לימודי מחשבים לאנשים יצירתיים

מן הצד האחד אתם סופר אנליטיים וטכנולוגיים ועמדת המחשב מתלבשת עליכם מעולה. מן הצד השני ההיבט האמנותי שבכם דורש את מקומו ולא נותן לכם מנוח; האם יש פשרה? או שמא עלינו לקבל החלטה כואבת וחד-משמעית שתפנה להיכן שהכסף מדבר?

ובכן, אם היצירה והטכנולוגיה שלובות בכם, החדשות הטובות הן שאתם ממש לא צריכים להתפשר, וייתכן אף שהצד האמנותי אפילו יקבל סוף כל סוף, את הבמה הראויה לו! במאמר הבא ריכזנו עבורכם 3 תכנית לימוד סופר יצירתיות, אבל גם סופר טכנולוגיות. כאלו שיצריכו מכם גישה טובה למחשבים, יכולת להיכנס אל תוך עולמות טכניים שעות על גבי שעות ומנגד, יידרשו מכם חשיבה פורצת דרך ויציאה הרחק הרחק מן הקופסה. 

לימודים טכנולוגיים יצירתיים

מכללת SVCollege מזמינה אתכם לקבל השראה אל כמה מתכניות הלימוד שבהן למעשה, אין כל אפשרות ‘לשרוד’ בלי חשיבה יצירתית. רציתם אתגר? קיבלתם אותו!

קורס גיימינג

אם כבר אתם שוקעים אל תוך עולמות מדומיינים, קורס גיימינג ייתן לכם את הכלים המעשיים שיאפשרו להפוך את החלום למציאות.

חובבי משחקי המחשב והווידאו שביניכם, ימצאו את הקורס למעשי תוך שהוא משלב בין לימודי קוד לבין לימודים גרפיים מתקדמים עבור משחקים בגרפיקה דו ותלת-ממדית. בנוסף, הקורס מתמקד בפיתוח משחקים שמותאמים לצעקות האחרונות בענף הגיימינג לרבות מציאות מדומה ומציאות רבודה בה רכיבים שונים מתווספים על העולם האמתי.

תכנית הלימודים מתאימה למי שמחפש לשלב עבודת קוד עם יצירה, והיא כוללת היבטים דוגמת תכנות בשפת C# מחד והיבטים דוגמת חוויית משתמש UX/UI לתכנון עיצוב המשחק מנגד.

קורס עיצוב גרפי

בואו נדבר לרגע על עולמו של המעצב הגרפי – האם המטרה שלו היא “רק” לאייר עבור הלקוח? ובכן ברמת המקרו כן, אך אם נצלול אל המיקרו, נגלה שמדובר באיש מקצוע שמיומן בתוכנות גרפיות מתקדמות לרבות: אינדיזיין, פוטושופ ואילוסטרייטור, ושמטרתו להשתמש באמצעים הממוחשבים שעומדים לרשותו, כדי להגשים עבור הלקוח את מטרותיו העסקיות.

בוגרי קורס לעיצוב גרפי פועלים כמתווכים בין הרעיון/החזון של העסק לבין הלקוחות הפוטנציאליים שלו. מטרתם היא לתרגם את כל השפה העיצובית כך שהמיתוג או המודעה, ימשכו את הקהלים הנכונים ויעבירו את המסרים השיווקיים. וודאי שעיצוב גרפי למיתוג מכללה טכנולוגית, יהא שונה מזה של מכללה ללימודי ראיית חשבון.

תכניות הלימודים כוללות היבטים גרפיים רבים ואף לימודי רקע באמנות, אך באותה הנשימה גם צוללים יחד עם המשתתפים אל עבר היכולות הפרטניות ביותר שקיימות בתוכנות העיצוב הפופולריות מבית אדובי.

קורס פרונט אנד

נסו לחשוב על כל אפליקציה או אתר שנכנסתם אליהם. האם חוויית הגלישה הייתה מהנה? העיצוב התכתב אתכם בצורה נכונה? אם כן, אז מאחורי החוויה שלכם יושב לו מפתח פרונט אנד שידע כיצד לגרום לכל הקסם הזה לקרות.

בכל אפליקציה ויישום ווב, יש את העורף, או מה שנקרא בק-אנד שכולל את פיתוח השרת והיכולת של היישום או האתר להיות באוויר ולתפקד כהלכה. מנגד, יש את הפורנט-אנד, מה שהמשתמש רואה לנגד עיניו.

מפתחי פרונט אנד מתייחסים לאופן שבו הגולשים חווים את היישום בפועל – האם הוא ידידותי ונוח לשימוש? האם הוא יוצר חוויה שלילית מסוימת שמרתיעה אתכם מלחזור ולהשתמש באפליקציה?  

תכנית הלימודים חולשת על לימודי שפות תכנות ווב לרבות HTML, CSS ו-Javascript, אך מציגה זאת מתוך נקודת הסתכלותו של הגולש. אלו אתם, שבזכות חשיבה מחוץ לקופסה והבנה רוחבית, תובילו את הצלחתו של היישום או האתר. 

דברו איתנו

מכללת SVCollege מזמינה אתכם לחוויית לימודים מעשית ובכפוף לסטנדרטים הגבוהים במשק.

מטרתנו היא להכין אתכם להשתלבות מלאה בענף הייטק, ואנו עושים זאת בזכות סביבה לימודית מקצועית, צוות מרצים שמגיע מן התעשייה, והתעדכנות שוטפת בכל צרכיו של שוק העבודה.

מתלבטים לגבי תכנית לימודים? מתעניינים במקצועות ההייטק אך לא בטוחים מה המסלול שיתאים לכישורים שלכם? יועצי הלימודים שלנו זמינים עבורכם בכל עת. 

 

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם