גיימרים? קורס פיתוח משחקים נולד עבורכם

אוהבים לשחק במחשב, בקונסולה ובמובייל? רוצים לקחת צעד קדימה את תחביב משחקי המחשב שלכם ולהפוך אותו למקצוע? כיצד תוכלו גם אתם להפוך למפתחי משחקים וליהנות מעבודה חלומית ומעניינת בתחום הקרוב ביותר לליבכם?

ובכן, אם אתם נמנים על אוהבי המשחקים ומחפשים מקצוע יצירתי, מדליק ומגניב בהייטק – כדאי לכם ללמוד פיתוח משחקי מחשב במכללת ההייטק המובילה SVCollege. במקום ללמוד 4 שנים או יותר באוניברסיטה ולצאת עם תואר שאינו מבטיח לכם עבודה בהייטק, אתם יכולים ללמוד קורס גיימינג קצר וממוקד במכללה המובילה שמתחייבת ללוות אתכם באופן צמוד עד להשמה מלאה.

לימודי מקצוע הייטק לחובבי המשחקים

בתחום ההייטק יש מגוון רחב של תפקידים ומקצועות, ובהם גם תחומים יצירתיים ומאתגרים המבטיחים לכם שפע אפשרויות תעסוקה ופרנסה טובה. מאחר ורבים אוהבים לשחק במשחקי מחשב ובמשחקי וידאו עתירי טכנולוגיה בקונוסולות השונות ובמובייל, יש דרישה גבוהה למפתחי משחקי שסיימו בהצלחה קורס גיימינג. 

קורס פיתוח משחקי מחשב מתאים לכולם, ובמיוחד לצעירים, לאקדמאים המעוניינים לעבור הסבה להייטק, וכמובן לכל חובבי המשחקים. אין צורך בידע מקדים או בניסיון בתכנות כדי ללמוד לפתח משחקים ואין דרישות מיוחדות, למעט אנגלית ברמה בסיסית. 

קורס גיימינג נמשך כ-4.5 חודשים, פעם בשבוע יש מפגש של 4.5 שעות ובמסגרת הלימודים יש גם התלמדות מעשית בחברת הייטק. בתקופה הקורונה הקורס מתקיים אונליין, ותוך פחות מחצי שנה אתם יוצאים לשוק עם מקצוע מבוקש ביד ויכולים למצוא עבודה במהירות ובלי לשבת בבית ולחפש עבודה זמנית עד השתלבות בהייטק.

מה לומדים בקורס גיימינג?

קורס לפיתוח משחקים מקנה ידע מגוון ומקיף ויכולות פיתוח מתקדמות בשפות תכנות שונות ובפלטפורמות חדשניות לפיתוח משחקים. היכולות הנרכשות במסגרת הלימודים הן:

  • הבנה מעמיקה של הטכנולוגיות העומדות מאחורי משחקי מחשב ומשחקים לקונסולות ולמובייל.
  • פיתוח משחקים באמצעות פלטפורמת UNITY.
  • שליטה מלאה בשפת התכנות #C.
  • פיתוח ובניית ממשקים מתקדמים, בדגש על UI/UX.
  • פיתוח משחקי מציאות מדומה ומציאות רבודה.
  • כלים לפיתוח משחקים למובייל.
  • יצירת אנימציות, עולם תלת מימדי, דמויות, תסריט וכו’.
  • תכנון ובניית משחקים מרובי משתתפים.

בוגרי הקורס מסיימים את הלימודים עם תיק עבודות מרשים הכולל לפחות 5 משחקים מסוגים שונים. חשוב לדעת כי תיק עבודות איכותי ומרשים מהווה כרטיס כניסה ישיר להייטק, במיוחד כיום כאשר יש דרישה עצומה למפתחי משחקים יצירתיים ובעלי כישרון וידע מעמיק.  

להשתלב בתעשיית המשחקים

תעשיית המשחקים למחשב, לקונוסולה ולמובייל מגלגלת מיליארדי דולרים בשנה, והתחום רק ממשיך להתפתח ולהתקדם. תעשיית משחקי המחשב הצליחה עוד לפני תקופתה הקורונה, אך בגלל הסגר, המעבר ללמידה מרחוק ובגלל הריחוק החברתי ושאר ההנחיות, רבים מנצלים את הזמן הפנוי כדי לשחק לבד או ליהנות מבילוי חברתי וירטואלי במשחקים מרובי משתתפים. חשוב לציין כי לא רק ילדים משחקים שעות על גבי שעות במשחקי מחשב, גם צעירים ומבוגרים, גברים ונשים, וגם בני גיל הזהב, כולם אוהבים לשחק במחשב ובוקונסולה, ועוד רבים אחרים מבלים את זמנם באמצעות משחקים המותאמים למובייל.

כיום מתמקדים במשחקים המבוססים על מציאות מדומה ורבודה בתלת מימד, המשחקים נראים מציאותיים לחלוטין ומספקים חוויה ייחודית ומרגשת. כדי להשתלב במהירות ובקלות בפיתוח משחקים חשוב ללמוד קורס גיימינג המקנה ידע, כלים וניסיון מעשי בשפות תכנות ובסביבות לפיתוח משחקים עתירי טכנולוגיה. 

חברות הייטק העוסקות בפיתוח משחקים מגייסות אנשי פיתוח גם בתקופת הקורונה מאחר וניתן לעבוד מהבית. כמו כן, בוגרי קורסים לפיתוח משחקי מחשב יכולים להקים חברת סטארט-אפ ולפתח משחקים לבד. זהו מקצוע משתלם ורווחי המבטיח לבוגרי הקורס שפע אפשרויות תעסוקה, קידום מהיר בהייטק ומקצוע המתאים גם לרוח התקופה מאחר ואפשר לעבוד מהבית.

איפה כדאי ללמוד קורס פיתוח משחקי מחשב?

אם אתם רוצים להגשים חלום ולעבוד בתעשיית המשחקים המבטיחה לכם עבודה בשפע, שכר גבוה ותנאי עבודה מושלמים – עליכם לבחור קורס גיימינג במכללה מובילה למקצועות ההייטק. מומלץ ללמוד פיתוח משחקי מחשב אצלנו מהסיבות הבאות:

  • קורס אונליין לפיתוח משחקי מחשב, מאפשר לכם לרכוש מקצוע ומיומנויות הנדרשות לעבודה בתחום גם בתקופת הקורונה.
  • מרצים מעולים ובעלי ניסיון ורקע טכנולוגי בתעשיית משחקי המחשב.
  • חוויית לימודים מקורית ותכני לימוד המתאימים לדרישות המעסיקים.
  • הכרות וניסיון עם פלטפורמות פיתוח מובילות בתעשיית המשחקים כמו UNITY.
  • ידע וכלים לפיתוח משחקים בתלת מימד.
  • ידע, כלים וניסיון מעשי בפיתוח משחקים המבוססים על טכנולוגיות חדשניות כמו מציאות רבודה ומציאות מדומה.
  • קורס קצר וממוקד הנמשך כ-4.5 חודשים בלבד.
  • תעודה מוכרת ומוערכת בתחום ההייטק.
  • קאוצ’ינג לכל בוגרי הקורס שמטרתו להכין את הבוגרים לראיונות עבודה ולמצוא עבודה בזמן הקצר ביותר.
  • התחייבות להשמה בסוף הקורס בחברות הייטק מובילות.
  • התלמדות מעשית במסגרת הלימודים המקנה יתרונות משמעותיים בראיונות עבודה ובגיוס אצל חברות הייטק מובילות.
  • הבוגרים יוצאים מהקורס עם תיק עבודות הכולל 5 משחקים שונים.

ראוי לציין כי התלמדות מעשית במהלך קורס גיימינג מהווה יתרון חשוב ומשמועתי עבורכם. כיום, המעסיקים בהייטק פחות מתרשמים מהתעודה והם מחפשים מפתחי משחקים בעלי ניסיון וידע מקיף ומגוון. לכן, במכללת SVCOLLEGE מציעים קורסי פיתוח הכוללים התלמדות מעשית בחברות הייטק גדולות ומוכרות, והניסיון המעשי מבטיח השמה מהירה ועבודה טובה יותר.

כדאי לדעת כי קורס לפיתוח משחקי מחשב במכללת ההייטק המובילה מקנה ידע מקצועי נדרש, ובנוסף הבוגרים מפתחים ראייה אמנותית ויצירתיות כדי לעצב את המשחקים ולהבטיח חוויית משחק ייחודית.

בסיום קורס גיימינג יוצאים לשוק העבודה עם כל הידע והניסיון הנדרשים כדי למצוא עבודה בקלות. יש דרישה גבוהה למפתחי משחקים וחברות הייטק מתמקדות בעיקר בגיוס מועמדים עם ניסיון מעשי, החברות מוכנות לשלם יותר לבעלי ניסיון, לכן מומלץ לבחור קורס פיתוח משחקים הכולל התלמדות מעשית. 

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם