קורס קידום ממומן בפייסבוק

בישראל, נכון להיום, מעל 70% מהאוכלוסייה משתמשים בפייסבוק. עסק שמופיע בפייסבוק בצורה נכונה ואיכותית ייחשף לקהלים פוטנציאליים הרבה יותר משיטות שיווק אחרות. כדי לדעת כיצד לפרסם ברשת החברתית נבנה קורס המלמד כיצד לקדם באופן ממומן מודעות בפייסבוק ומטרתו להקנות למשתתפים בו את יסודות הפרסום הממומן ולהכיר את כל היתרונות העסקיים והשיווקיים הטמונים בו.

היתרונות של קורס קידום ממומן בפייסבוק

אחד היתרונות הכי בולטים של קידום בפייסבוק שהוא מתאים לסוגי עסקים רבים ושונים, גדולים וקטנים כאחד. כל מי שרוצה לשווק את עצמו בפייסבוק, בין אם מדובר בתאגיד ענק או בעסק קטן, יכול לעשות זאת. מנהל המודעות של פייסבוק פתוח לכולם, ורק צריך לפתוח חשבון.

יתרון נוסף הוא שפייסבוק יודעת “לדוג” את הלקוחות הפוטנציאליים לפי תחומי העניין שמנהל הקמפיין טירגט ובכך היא מסייעת לבעלי עסקים בצורה רלבנטית.

קורס קידום ממומן בפייסבוק

קורס שיווק דיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי כולל שיווק בפייסבוק, הקורס משלב קורס ניהול קמפיינים במהלכו לומדים המשתתפים להכיר כלים מרכזיים שמאפשרים למפרסמים לקדם מכירות ולבצע יחסי ציבור ושיווק ברמה גבוהה. קורס שיווק ממומן בפייסבוק כולל גם לימודי אסטרטגיה בעולם הדיגיטלי, ניתוח נתונים ואופטימיזציה.

הקורס הוא קצר ומעשי ובמהלכו מקבלים את כל הידע והכלים הנדרשים לניהול דפים עסקיים, כולל תיאום ציפיות מול הלקוח, בניית אסטרטגיה שיווקית, עיצוב באנרים והכנת קריאייטיב. במהלך הקורס מבצעים בפועל קמפיינים אמיתיים, נחשפים לתוצאותיהם, בוחנים אותן ומסיקים מהן מסקנות.

מדוע צריך קורס קידום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק כבר מזמן הפך לכלי פרסומי מוביל בארץ ובעולם. עסקים וחברות מצליחים לייצר תוצאות מדהימות וכל מי שרוצה להיות מקצוען בשיווק ופרסום בפייסבוק, הקורס מיועד לו.
עם כמות המשתמשים הקיימים בפייסבוק ניתן באמת להשיג תוצאות יוצאות מן הכלל, רק צריך לדעת לעשות זאת נכון.

מאות מיליונים של משתמשים נכנסים בכל יום לפייסבוק ומערכת הפרסום של הרשת יודעת לתת מידע מקיף ביותר על המשתמשים בה. דבר זה מאפשר למפרסמים מקצועיים לפלח ולטרגט משתמשים על-בסיס אלפי פרמטרים שונים ולהציג בפניהם את המודעות הכי משמעותיות עבורם.

עם הידע הנכון בקידום ופרסום בפייסבוק אפשר לפרסם באופן אפקטיבי ולהגיע ישירות לקהלי היעד הרצויים.

למי מתאים הקורס?

הקורס מתאים לכל מי שרוצה לקחת חלק באפשרויות השיווק האדירות של פייסבוק. כל מי שמעוניין לשווק את העסק שלו או עסקים אחרים או מי שרוצה להקים משרד פרסום דיגיטלי ולשווק מותגים וחברות.
,
כדי להפוך למקצועני שיווק בפייסבוק אתם מוזמנים ליצור קשר ויועץ/ת לימודים יחזרו אליכם עם כל הפרטים לשיחת ייעוץ ללא עלות. בין היתר מתקיימים קורסים אונליין, כל הידע והכלים הנדרשים כדי להפוך למקצוען בתחום מועברים בקורס המקיף והפרקטי ביותר.

קורס קידום ממומן בפייסבוק כולל ליווי אישי עד למציאת עבודה, סיוע בכתיבת קורות חיים, התנסות מעשית כבר מהשיעור הראשון וסטאז’ באחת מחברות ההייטק המובילות. בקורס עושים הכרות יסודית עם עולם השיווק הדיגיטלי ועם כל השיטות פורצות הדרך לשיווק וקידום ממומן בפייסבוק.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם