קורס קידום ממומן בגוגל

קידום קידום ממומן בגוגל הוא תהליך בו בעל העסק משלם לגוגל עבור הצגת מודעות שהקלקה עליהן מובילה לדף נחיתה באתר. רשת גוגל מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים, ביניהם מצוי השירות של Google AdWords.

שרות זה מאפשר פרסום מודעות במנוע החיפוש של גוגל וזו דרך מצוינת ואפקטיבית להגיע ישירות לקהל היעד וללקוחות פוטנציאליים. פרסום בגוגל אדוורדס היא אסטרטגיית פרסום פופולארית בקרב עסקים רבים ופרסום אפקטיבי הנעשה בצורה נכונה מצריך ניסיון וידע.

קורס קידום ממומן בגוגל מעניק את כל הכלים הנדרשים כדי לפרסם בגוגל בצורה מחושבת ויעילה.

קורס פרסום ממומן וניהול קמפיינים

גוגל אדוורדס יוצר מצב הפוך מזה המקובל. במקום שבעלי העסקים יפרסמו את עצמם במטרה להגיע ללקוחות, הלקוחות בעצמם מאתרים את העסק. מכיוון שמדובר בפרסום במנועי חיפוש של גוגל, הוא מאפשר בדיקה והתאמה של קמפיין פרסומי בצורה מדויקת ולקהלים ספציפיים, תוך ניהול דוחות העוקבים אחר הכניסות לכל קישור וניתוחן.

קורס קידום ממומן בגוגל

במסגרת קורס גוגל אדס לומדים לבדוק את המיקומים המדויקים ברשת המדיה בהן כדאי להציג את מודעות הפרסום, איך לבחור מבין מגוון רחב של פורמטים למודעות, ביניהן מודעות טקסט, מודעות תמונה ווידיאו ועוד.

קורס ניהול קמפיינים, בכלל זה ניהול קמפיינים דיגיטליים מכשיר את המשתתפים בתחום הקידום הממומן, הבנת כללי הפרסום בפלטפורמות השונות, כיצד להתאים את הקמפיינים לקהלי היעד הנכונים, ניתוח נתונים ואופטימיזציה וכמובן ניהול תקציבים קטנים וגדולים בפרסום הממומן בגוגל.

זהו תפקיד כניסה נהדר לעולם ההיי טק אשר יכול לפתוח דלתות גם לתפקידים נוספים בשיווק דיגיטלי. קורס קידום ממומן בגוגל מועבר על ידי אנשי מקצוע מנוסים מהתעשייה ומספק למשתתפים בו תובנות מעשיות.

קידום אתרים

היבט אינטגרלי של קורס קידום ממומן הוא קידום אתרים באינטרנט, המתמקד בשיפור הנוכחות המקוונת של העסק באמצעות אסטרטגיות שיווק דיגיטלי שונות. המשתתפים יכירו את היסודות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שיווק תוכן ופרסום במדיה חברתית.

על ידי שימוש בטכניקות אלה, הם לומדים ליצור נוכחות מקוונת חזקה עבור העסק שלהם, להניע תנועה אורגנית ולמטב את מאמצי השיווק הדיגיטלי הכוללים.

אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום המרתק והמבוקש של שיווק דיגיטלי באינטרנט, צרו איתנו קשר. קורס קידום ממומן בגוגל כולל תכנית לימודים ייחודית המסייעת בהשתלבות מהירה ויעילה בשוק והצלחה בתפקיד, קיימת אופציה לעבור אותו במסגרת קורס ppc אונליין.

המכללה מעניקה ליווי אישי עד לחתימת חוזה, ניסיון מעשי, סטאז’ באחת מחברות ההייטק הגדולות, הכרות עם כל הידע הנדרש באופן ממוקד ומרוכז, הופכים את הקורסים שלנו לקורסים המועדפים והמובילים בתחום.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם