מה ניתן לעשות עם סמארטפונים כיום?

הטלפונים החכמים שלנו יכולים לעשות כל כך הרבה דברים ומשימות עם הטכנולוגיות שיש בתוכם כיום. הסמארטפון שבכיס שלכם מיועד לאינסוף פעולות ומשימות, הרבה יותר מצילומי סלפי, לכידת תמונות של אוכל וחוויות או ניווט בכבישים ושיטוט באתרי חדשות. בכל מקום שתסתכלו, אנשים נמצאים עם הראש למטה והאצבעות שלהם מחליקות על גבי מכשירים מלבניים מתקדמים וסקסיים – כל היכולות והחדשנות האלו מתאפשרים הודות לשיפור מתמיד בטכנולוגיות המובייל של המכשירים וגם בזכות פיתוח אפליקציות מתאימות ומשוכללות בהתאם, שניהם היבטים שאי אפשר בלעדיהם בתעשיית המובייל!

נסביר על כמה מהחידושים הטכנולוגיים בעולם הסמארטפונים כיום, כאשר שימו לב שהדגש כאן הוא גם על טכנולוגיה אבל בעיקר על הצורך לשלב עם חדשנות זו גם פיתוח אפליקציות מעולות המתאימות ליכולות המכשירים החדשים ולמאפייני השימוש הדינמיים של משתמשי המובייל ברחבי העולם. כאשר למעשה השורה התחתונה היא שטלפונים חכמים ומכשירי מובייל רק ילכו וייעשו מתקדמים, חכמים ועם יותר יכולות – מה שיעלה את הדרישה לאנשי מקצוע מוכשרים ומעולים בתחום של פיתוח אפליקציות ובניית אתרים למובייל. 

חדשנות שלא עוצרת

סמארטפונים חדשים, מספקים יכולות וטכנולוגיות שעד ממש לא מזמן נראו לגמרי מתחומי המדע הבדיוני או הסרטים העתידניים. ענקית האלקטרוניקה והמובייל הקוריאנית סמסונג היא דוגמא טובה לחדשנות הזו שלא עוצרת. כך למשל החברה משווקת כבר היום סמארטפון מתקפל המספק לפי ביקורות חוויית שימוש מדהימה וייחודית והוא בעל מראה עתידני לגמרי! מכשירי הדגל החדשים של החברה, מסדרת גלקסי S20 מספקים חוויית צילום עשירה באיכויות ענקיות, יחידות עיבוד “מפלצתיות” בחוזק שלהן ומכשירי הסדרה כוללים בתוכם חידושים רבים וטכנולוגיה רבת עוצמה בצורה שקשה לתפוס זאת. 

בעזרת שילוב בין טכנולוגיות של הסמארטפונים לבין פיתוח אפליקציות חכם ומתקדם, המכשירים האלו יכולים היום להחליף מגוון יישומים אחרים בחיינו. כך למשל ניתן היום בעזרת סמארטפון לשלוט במגוון מכשירי חשמל בבית, למדוד דברים ברחבי הבית, לאתר פריטים אישיים ואפילו את המכונית שלכם במגרש חנייה, לקבל שפע של מידע בריאותי ואישי בזמן אמת ועם ניתוחים חכמים, לשלוט על רכיבי בית חכם, לבצע תשלומים בעזרת ארנק אלקטרוני ויישומי מובייל מתאימים, לבצע מגוון משימות עסקיות וארגוניות ויש עוד אינסוף דוגמאות הממחישות עד כמה הסמארטפונים היום חזקים ומאפשרים לנו לבצע מכלול אדיר של פעולות ומשימות. 

שוב, כל אלו לא היו אפשריים ללא פיתו אפליקציות ואתרי מובייל בצורה חכמה, המתאימה למאפייני השימוש ולחדשנות הטכנולוגיות הבלתי פוסקת מצד יצרניות הסמארטפונים. בהקשר זה חשוב להבין כי פיתוח אפליקציות הנעשה בצורה מקיפה, מעמיקה ומתקדמת יוצר פתרונות הוליסטיים וחכמים המתאימים את פעולת האפליקציה וממשק המשתמש לטכנולוגיות המתקדמות והמשתנות של המכשירים כך מאפשר חוויית שימוש אופטימאלית הן ברמת המשתמש הבודד והן מבחינת ניצול היכולות הטכנולוגיות של המכשירים החדשים ביותר.

קורסים בפיתוח אפליקציות ויישומי מובייל – להיכנס לתחום הלוהט בעולם הטכנולוגיה!

היקף השימוש באפליקציות מובייל רק הולך ועולה, כאשר יותר ויותר תחומי חיים, כלכלה ומסחר עוברים להיות מבוצעים ע”י משתמשים וחברות ישירות דרך הסמארטפונים העוצמתיים שנמצאים אצלנו בכיס – מרכישות אונליין דרך המובייל, עד ביצוע תשלומים שונים ועד ניהול משימות יומיומיות שוטפות שעד לא מזמן היו “אנאלוגיות” לחלוטין. כך שמפתחי אפליקציות, אתרי מובייל ושאר יישומי מכשירי מובייל נכנסים לתחום מקצועי ותעסוקתי שהוא הלוהט ביותר בעולם הטכנולוגיה והכלכלה היום – עם מגמת צמיחה ברורה ובטוחה. 

ארגונים בתחום משוועים למקצועני פיתוח איכותיים ולאנשים טובים שייכנסו לתחום – בחברות פיתוח ובניית אפליקציות וכמו גם בארגונים מכל מגזרי העשייה אשר רוצים דריסת רגל איכותית בעולם האפליקציות. באופן כללי, תפקידו של מפתח אפליקציות והדברים ה”גדולים” אשר לומדים במסגרת קורסי פיתוח אפליקציות מובייל כולל למשל:

  • פיתוח ואחזקת יישומי מובייל לפלטפורמות אנדרואיד / iOS – הן בצד הלקוח וממשק המשתמש והן בצד בעל האפליקציה וממשק הניהול והתפעול של היישום. מה שנקרא היום פיתוח Full Stack. 
  • פיתוח יכולות טכנולוגיות, מסחריות ואופרטיביות מותאמות אישית לפרויקט ולצרכי הלקוח ומטרות האפליקציה – כולל ממש פיתוח יכולות חדשניות בתחום האפליקציות. 
  • ביצוע והשלמת תהליך העיצוב, התכנון, התכנות והאינטגרציה של אפליקציית מובייל, ובסיום ביצוע בדיקות איכות ותקינות.
  • מתן תמיכה טכנית ומקצועית בהקשר לניהול, תפעול ואחזקת האפליקציה, ביצוע עדכוני גרסאות ותוכנות והתאמות לשינויים טכנולוגיים או שינויים במערכת ההפעלה. 

רוצים להיכנס לתחום טכנולוגי לוהט המשלב יכולות טכניות עם ביטוי יצירתי ועם אופק מקצועי מעולה? בואו לשמוע עוד על קורסי פיתוח אפליקציות ופיתוח למובייל.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם