כיצד נבחר מכללת הייטק כשהתחרות כה גבוהה

ישראלים רבים בוחרים ללמוד כיום את מקצועות ההייטק כדי להשתלב בתחום המבטיח קריירה מאתגרת ומעניינת, שכר טוב ועתיד מקצועי מבטיח ומתגמל. יש מגוון מסלולי לימוד בהייטק לכן הבחירה אינה פשוטה, ובנוסף יש לבחור נכון את מוסד הלימודים, כיוון שבחירת המכללה או האוניברסיטה משפיעה באופן משמעותי על העתיד המקצועי ואפשרויות התעסוקה אחרי הלימודים.

ראוי לציין כי עבודה בהייטק אכן יכולה להתאים לכל אחד ואחת, אך חשוב שתהיה זיקה לתחום הריאלי ועניין במערכות מחשוב ומידע. לכן, לפני שאתם ממהרים להירשם ללימודי הייטק במכללה או במוסד לימודים אחר, כדאי לעבור אבחון מקצועי לצורך הכוונה, ומומלץ להיפגש עם יועץ לימודים מנוסה.

סקירת שוק המכללות בישראל

נכון להיום, אפשר ללמוד את מקצועות ההייטק השונים במכללות שונות ברחבי המדינה או באוניברסיטאות. כמו כן, אפשר לבחור מסלול לימודי הייטק לתואר ראשון, לתואר הנדסאי או לבחור קורס מקצועי וממוקד. בגלל התחרות העצומה והגבוהה בין מוסדות הלימוד השונים, צעירים רבים מתקשים לקבל החלטה היכן ללמוד, לפיכך חשוב להבין מהם היתרונות והחסרונות של כל מסלול לימודים, רק כך אפשר לקבל החלטה האם ללמוד קורס מקצועי ומעמיק או להירשם למסלולי הלימוד הארוכים באוניברסיטה.

מכללת הייטק מובילה מציעה מגוון קורסים ממוקדים במטרה להכשיר את הסטודנטים למקצוע מסוים בענף ההייטק, לדוגמה קורס ממוקד וקצר לבניית אתרים ואפליקציות WEB, קורס QA, קורס אוטומציה, פיתוח צד שרת וכיוצא בזה.

עקב התחרות הגבוהה, מכללות בדרך כלל יציעו קורסים ממוקדים אך מעמיקים המיועדים להכשרת הסטודנטים למקצועות הנדרשים ביותר בענף ההייטק. לימודים לתואר ראשון באוניברסיטה הם מקיפים יותר, אך הם נמשכים מספר שנים, בין 3 ל-4 שנים, ולא מעט קורסים הנלמדים במסלול לתואר הם מיותרים ואינם רלוונטיים יותר לדרישות המשתנות בענף ההייטק.

קורס ממוקד כדי להשתלב במהירות בהייטק

לימודי הייטק במכללות מאפשרים לסטודנטים לקבל דיפלומה ותעודה מקצועית בתחום מסוים, ותוך זמן קצר להתחיל לעבוד בתחום. בוגרי תואר ראשון או מסלול הנדסאים נאלצים לא פעם להמתין זמן רב עד שהם זוכים להצעה אטרקטיבית המתאימה לכישורים ולידע שלהם, ולעיתים הם מגלים כי התכנים שלמדו אינם רלוונטיים לדרישות השוק.

לכן, אין זה פלא כי צעירים רבים מעדיפים כיום ללמוד קורס ממוקד ולאחר מספר חודשים לעבוד בתחום ההייטק. עם זאת, חשוב לבחור היטב את המכללה לכן כדאי לכם לעיין בקורסים המוצעים במכללת SVCOLLEGE, המכללה המובילה למקצועות ההייטק.

בחירת מוסד הלימודים

כאמור, בחירת מוסד הלימודים עשויה להשפיע על העתיד המקצועי שלכם, לכן אין להקל ראש בבחירת המכללה. צוות מכללת SVCOLLEGE מעדכן את הקורסים ותכני הלימודים בהתאם לדרישות המשתנות בשוק העבודה בהייטק, כמו כן המכללה מציעה שירותי השמה לבוגרי הקורסים על מנת לסייע להם להשתלב בחברות המובילות בענף ההייטק הישראלי.

מעבר לקורסים המקצועיים המכשירים את הסטודנטים למקצועות הנדרשים ביותר, הסטודנטים במכללה זוכים לקורס הכנה לראיונות עבודה. זהו יתרון משמעותי המאפשר לבוגרי מסלולי הלימוד במכללה לזכות ביתרון על פני מועמדים אחרים, ולהשתלב בעבודה במהירות ובקלות.

כאשר בוחרים מוסד לימודים חשוב להתייחס לוותק ולמוניטין של המכללה, לקרוא מי מלמד במקום ומהו הרקע המקצועי של צוות המרצים, ויש לעיין בסילבוס, לבדוק האם התכנים עדכניים ומתאימים לדרישות השוק המשתנות ועוד. כמו כן, מומלץ להשוות עלויות קורסים בין המכללות השונות ולבדוק מהם תנאי הסף כדי להתקבל ללימודים, איזה הטבות ושירותים נלווים המכללה מציעה לבוגרים, למשל קורס הכנה לראיון עבודה, סיוע במציאת עבודה ושירותי השמה, אפשרות ללמוד בערב כדי לעבוד במקביל ללימודים וכדומה.

מדוע כדאי ללמוד במכללת SVCOLLEGE?

SVCOLLEGE היא מכללת הייטק מובילה בישראל, הסניף הראשי של המכללה נמצא במרכז תל אביב, ויש מגוון סניפים נוספים ברחבי הארץ, ביניהם סניף ירושלים, נתניה, באר שבע, פתח תקווה ועוד. תכני הלימוד מותאמים לדרישות השוק, הקורסים כוללים התנסות מעשית וידע תיאורטי, והתעודה המקצועית מקנה יתרון משמעותי על פני בוגרי קורסים ומסלולי לימוד במכללות אחרות.

המכללה מציעה מגוון קורסים מתקדמים וממוקדים המכשירים את הסטודנטים למקצועות המבוקשים ביותר בהייטק, בלי קורסים תאורטיים מדי ותוך התמקדות בניסיון מעשי רלוונטי המקנה עדיפות לבוגרים בראיונות העבודה. כדאי לדעת כי כי רוב בוגרי הקורסים במכללת SVCOLLEGE  השתלבו בעבודה במהירות והמעסיקים מרוצים מהם, ובנוסף צוות המכללה מתחייב ללוות את בוגרי הקורסים עד שילובם בעבודה.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם