פיתוח אפליקציות במובייל לאייפון ואנדרואיד

פיתוח קריירה בתחום ההייטק, במיוחד בפיתוח אפליקציות, יכול להישמע כמו אתגר לא פשוט, בעיקר אם אין לכם ניסיון קודם.

המרחב הטכנולוגי הוא עצום! קיים ביקוש רב לאנשי מקצוע מיומנים, מקצועיים ויצירתיים, ואין ספק שזה חלומם של רבים- להיות חלק מתעשיית ההייטק המשתלמת, המרתקת והמצליחה.

אחת הדרכים לממש את החלום היא על ידי למידת קורס פיתוח אפליקציות שלא רק מקנה ידע, אלא מבטיח השתלבות תעסוקתית בסיומו, עם תנאים יוקרתיים ושכר גבוה ומשתלם במיוחד. הנה כל הפרטים.

קורס פיתוח אפליקציות עבור אנשים ללא ניסיון

עבור מי שלהוט לצלול אל תעשיית ההייטק אבל אין לו ניסיון קודם, השלב הראשון והמומלץ הוא להירשם לאחד מהקורסים המקצועיים שיעניקו את כל הידע הנדרש אל עבר היעד הנכסף של מציאת עבודה.

מי שיש לו תשוקה לטכנולוגיה ונכונות ללמוד, פיתוח אפליקציות הוא אחד מהמקצועות המרתקים, המתגמלים והמעניינים ביותר בתעשייה והרשמה לקורס ממוקד בתחום – היא הצעד המשמעותי ביותר בדרך לרכישת המקצוע והתחלת עבודה בהייטק.

הקורסים לא רק מלמדים את הבסיס התיאורטי והעיוני של פיתוח יישומים, אלא משלבים פרויקטים מעשיים מרתקים וחווייתיים עם אנשי מקצוע מהמובילים בתעשייה וכוללים הדרכה והעשרה.

הקורס מהווה בסיס מוצק להשתלבות בתחום המבוקש של פיתוח אפליקציות.

הלימודים מכסים מגוון נושאים, ביניהם שפות תכנות, מתודולוגיות של פיתוח תוכנה ועקרונות עיצוב יישומיים.

הם כוללים תרגילים מעשיים ופרויקטים המדמים תרחישים אמיתיים ומאפשרים למשתתפים לבנות תיק עבודות כדי לצאת לדרך אל עבר מציאת עבודה בהייטק ללא ניסיון קודם.

פיתוח אפליקציות למובייל

המשתתפים רוכשים מיומנויות מעשיות העונות באופן ישיר על דרישות של שוק העבודה, כך שהם מגיעים מוכנים להתחיל לעבוד.

מה לומדים בקורס?

התכנים בקורס פיתוח אפליקציות מרתקים וכוללים מגוון נושאים, ביניהם, עיצוב ואפיון ממשק משתמש למובייל, בניית אתרי אינטרנט באמצעות HTML, פיתוח אפליקציות iOS, פיתוח אפליקציות ומימוש SDK, תוכנות JAVA לאנדרואיד.

לימוד סביבה ניהולית Developer Program ושליחת אפליקציות לאפל, העלאת אפליקציות לחנות אפליקציות, לימודי שפת Objective-c, לימוד סביבת הפיתוח X-code ועוד מגוון נושאים ותרגולים מעשיים עד לפיתוח מלא של אפליקציה.

היכן לומדים?

התחום של פיתוח אפליקציות נגיש כיום לכולם, גם למי שאין רקע בתכנות. קורסים בפיתוח אפליקציות מוצעים במוסדות לימוד רבים וכדאי לבחון מספר היבטים שיקלו על ההחלטה היכן כדאי ללמוד.

לדוגמא, אילו חומרי לימוד מקבלים וכמה הם רלוונטיים להתחיל לעבוד, מה אחוז התכנים המעשיים בקורס, האם יש הכוונה תעסוקתית בסיום הקורס ואולי הכי חשוב – האם זהו קורס עם התחייבות לעבודה.

במכללת svcollege ברחוב יגאל אלון בת”א תקבלו התנסות מעשית במהלך הקורס בחברות ההייטק המובילות, סדנת הכנה לראיון עבודה, סימולציות לראיונות עבודה, סיוע בבניית קו”ח מקצועיים וליווי אישי עד לחתימת חוזה העסקה.

אתם מוזמנים ליצור קשר ולשמוע את כל הפרטים על הקורס לפיתוח אפליקציות הכי ממוקד ומקצועי שקיים בשוק.

מיד בתום הלימודים תוכלו להשתלב בתפקיד טוב, מענין ורווחי.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם