איזה שפות תכנות ללמוד בשביל לעבוד בסייבר?

תחום הסייבר ממשיך להתפתח במהירות עקב האיומים הרבים והמתקפות הקשות על אתרים ומאגרי מידע באינטרנט. חברות, ארגונים וממשלות מוציאות מיליארדי דולרים בשנה כדי לשפר ולשדרג את מערכות המחשוב והתקשורת שלהם על מנת להתגונן בפני איומי ונזקי התקפות הסייבר וההאקרים.

אם ברצונכם לעבוד בתחום המתפתח ללא הפסקה וליהנות מקריירה מאתגרת ומשתלמת כלכלית – כדאי גם לכם ללמוד קורס סייבר במכללת הייטק מובילה.

מה זה סייבר?

סייבר הוא מושג נפוץ המשמש ככינוי למרחב הקיברנטי, בדגש על רשת האינטרנט. המושג סייבר הוא קיצור של הביטוי הלועזי קיברנטיקה, מושג מוכר מעולם המתמטיקה. בענף הייטק משתמשים במושג סייבר כמונח המתאר את הסיכונים הקיימים ברשת האינטרנט ובעולמות הדיגיטל.

עם זאת, חשוב לציין כי בתחום הסייבר יש מקצועות שונים הנבדלים זה מזה, ותתי התחומים העיקריים הם הגנת סייבר ואבטחת יישומים, אבטחת IoT, אבטחת רשת ואבטחת ענן.

ישראל נחשבת למעצמה מובילה בתחום הסייבר, יש המון חברות הייטק וסטארט-אפים בעוסקים בתחום זה, לכן קיים מחסור עצום באנשי סייבר מקצועיים ומנוסים, ורבים לומדים את התחום כדי להשתלב בתעשייה הצומחת במהירות.

כדי להשתלב בתחום הסייבר המבטיח פרנסה בשפע, תנאים מעולים, עבודה מעניינת ומאתגרת ויתרונות נוספים – מומלץ לבחור קורס מיישם הגנת סייבר במכללת הייטק מובילה, ובסיום הקורס הממוקד זוכים לתעודה מוכרת המהווה כרטיס כניסה ישיר לעבודה בחברות המובילות בארץ.

מה לומדים בקורס סייבר?

יש מגוון קורסים בתחום הסייבר, לכן חשוב לעיין בתוכנית הלימודים, לבדוק אילו שפות תכנות לומדים במסגרת הקורס, אילו כלים רוכשים, האם הלימודים כוללים ניסיון מעשי וסימולציות, וחשוב לבדוק איזה תעודה מקבלים בסוף והאם היא מוכרת בענף.

בקורס מיישם הגנת סייבר (Certified SOC Analyst) במכללת הייטק מובילה לומדים מבוא כללי על עולם הסייבר, רוכשים ידע מקיף בנושאים כמו רשתות תקשורת, מערכות הפעלה, שרתים ושירותי רשת. בנוסף, רוכשים ידע וכלים להגנה בפני סוגי התקפות שונות, לניטור ולניתוח איומים ברשת ועוד.

במסגרת הקורס לומדים שפות תכנות וכתיבת סקריפטים, מאחר וזהו חלק חשוב ובלתי נפרד בעבודה של אנשי הסייבר.

הקורס מקנה ידע המאפשר לעבוד בהייטק גם במשרות פיתוח, לדוגמה מתכנת PHP, ובהתאם לתוכנית הלימודים לומדים שפות פיתוח נוספות כמו C#, פייתון ותכנות מונחה עצמים (OOP).

לעבוד בסייבר

כאשר מדברים על הגנת סייבר למעשה מתייחסים לפתרונות טכנולוגיים שונים ומתקדמים המספקים הגנה רחבה על רוב מרחבי החיים, למשל רשת החשמל, רשת לתפעול רמזורים, מערכות מחשוב, רשתות תקשורת, מסדי נתונים ומאגרי מידע, התקנים חכמים, מובייל, אפליקציות, אתרי אינטרנט ועוד.

ברוב הבתים כיום יש מכשירים חכמים המחוברים אלחוטית לרשת האינטרנט, לכן חשוב ליישם פתרונות הגנה מתקדמים כדי להתמודד על האיומים הרבים והחולשות של מערכות המחשוב, התקשורת והמידע.

כדאי לרכוש ידע בשפות תכנות נוספות כדי לכתוב סקריפטים לאתר בקלות איומים. בתחום הסייבר יש ביקוש גבוה לבוגרי הקורס, וככל שרוכשים יותר ידע וכלים כך מקבלים הצעות עבודה טובות יותר וגם השכר בהתאם.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם