קורס qa מחיר נפלא להשקעה בלימוד

בדיקת איכות, QA, היא מושג אינטגראלי בהרבה סוגי תעשיות ביניהם גם בתחום ההייטק. פיתוח תוכנה הוא עולם שצומח ללא הרף וכתוצאה מכך גובר הביקוש לבודקי תוכנה ועימם קורסים המציעים הכשרה מלאה למקצוע.

מחירי הקורסים הם “נגזרת” של הביקוש לקורסים, התכנים הנלמדים ואפשרויות התעסוקה אשר באות בעקבותיהם.

הכשרה ולימודי qa

כמו בכל מפעל המייצר מוצר כלשהו, גם בחברות הייטק יש צורך בבודקי איכות. במקרה זה, המוצר הוא תוכנה. לאחר פיתוח תוכנה היא עוברת לבדיקת איכות לבדיקת כל מרכיביה ותפקודה.

כדי לייעל את תהליכי הבדיקה ולהבטיח אמינות מרבית לתוכנה, פותחה גם טכנולוגיה המקנה כלי נוסף בבדיקת האיכות.

לשם כך פותח קורס qa ואוטומציה המאפשר ללמוד כיצד לבצע בדיקות אוטומטיות, לצד הבדיקות הידניות. מסלול אוטומציה משדרג את הקריירה של בודקי תוכנה ומאפשר להם הזדמנויות נרחבות יותר בשוק העבודה.

קורס qa מחיר נפלא להשקעה בלימוד
קורסים להכשרת בודקי תוכנה הם מקיפים ומקנים ידע במגוון רחב של נושאים. קורסqa סיליבוס מפרט את מגוון הנושאים שהקורסים מכסים, ביניהם, כיצד מפתחים תוכנה, קידוד תוכנה וכיצד בודקים תוכנה.

בנוסף נלמדים מהם השלבים השונים לבדיקת תוכנה, בדיקות אינטגרציה, בדיקות יחידה ועוד. כמובן שגם כל המעטפת המנהלתית נלמדת, למשל, כיצד למסור ולנהל בדיקות, שיטות עבודה מומלצות לאבטחת איכות והבנה הוליסטית של עקרונות ומתודולוגיות QA.

אפשרויות הלמידה בקורס

לפני שמתחילים את הקורס חשוב לבדוק את קורס qa תנאי קבלה. תנאים אלו עשויים להשתנות במידה מסוימת בין מוסדות הלימוד אולם באופן עקרוני אין צורך בתואר אקדמי, ניסיון או ידע קודמים. מה שכן צריך זה ידע בסיסי באנגלית ונכונות להשקיע וללמוד.

אנשים עסוקים או כאלו שיש להם בעיית ניידות ומתקשים להגיע לכיתות הלימוד יכולים לרכוש את המקצוע במסגרת קורס qa אונליין. התכנים המועברים בקורס זהים לאלו המועברים באופן פרונטאלי, השיעורים הם בלייב כך שאפשר לשאול שאלות במהלכם ובנוסף, קיימת זמינות של הקלטות השיעורים למי שפספס.

לסיכום, המחיר של קורס qa משקף את הערך שהוא מביא לאנשים השואפים להצטיין בתחום של בדיקת תוכנה. קורס qa אוטומציה ממוקד, ענייני ומקיף מועבר במכללת sv college.

הקורס מבוסס על קורס qa טכניון ומהווה בסיס איתן לתחום של בדיקת תוכנה, תוך מינוף המומחיות בחדשנות ורלוונטיות לתעשייה. הקורס כולל התנסות מעשית והכנה להשתלבות מהירה בשוק העבודה, תרגול ראיונות עבודה, ליווי והדרכה אישיים וסטאז’ בחברת הייטק. אתם מוזמנים ליצור קשר ונשמח לתת לכם את כל הפרטים. אם אתם חובבי הייטק מושבעים, אל תפספסו מקצוע מספק, מתגמל ומבוקש.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם