קורס ניהול קמפיינים דיגיטליים

שיווק דיגיטלי הוא אחד מהתחומים המבוקשים ביותר כיום בשוק העבודה, ואחד מהתפקידים הפופולאריים בתחום הוא מנהלי קמפיינים/ppc. מה עושים במסגרת התפקיד ומה ההכשרה שצריכים לקבל כדי לעבוד כמנהלי קמפיינים?

תפקידם של מנהלי קמפיינים כולל, בין היתר, התאמת קמפיינים לקהלי יעד נכונים, הבנת כלי הפרסום בפלטפורמות שונות, ניתוח נתונים, אופטימיזציה וכמובן ניהול תקציבים. זהו כרטיס כניסה מצוין לעולם השיווק הדיגיטלי, שיכול לפתוח דלתות גם לתפקידים נוספים בתחום. את ההכשרה מקבלים במסגרת קורס ניהול קמפיינים דיגיטליים. כל הפרטים על הקורס כאן.

מהו קורס ניהול קמפיינים דיגיטליים?

בעידן בו אנו נמצאים, הפך תחום השיווק הדיגיטלי למרכז הפעילות של כל גוף ציבורי או עסקי ומהווה את אחד הגורמים המרכזיים המשפיעים על הצלחתו.

ניהול קמפיינים דיגיטליים הוא כיום המקצוע המאתגר והחשוב ביותר בעולם הדיגיטלי ומשלב יכולות אנליטיות, חשיבה יצירתית וקבלת החלטות על בסיס יומיומי למיקסום תוצאות. כל זה תוך ניהול חכם של תקציב הלקוח בסכומים אשר יכולים להגיע לעיתים למאות אלפים ואף למיליוני שקלים בחודש.

קורס ניהול קמפיינים דיגיטליים

ppc הוא בעצם קמפיין ממומן, שם קיצור למודל שיווקי, Pay per Click, על-פיו נעשה תשלום עבור כמות כניסות למודעה. תפקידם של מנהלי קמפיין ppc הוא לנהל את הקמפיינים של החברה ברשת, לעבוד עם כלי אופטימיזציה, לנהל תקציב ולעקוב אחר תוצאות הפרסום.

קורס ppc פותח עבור משתתפיו הזדמנות לרכוש מקצוע מבוקש בשוק העבודה ולהשתלב בחברות הייטק, חברות פרסום ובדיגיטל. זהו מקצוע שניתן לעבוד בו גם כעצמאי מהבית ולנהל קמפיינים ממומנים ללקוחות עסקיים.

לימודי ניהול קמפיינים ppc מכילים תכנים עשירים וחדשניים הכוללים מגוון סדנאות ופלטפורמות שונות. הקורס משלב מושגי יסוד עם תרגול מעשי ביצירה ובניהול קמפיינים.
בין היתר לומדים לנהל קמפיינים ממומנים בפייסבוק, בגוגל ובאינסטגרם, ליצור לידים ולהגיע לתוצאות עסקיות משמעותיות לחברות שונות ומותגים.

מה לומדים?

בין התכנים המועברים בקורס לומדים את יסודות השיווק הדיגיטלי, אסטרטגיות של פילוח קהלי יעד, קידום ממומן בפייסבוק ובגוגל אדס, בניית דפי נחיתה המניעים לפעולה, ניתוח נתונים ואופטימיזציה וכאמור ניתן דגש על התנסות מעשית, השמה מקצועית וליווי אישי.

בנוסף, ניתנת הזדמנות להעביר פרזנטציה סופית על מותג לדוגמא ולתרגל בניית אסטרטגיית תוכן למותגים במגוון פלטפורמות.

אם אתם חולמים על קריירה דיגיטלית אתם מוזמנים ליצור קשר עם svcollege, המכללה היחידה אשר מציעה סטאז’ באחת מחברות ההייטק הגדולות. קורס שיווק דיגיטלי קצר וממוקד  ומכיל את כל התכנים הנדרשים כדי להשתלב באופן מידי בשוק העבודה. במסגרת הקורס נערכות סימולציות לראיונות עבודה וניתן ליווי אישי עד למציאת עבודה בתחום.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם