איך להתמחות בפיתוח אפליקציות לנייד?

תעשיית האפליקציות לנייד היא עצומה וצפויה עוד לצמוח בשנים הקרובות. עם הצמיחה הזו, השוק יהיה רווחי מאוד. אפשר להתמחות בפיתוח אפליקציות לנייד עבור ארגון גדול או אפילו לפתוח בקריירה עצמאית כמפתח אפליקציות. אין צורך בשביל זה לחזור לאוניברסיטה וללמוד לתואר במדעי המחשב. כמובן שניתן לעשות זאת, אבל זה ידרוש הרבה זמן וכסף. זו הסיבה שהחלטנו לפרסם מדריך שימושי על הדרכים בהן ניתן להפוך למפתח אפליקציות.

בחר באחת מהפלטפורמות העיקריות עבור פיתוח אפליקציות

הצעד הראשון לקראת לימוד פיתוח אפליקציות לנייד הוא בחירת פלטפורמה מרכזית. תוכלו למצוא המון שמסתובבות בשוק, עם זאת, ברור שאנדרואיד ו-iOS‏ שולטות בתעשיית הסלולר. אפליקציות ווינדוז 10‏ אולי עדיין רלוונטיות, אבל זו עדיין לא הפלטפורמה הרווחית ביותר. לפיכך, זו תהיה בחירה נבונה להתחיל את המסע שלך על ידי בחירה באפליקציות iOS‏ או אפליקציות אנדרואיד.

האחת שונה לחלוטין מהשנייה. אתה צריך לשקול באיזו מהן אתה רוצה להתמחות. כמובן, אתם יכולים לנסות להשתלט על שתיהן, אבל זה לא מומלץ. עדיף לכסות רק אחת, ואז להרחיב בהדרגה את הידע שלך כדי לכלול גם פלטפורמה אחרת לפיתוח אפליקציות.

למד את המיומנויות החיוניות

כדי להיות מפתח אפליקציות לנייד, יש להחזיק במיומנויות והידע הנדרשים לפיתוח תוכנה. יש לפיכך מספר אופציות הנוגעות לנקודת הפתיחה שלך ביחס לחומר המקצועי. למשל, יכול להיות שאתה מפתח אתרים שמחפש ללמוד פיתוח אפליקציות לנייד. במקרה כזה, תמצאו פלטפורמות שימושיות רבות שיעזרו לך לעבור לפיתוח אפליקציות לנייד.

אולי לא עשיתם שום קידוד לפני כן, אבל יש לך מושג בסיסי על איך תכנות מונחה עצמים עובד. במקרה כזה, יהיה לך קל להבין וללמוד כיצד עובד פיתוח אפליקציה לנייד. מנגד, יכול להיות שאתם מתחילים לגמרי מאפס. במקרה כזה, עדיף לקחת קורס מבוא קצר על מדעי המחשב, כמו אלו שאנו מציעים ממש כאן ב- SVCollege‏.

שימוש בתוכנת פיתוח אפליקציות לנייד

אלטרנטיבה נוספת לפיתוח אפליקציה למוצר שלך היא שימוש בתוכנת פיתוח לנייד. הן אפילו לא דורשות קידוד, ובדרך כלל יש להן אלפי תבניות לשם ההתחלה. כדי להשתמש בתוכנות אלה, עליך לחשוב על רעיון יצירתי לאפליקציה, לפרוש את מאפייניה, למצוא צוות מתאים ולהתחיל לעבוד על הפרויקט הבא שלך כמפתח אפליקציות.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם