קורס QA המכשיר אותך ישירות לעולם העבודה

רובנו יודעים כי שוק העבודה בהייטק דורש מאיתנו להגיד עם ידע וניסיון בכדי להעלות את סיכויינו להתקבל למשרה. ישנם אנשים אשר מגיעים עם רקע שונה מעולם ההייטק ויש להם ידע מועט או ללא ידע בכלל בתחומים השונים, אך עדיין נחושים ובעלי תושייה להצטרף.

בדיוק בשביל זה, יצרנו קורס QA המכשיר אתכם בצורה מדויקת לעולם ההייטק ונותן לכם את כל הכלים שתצטרכו.

מהם היתרונות של קורס QA?

כפי שאמרנו, קורס QA מהווה את קרש הקפיצה לעולם ההייטק עבור אנשים ללא רקע מקצועי. עם זאת, חשוב לדעת שהקורס נועד גם עבור אנשים העובדים בתעשייה כבר מספר שנים אך מעוניינים ללמוד כלים חדשים ולרכוש ניסיון וידע בעולם האוטומציה, אשר הפך לחלק עיקרי ובלתי נפרד בחברות ההייטק.

כדי להתקבל למשרת QA, אין צורך בתואר הלוקח 3-4 שנים ובו בעיקר לומדים תיאוריה ופחות מתנסים בביצועים מעשיים וכתיבת תוכניות אוטומציה. הקורס מכיל את כל הכלים הרלוונטיים לעולם הQA בצורה מסודרת ומונגשת המאפשרת לכם ללמוד בתוך מסגרת ולחסוך לכם זמן למידה של דברים שאינם מתאימים לתפקיד.קורס qa ואוטומציה

היתרון הנוסף בקורס הוא הכשרת סטודנטים במסגרת תכנית המתמחים שלנו. ניסיון תעסוקתי מהווה את אחד השיקולים העיקריים בעת קבלה למשרה בהייטק. סטודנטים רבים עומלים ומשקיעים שנים רבות במהלך התואר שלהם, אך למעשה מקבלים מעט מאוד כלים פרקטים וניסיון מוכח בתחום.

במסגרת תכנית ההתמחות, האורכת בין שלושה עד שישה חודשים, הסטודנט רוכש ניסיון רב, לומד על דרכי העבודה ועל הטכנולוגיות הרלוונטיות כיום. זהו למעשה, קורס הייטק עם התחייבות לעבודה בזכות הניסיון שתצברו.

מה תוכלו למצוא בקורס בדיקות תוכנה?

ראשית, תוכלו למצוא אצלנו קורס לימודי אונליין QA שהוא למעשה קורס QA ואוטומציה באותה מתכונת של קורס פרונטלי, המשלב את כל הדברים החשובים להכשרה שלכם. היתרון הוא שתוכלו לבצע אותו בצורה נוחה מהבית או מכל מקום שתרצו.

הקורס נמשך כחמישה חודשים, ובו לומדים שתי שפות פיתוח עיקריות – Python וHTML תוך רכישת ידע מעשי ושימושי במערכות מתקדמות כמו Pycharm שבאמצעותה ניתן לכתוב קוד פייתון או מערכת סלניום המשמשת לפיתוח ובדיקות אוטומציה למובייל. הכרת המערכות השונות בקורס, תוך התנסות נרחבת ויומיומית תאפשר לכם לצבור ניסיון רב ולקטוף את המשרות הנחשקות ביותר.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם