קורס פיתוח משחקים – כיצד להשתלב בעולם הגיימינג

מתעניינים בפיתוח משחקים ורוצים להשתלב בחברות המובילות בעולם הגיימינג בארץ ובעולם? ובכן, עולם הגיימינג מתפתח במהירות עצומה וחברות הייטק רבות עוסקות בפיתוח משחקים חדשים ומלהיבים. כדי לעבוד בתחום יש ללמוד קורס פיתוח משחקים במכללת מקצועית ומוכרת, הקורס מכשיר את הסטודנטים לפתח משחקים  למגוון רחב של קונסולות מוכרות ופופולאריות, כמו כן לומדים איך לתכנן משחקים בהתאמה למאפייני קהל היעד ודרישות הלקוח. בעולם הגיימינג יש חברות רבות בארץ ובעולם העוסקות בפיתוח משחקים חדשים ובשדרוג משחקים קיימים. כדאי לדעת כי בשנים האחרונות תופעת הגיימינג התרחבה באופן משמעותי גם בישראל, וכיום לא רק ילדים ובני נוער מבלים שעות ממושכות מול המסכים כדי לשחק, אלא גם חברה צעירים ומבוגרים מבלים ומשחקים להנאתם במשחקים שונים בקונסולות המתקדמות, במובייל ובמחשב הנייד או הנייח.

הדרך המהירה והבטוחה להשתלב בעולם הגיימינג

ילדים ובני נוער מבלים מדי יום מול המסכים השונים, בעיקר במשחקים. במשך שנים עולם הגיימינג כמעט ולא זכה לסיקור תקשורתי בארץ, ורק בשנים האחרונות החלו תחרויות וטורנירים בהם ניתן לזכות בפרים כספיים גבוהים. בעולם הרחב תופעת המשחקים ידועה וגורמת ליזמים רבים להשקיע בפיתוח הדור הבא של המשחקים, ולאחרונה גם בישראל נוצר ביקוש רב למפתחים מוכשרים ויצירתיים, ויש גיוס רחב של מפתחי אפליקציות ומשחקים. לכן, אם אתם מעוניינים להשתלב בעולם הגיימינג ולפתח קריירה מאתגרת ומעניינת, כדאי לכם להירשם לקורס גיימינג ופיתוח משחקים של מכללת SVCOLLEGE  המאפשר לבוגרים להשתלב בעבודה במהירות וליהנות מתנאים מעולים, משכר גבוה, מאפשרויות קידום ומעבודה מאתגרת ומהנה.

מה צריך ללמוד כדי לפתח משחקים?

כדי לעבוד בחברות הייטק המתמחות בפיתוח משחקים ואפליקציות מומלץ ללמוד קורס מקיף ומעמיק הכולל בין היתר את התכנים הבאים:
  • תכנון והבנה לעמוק כיצד משחקים עובדים
  • יכולת מלאה לעבוד עם התוכנה UNITY
  •  דגש על UX/UI
  •  לימוד שפת התכנות #C
  • תיק עבודות עם 5 משחקים מסוגים שונים.
  • פיתוחים אשר מתאימים למשחקים לכל הקונסולות

למי מתאים ללמוד פיתוח אפליקציות ומשחקים?

אם אתם בעלי חוש טכני, אוהבים לשחק במשחקי מחשב ובמשחקים במובייל, ואם ברצונכם לעבוד בהייטק ולהתפתח בעולם הגיימינג’, אנשים בעלי זיקה לתחום העיצוב והאמנות, או ילדים ונערים שמאוהבים במשחקי וידאו ויש להם חשיבה לוגית – כדאי לכם להירשם לקורס פיתוח משחקים במכללת SVCOLLEGE. הקורס מהווה כרטיס כניסה ישיר ומהיר לעולם הגיימינג ופיתוח האפליקציות והמשחקים. בסיום הלימודים תוכלו להשתלב במהירות במגוון משרות נחשקות וליהנות מתנאים מעולים ומשכר התחלתי גבוה. ראוי לציין כי מסלול הלימודים לפיתוח משחקים במכללה אינו מחייב ידע בתכנות או הכרות מוקדמת בפיתוח אפליקציות. זהו מסלול לימודי הייטק מקצועי ומעמיק המספק את כל הידע והניסיון המעשי הנדרשים לעבודה בתחום. לקורס פיתוח משחקים ואפליקציות יש יתרונות רבים עבורכם, למשל:
  • מקצוע מבוקש במיוחד בעולם ההייטק בארץ ובעולם
  • אפשרות להרוויח שכר התחלתי גבוה של 5 ספרות
  • מסלול הכשרה מקצועי וממוקד המתאים גם לחסרי ידע בתכנות
  • שלל אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים
  • אפשר לעבוד כשכירים וליהנות מתנאים מעולים או להקים עסק עצמאי ולפתח משחקים ואפליקציות, עם אפשרות לאקזיט מרשים
  • קורס מעניין ומאתגר הכולל התנסות מעשית בפיתוח
את הקורס כדאי ללמוד במכללת SVCOLLEGE בגלל נושאי הלימוד, סגל ההוראה המונה מרצים מוכרים ומנוסים בעלי רקע בעולם הגיימינג והתכנות, כיתות לימוד קטנות, מעבדות מחשבים משוכללות, שירותי השמה לבוגרי הקורס המאפשרים לסטודנטים להשתלב במגוון משרות נחשקות במשרות פיתוח בכירות, קורס הכנה לראיון עבודה ועוד.

מה אנחנו מציעים לכם? 

קורס גיימינג ופיתוח משחקים של SVCollege  מציע מסלול ייחודי הכולל:
  • התנסות מעשית בזמן הלימודים
חברות לפיתוח משחקים ואפליקציות למדו כבר מזמן כי מועמדים שצברו ניסיון מעשי בזמן הלימודים משתלבים מהר וטוב יותר בצוותי הפיתוח, כך חברת ההייטק צריכה להשקיע פחות זמן ומשאבים בהכשרת העובד החדש, וכבר עם תחילת עבודתו הוא יכול לעבוד בפיתוח ולסייע לעסק להצליח. לכן, אם אתם מתכננים קריירה בעולם הגיימינג – כדאי גם לכם לבחור קורס מקצועי הכולל התנסות מעשית, כך תוכלו לעבוד בתחום המאתגר תוך זמן קצר וליהנות מעבודה מעניינת ומתגמלת.
  • מסלול המתמקד במגוון קונסולות
הוקרס שלנו מתמקד במגוון רחב של משחקים וקונסולות משחק – פיתוח משחקי מחשב, פיתוח משחקי מובייל, קונסולות פופולאריות, לימודי VR  (מציאות מדומה), AR (מציאות רבודה), D3 (תלת מימד) D2 (דו מימד). במהלך הקורס אתם תכינו 5 משחקים מסוגים וקונסולות שונים וכך תצאו מהקורס מוכנים לעבודה במגוון תחומים הקשורים בעולם הגיימינג. 

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם