציין פרטים רלוונטיים בלבד. מכללת SVCOLLEGE מציעה סיוע בכתיבת קורות חיים. כך תדעו שקורות החיים שלכם עברו בקרה של גורם אובייקטיבי ומקצועי.

·        להיות מוכנים לתהליך ממושך: ברוב חברות ההייטק ישנו תהליך קבלה ממושך שכולל מספר ראיונות, עם מנהל הצוות, מנהל בכיר ממנו ועם משאבי אנוש שאחראים על כל הנושא של השמה ובודקים בעיקר את יחסי האנוש.

  חשוב להגיע לכל ראיון כאילו זה הראשון. חשוב לעשות רושם ראשוני טוב, לבוא נינוחים ומסודרים ורצוי להקדים מעט.

·    לעבור אימון במקום מקצועי: מומלץ מאוד לעבור אימון אישי לראיון במקום מקצועי המומחה בראיונות לחברת הייטק.

 במכללת SVCOLLEGE חלק מהלימודים הם אימון לקראת ראיונות עבודה: קואוצ’ינג בו תלמדו איך להציג את עצמכם ולעשות את הרושם הנכון ותעברו גם סימולציות המדמות אחד לאחד ראיונות עבודה ממש כפי שהם מתבצעים בחברות הייטק. כך תגיעו מוכנים היטב.

·         ללמוד את החומר: חלק חשוב בראיונות עבודה בהייטק הוא להפגין מקצוענות וידע. חזרו על החומר הרלוונטי לאותה משרה ממש לפני הריאיון. כך תגיעו מוכנים גם מבחינה מקצועית.

מענין אותכם?בבקשה! לחצו כאן לפרטים נוספים.

תיעדנו את שביט, בוגר המכללה ועובד בהייטק- מוזמנים לראות,חובה לראות!

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם