קורסים בדיגיטל שתופסים תאוצה לקריירה בטוחה

עולם התעסוקה משתנה ומתפתח כל הזמן, יש מקצועות ותיקים שהולכים ונעלמים בגלל הטכנולוגיות החדשניות ותהליכי הדיגיטליזציה, ויש לא מעט מקצועות חדשים.

בשנים האחרונות התפתחו מקצועות בתחום הדיגיטל ההולכים ותופסים תאוצה, וכדי להשתלב בעבודה במקצועות החדשים אין צורך ללמוד תואר אקדמי מאחר וניתן לעבור קורס קצר וממוקד ותוך זמן קצר לעבוד בתחום הדיגיטל.

מה זה בדיוק מקצועות בתחום הדיגיטל?

כתוצאה מתהליכי הדיגיטליזציה בעולם התעסוקה נולדו מקצועות חדשים המחייבים ידע עדכני, כלים מתקדמים ומיומנויות מיוחדות. כך לדוגמה בתחום העיצוב הגרפי קשה למצוא עבודה בעוד השוק צמא למעצבי דיגיטל המתמחים בעיצוב אתרי אינטרנט, אפליקציות וממשקים.

גם בתחום השיווק יש כיום ביקוש בעיקר למנהלי שיווק בדיגיטל ונולדו מקצועות חדשים כמו מנהל קמפיינים במדיה הדיגיטלית, מקדמי אתרים, מומחי אנליזה לשיווק דיגיטלי ועוד.

יש לציין כי מקצועות בתחום הדיגיטל מחייבים השכלה וניסיון, לכן עדיף ללמוד קורס מקצועי במכללת הייטק מובילה המציעה מגוון קורסים ממוקדים בתחום ההייטק, ובוגרי מסלולי הלימוד זוכים לתעודה מוכרת ומוערכת והם נחטפים במהירות לעבודה.

צעירים המתלבטים כיום מה ללמוד צריכים להחליט האם להירשם ללימודים ממושכים באוניברסיטה או שעדיף להם ללמוד קורס מקצועי וקצר. רבים בוחרים ללמוד במכללת הייטק המציעה קורסים למקצועות המבוקשים ביותר בתחום הדיגיטל, אך חשוב ללמוד רק במכללה המציעה התנסות מעשית כחלק בלתי נפרד מתוכנית הלימודים.

אילו מקצועות בתחום הדיגיטל כדאי ללמוד?

  • קורס בודקי תוכנה (QA) – אם פותחים לוחות דרושים באינטרנט מגלים כי קיים ביקוש עצום לבודקי תוכנה. קורס QA מהווה כרטיס כניסה ישיר לתחום הדיגיטל, זהו מקצוע מבוקש ופופולרי המאפשר לעבוד בחברות הייטק מובילות ובסטארט-אפים שונים. אנשי QA עובדים עם כלי בדיקה שונים כדי לאתר באגים בתוכנות חדשות העתידות לצאת לשוק, הם מתמחים גם בבדיקות ידניות או אוטומטיות של אפליקציות, אתרים ועוד. 
  • קורס בניית אתרים ואפליקציות (Full Stack) – רוב האתרים נבנים על יד חברות מקצועיות ופרילנסרים המתמחים בבניית אתרי אינטרנט באמצעות הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר. בעבר הלא רחוק היו בונים אתרי אינטרנט באמצעות שפות תכנות פשוטות כמו HTML, אך כיום נדרש ידע מעמיק ומקיף בפיתוח בצד שרת ובפיתוח בצד לקוח, לכן חשוב ללמוד קורס מקצועי המקנה את כל הידע והכלים הנדרשים לעבוד בתחום זה. בוגרי הקורס מסוגלים להציע שירות בניית אתרים לעסקים, לרבות בניית חנות אינטרנטית לעסקים קיימים וליזמים.
  • קורס גיימינגתעשיית הגיימינג מגלגלת מיליארדי דולרים בשנה, התחום צובר תאוצה וכדאי לדעת כי לא רק ילדים ובני נוער משחקים באמצעות המחשב, הקונסולות המובייל. זהו אחד מהמקצועות בתחום הדיגיטל הנחשב לפופולרי ולמבוקש מאוד, התחום ממשיך להתפתח וקל למצוא עבודה בחברות הייטק המתמחות בתחום הגיימינג.
  • קורס סייבר – יש מחסור עצום במומחי סייבר, לכן בוגרי קורס סייבר נהנים מביקוש רב ומתנאים מעולים בעבודה. בוגרי הקורס זוכים לתעודה מקצועית של מיישם הגנת סייבר (SOC) והם זוכים לביקוש אדיר.
  • קורס שיווק דיגיטלי

    שיווק דיגיטלי הוא תהליך של פרסום מותגים כדי ליצור קשר עם צרכנים פוטנציאליים באמצעות האינטרנט או צורות אחרות של תקשורת דיגיטלית. 

    שימוש במגמות ובשיטות עכשוויות לניהול קמפיינים דיגיטליים ולהשגת תוצאות מצוינות.

    לימוד בשיטת הוראה ייחודית  כדי לבנות ולשלוט ביכולת ליצור קמפיינים דיגיטליים מוצלחים.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם