הסבה להייטק בגיל 30

גיל 30 הוא הגיל בו אתם כבר מתחילים להבין לאיזה כיוון אתם מתכוונים לקחת את החיים, כשעדיין יש לכם דלת פתוחה לרווחה לבצע שינויים וללמוד נושאים חדשים שישפרו את איכות החיים ואפשרויות התעסוקה שלכם. אז אם אתם מעוניינים לשדרג את תנאי העבודה שלכם וליהנות ממשכורות גבוהות במיוחד, הסבה להייטק בגיל 30 יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם

 

כל הסיבות למה כדאי לעבוד בהייטק 

בין אם אנחנו מגיעים מהתחום ובין אם לא ממש, כולנו מכירים את תחום ההייטק הנוצץ, שהולך וצובר פופולאריות משנה לשנה ובהתאם לכך, גם הביקוש למשרות במגוון תחומים. מלבד השכר הגבוה, ישנם עוד מספר סיבות לכך שתחום ההייטק הפך לנחשק כל כך וביניהם:

 

גמישות

עבודה בהייטק מתרכזת בעיקר בפיתוח מוצרים ותוכנות, כשתהליך העבודה גמיש ברובו ויכול להיעשות מכל מקום ובכל זמן, כך שתוכלו לשמור על מסגרת שעות עבודה גמישות ונוחות, לעיתים גם מבלי להגיע פיזית למשרד.

 

עבודה בינלאומית

תחום ההייטק מתפתח ומתקדם ללא הפסקה בארץ ובעולם ובתור אומת סטארט – אפ, להייטקיסטים ישראלים קיים מוניטין מעולה בשוק העולמי, כך שבמידה וצברתם ידע וניסיון של מספר שנים ועל אחת כמה וכמה אם עבדתם בחברה בינלאומית, תוכלו ליהנות מהזדמנות נהדרת לעבוד בחו”ל, ליהנות מחוויה ייחודית וכמובן, מתנאים משופרים ומתגמלים.

 

חשיבה לטווח הארוך

בעוד שהקידמה הטכנולוגית מביאה לכך שלא מעט משרות בשוק העבודה הופכות להיות מיותרות, תחום ההייטק רק הולך ומתפתח ובהתאם לכך, גם הביקוש למשרות במגוון תחומי ההייטק.

 

הסבה להייטק בגיל 30 – זה אפשרי!

אנשים רבים חושבים כי דרישות הסף לכניסה לעולם ההייטק הינן גבוהות במיוחד ובלתי אפשרויות עבורם, כך שהם בוחרים כיווני תעסוקה שונים ולאחר מספר שנים, מגלים כי תנאי העבודה אינם כמו שחשבו והמשכורת אינה בדיוק עונה על הציפיות שלהם.

לרוב, הבנה זו מתחילה לחלחל לתודעה של אנשים המגיעים לגיל 30 וניצבים בפני צומת דרכים בעולם העבודה ובדיוק בנקודה זו כדאי לדעת כי הסבה להייטק בגיל 30 היא בהחלט צעד אפשרי ואפילו מתבקש ובאמצעות קורס הייטק מותאם אישית לצרכים, המטרות והיכולות שלכם, תוכלו גם אתם ליהנות מכל היתרונות שיש לעולם ההייטק להציע לכם. 

 

למי מתאים לעשות הסבה להייטק?

אנשים רבים נוטים לחשוב כי לימודי הייטק או הסבה להייטק בגיל 30 כרוכים בהשקעה של שעות לימוד רבות ומאומצות ובישיבה ממושכת מול המחשב, אך למעשה, כל אחד יכול לעשות הסבה להייטק בגיל 30 ובעיקר בשל העובדה כי חברות ההייטק הגדולות אינן מתעניינות בתארים אלא בכישורים של המועמד שהגיע אליהם.

הסבה להייטק בגיל 30 יכולה אמנם להתאים לכל אחד ויחד עם זאת, ישנם מספר מאפיינים ותכונות בולטות שיעזרו לכם לוודא כי תחום ההייטק אכן יכול להתאים עבורכם:

 

טכנולוגיה

תחום ההייטק שייך כמובן לעולם הטכנולוגיה ובמידה ואתם חיים את עולם הטכנולוגיה ומכירים היטב את החידושים האחרונים בתחום, קורס הייטק יוכל בהחלט לסייע לכם להפוך ממתבוננים מהצד לעובדים מן המניין, המשפיעים ומשפרים את עולם הטכנולוגיה.

 

יצירתיות

במסגרת סל הכישורים שחברות ההייטק הגדולות מחפשות בעובדים שלהם, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא הם בין הכישורים המעידים על עובד בעל פוטנציאל להתמודדות עם מגוון דרישות ותהליכי פיתוח.

 

תהליך הסבה להייטק בגיל 30 – כיצד מתחילים?

ככל והחלטתם כי תחום ההייטק אכן יכול להתאים עבורכם, כדאי שתכירו במה כרוך תהליך הסבה להייטק:

 

נכונות לבצע שינויים

השלב הראשון הוא אמנם פסיכולוגי בעיקרו, אך הוא שלב חשוב והכרחי, בו עלינו להבין ולהפנים כי בכדי לשדרג את היכולות שלנו ולהיכנס בצורה מהירה לעולם ההייטק, עלינו לקחת פסק זמן של מספר חודשים לצורך השקעה ולמידה מקצועית של הקורס.

 

בחירת הקורס המתאים ביותר

עולם ההייטק כולל תחתיו מגוון ענפים ואפשרויות תעסוקה ולפני שניגשים ללמוד קורס בעל שם מפוצץ, כדאי להבין במה בדיוק עוסק הקורס, מהן אפשרויות התעסוקה שבוגרי הקורס יוכלו להתעסק בהן בעתיד והאם אכן מדובר בתחום המתאים לכישורים והיכולות שלנו.

 

צבירת ניסיון והכנה לראיון עבודה

בסופו של דבר, המטרה של הסבה להייטק בגיל 30 זה למצוא משרה בתחום ולא רק ללמוד ולכן, חשוב לוודא כי קורס ההייטק שבחרנו כולל גם כלים פרקטיים שיסייעו לנו לצבור ניסיון הכרחי בתחום ולעבור בהצלחה את ראיון העבודה.

 

מהם הקורסים המומלצים למעוניינים לבצע הסבה להייטק?

הסבה להייטק בגיל 30 היא הזדמנות מצוינת לשדרג את עצמנו מבחינה מקצועית וכלכלית ובין הקורסים המומלצים ביותר תוכלו למצוא את:

 

בודק תוכנה (QA)

תפקיד בודק תוכנה הוא אחד מהתפקידים המבוקשים ביותר בתעשיית ההייטק ובמסגרתו, מבוצעות בדיקות להבטחה ובקרה של איכות המוצר, החל משלב תכנון המוצר ועד לשלב ההשקה בפועל.

 

תכנות

בקורס תכנות לומדים על שפות תכנות נפוצות JAVA, ++C) ועוד), המהוות כלי מעשי ויישומי להפיכת רעיון לפיתוח מוצר מסוים לכדי מוצר פרקטי בפועל. 

 

בניית אתרים / אפליקציות

בעידן הדיגיטלי של ימינו כולנו עושים שימוש נרחב ומגוון באתרי האינטרנט ובאפליקציות השונות, כך שניתן להבין בקלות מדוע מדובר באחד הקורסים המבוקשים ביותר, במסגרתו לומדים כיצד לבנות, לעצב ולתחזק אתרים ואפליקציות.

 

על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים קורס הסבה להייטק?

לפני שבוחרים את המוסד האקדמי בכלל ואת קורס ההסבה להייטק בפרט, חשוב להקפיד על מספר דברים שיעזרו לנו לוודא שעשינו את הבחירה הנכונה:

 

מוניטין

מוניטין חיובי הוא אחד האלמנטים החשובים והבסיסיים ביותר שעלינו לבחון בבואנו לבחור את המוסד האקדמי ללימוד מקצועות ההייטק. למכללה מובילה, מקצועית ובעלת מוניטין בתחום, יש השפעה לא רק על הענקת הכלים המקצועיים הדרושים, אלא גם על האופן בו בוגרי המכללה נתפסים על ידי חברות ההייטק המובילות במשק.

 

ליווי מקצועי

מלבד תכני הקורס עצמם, כדאי לוודא כי המכללה מעניקה את הליווי והכלים המקצועיים הנדרשים לשילוב מוצלח ומהיר בעולם ההייטק.

 

קורסים אונליין

הסבה להייטק בגיל 30 אמנם דורשת מאיתנו לעשות שינוי מסוים בחיים ובאמצעות קורסים אונליין ללימוד מקצועות ההייטק, ניתן ליהנות מגמישות מרבית ולמידה בשעות ובזמנים שנוחים לנו.

 

לסיכום

אם אתם מרגישים שמיציתים את העבודה הקיימת ואתם מעוניינים לשפר את המשכורת שלכם בצורה ניכרת, הסבה להייטק בגיל 30 היא בהחלט הפתרון המתאים ביותר, במסגרתו תוכלו ללמוד מגוון קורסים כמו בדיקת תוכנה, תכנות ובניית אתרים ואפליקציות ובכדי לבחור את הקורס המתאים ביותר עבורכם ולהשתלב בצורה מהירה בחברה מובילה, אתם מוזמנים לפנות אל מכללת SVCollege – צרו קשר

 

שאלות ותשובות בנושא הסבה להייטק בגיל 30

הסבה להייטק בגיל 30 יכולה להתאים לכל אחד ואחת מאיתנו ולמעשה, מדובר בהזדמנות נהדרת לשדרג את העולם המקצועי שלנו לתחום מעניין, דינאמי ומתפתח, כמו גם את אפשרויות השכר שלנו. מקצועות ההייטק דורשים בעיקר מיומנויות על פני תארים, כך שיצירתיות וראש טכנולוגי יכולים בהחלט להוות גורמי מפתח להצלחה בתפקיד.

לפני שמתחילים בהסבה להייטק, כדאי לקחת בחשבון כי מדובר בתהליך הדורש שינוי מחשבתי ונכונות ללמידה ממוקדת. לאחר מכן, עלינו להקדיש את תשומת הלב הראויה לבחינת הקורס המתאים ביותר ליכולות והמטרות שלנו, תוך צבירת הניסיון והכלים הפרקטיים שיעזרו לנו לקראת הרגע האמיתי – ראיון העבודה.

עולם ההייטק מציע מגוון מקצועות ותפקידים מעניינים וביניהם – קורס בודק תוכנה (QA), קורס תכנות וקורס בניית אתרים ופיתוח אפליקציות ובכדי להבין מהו הקורס המתאים ביותר עבורכם, כדאי להבין מהם אפשרויות התעסוקה המוצעות לבוגרי הקורס ולהתייעץ עם הצוות המקצועי של המכללה. 

בעת בחירת המכללה וקורס ההייטק המתאים, כדאי להתמקד במספר פרמטרים מרכזיים כמו מוניטין מוכח בתחום, מעטפת נרחבת של ליווי מקצועי והשמה בחברות הייטק מובילות בשוק ואפשרויות לימוד נוחות וגמישות, כמו קורסים אונליין ללמידה מקוונת בזמנים שנוחים לנו.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם