הסבה להייטק ללא ניסיון

מקצועות ההייטק נחשבים למקצועות מבוקשים ביותר, הן בגלל התנאים המשתלמים והן בגלל המשכורות הגבוהות. לפיכך, תחום ההייטק קורץ גם לאנשים שלא מגיעים בדיוק מתוכו. אז אם אתם מחפשים שינוי בחיים ויש לכם רצון להשתלב במשרות מעניינות בתחום ההייטק – זה הזמן לחשוב על הסבה להייטק ללא ניסיון, זה אפשרי!

 

הייטק – הרבה מעבר למשכורות גבוהות

עולם ההייטק הנוצץ מספק מגוון אפשרויות תעסוקה ומקצועות מעניינים ומאתגרים בתחום המחשוב והתכנות ולצד המשכורות הגבוהות, למקצועות ההייטק קיימים עוד מספר יתרונות בולטים כמו:

 

תחום דינאמי ומתפתח

אנחנו חיים בעולם טכנולוגי שמתפתח בקצב מסחרר ואחד התחומים הבולטים בהשפעתם על קצב ההתפתחות הטכנולוגי הגבוה הוא ללא ספק ההייטק, המתחדש ומשתפר כל הזמן ובכך, מאפשר לנו לעסוק בתחום מאתגר ומעניין במיוחד.

 

עבודה היברידית

עבודה בתחום ההייטק כוללת תנאים נוחים ומשתלמים במיוחד ואחד המרכזיים מביניהם הוא אפשרות העבודה ההיברידית, עבודה מרחוק שאינה מחייבת את העובדים להגיע פיזית אל המשרד ובכך, מאפשרת להם גמישות מרבית וחיסכון ניכר של זמן ופקקים.

 

תנאים נלווים

בשל המשכורות הגבוהות וכוח האדם האיכותי, לעובדי ההייטק קיימים עוד מגוון תנאים נלווים ומשתלמים שאינם בהכרח קשורים לעבודה בתחום הייטק, כמו למשל הטבות אשראי, מועדוני לקוחות ואפשרויות קבלת הלוואה בתנאים נוחים ומשתלמים.

 

הסבה להייטק ללא ניסיון – האם זה אפשרי?

אחד מהשיקולים העיקריים המשפיעים על בחירת תחום העיסוק שלנו הוא גובה המשכורת אותה נוכל לקבל ועם השנים, אנחנו מבינים כי במקצועות הסטנדרטיים הקיימים בשוק העבודה, סביר להניח כי לא נוכל לקבל משכורות גבוהות במיוחד, כך שאפשרות הסבה להייטק ללא ניסיון ולמידת קורס הייטק ייעודי, הופכת לקורצת במיוחד.

אנשים רבים נוטים לחשוב כי תנאי הסף לעיסוק במקצועות ההייטק כרוך בתואר ולמידה מאומצת של מספר שנים, אך בפועל, חברות ההייטק הגדולות מחפשות בעיקר עובדים כישרוניים ויצירתיים (באופן הבא לידי ביטוי גם בראיונות העבודה), ופחות מתמקדות בתארים ובתעודות. ניתן להבין אם כן, כי הסבה להייטק ללא ניסיון היא בהחלט פתרון קיים ואפשרי לכל אחד ואחת מאיתנו המעוניינים בשינוי כיוון תעסוקתי. 

 

האם יש דרישות מקדימות למעוניינים לעשות הסבה להייטק ללא ניסיון?

הסבה להייטק ללא ניסיון יכולה להתאים לכל אחד ואחת מאיתנו, הן בגילאים צעירים והן בגילאים מבוגרים יותר, ויחד עם זאת, צריך להבין כי מדובר בתחום טכנולוגי ובכדי להצליח בו ולהתקבל למשרה טובה בסיום הקורס, כדאי שיהיו לכם המאפיינים הבאים:

 

יצירתיות

אחד הכישורים המקצועיים המרכזיים שנדרשים בתחום ההייטק הוא יצירתיות ויכולת חשיבה מחוץ לקופסא, באופן שיאפשר לכם להציע דרכים מגוונות ופתרונות יצירתיים בשלבי הפיתוח וההשקה של המוצר.

 

התמדה

קורס הייטק נחשב אמנם לדרך פרקטית וקצרה יותר בהשוואה לתואר אקדמאי, אך עדיין מדובר בתהליך לימודי הנמשך מספר חודשים ודורש מאיתנו השקעה והתמדה בכדי להצליח ולרכוש את המיומנויות הנדרשות.

 

כישורים נוספים

מאחר ומדובר בעולם טכנולוגי, המשלב מושגים מעולם התכנות והמתמטיקה, כדאי שתהיה לכם זיקה לעולם המתמטיקה ולשפה האנגלית, באופן שייקל עליכם את תהליך הלמידה והיישום של החומר הנלמד.

 

אילו מקצועות הייטק מומלצים למגיעים ללא ניסיון?

הסבה להייטק לחסרי ניסיון היא פתרון מושלם לכל מי שמבקש לעסוק בעבודה מתגמלת ולא פחות חשוב מכך, מעניינת ומאתגרת ובין הקורסים המומלצים ביותר למגיעים ללא רקע וניסיון בעולם הייטק נמצאים:

 

בודק תוכנה

קורס בודק תוכנה (QA) הוא אחד מאפשרויות הכניסה הנוחות והפופולאריות ביותר לעולם הייטק לאנשים עבור אלו המעוניינים לעשות הסבה להייטק ללא ניסיון. במסגרת הקורס תרכשו את הידע והכלים המתאימים לפיקוח אחר תהליך פיתוח המוצר, החל משלב התכנון ועד לשלב ההשקה הפועל. 

 

בניית אתרים ופיתוח אפליקציות

עולם האינטרנט כולל תחתיו אינסוף אתרים ואפליקציות מסוגים שונים ובהתאם לכך, אחד ממקצועות ההייטק המבוקשים הוא בניית אתרים ופיתוח אפליקציות, תפקיד הכולל מגוון מיומנויות, כמו עיצוב אתרים, שליטה בשפות תכנות, התאמת האתר והאפליקציה למנועי חיפוש שונים ועוד.

 

פיתוח משחקים

תעשיית המשחקים זוכה להצלחה רבה בארץ ובעולם וצפויה להמשיך ולהתפתח במהלך השנים הבאות. במסגרת קורס פיתוח משחקים תקבלו הכרות מעמיקה עם עולם המשחקים ותקבלו את הכלים המתאימים שיעזרו לכם להבין ולתכנן משחקים מקוריים ומהנים. 

 

כיצד ניתן לשפר את סיכויי הקבלה להייטק של מועמדים ללא ניסיון?

אין זה סוד כי חברות רבות, וחברות הייטק בכללן, מעדיפות לגייס מועמדים בעלי ניסיון והיכרות מוקדמת עם המקצוע המיועד, כך שסיכויי הקבלה של מועמדים ללא ניסיון הם לא גבוהים במיוחד. 

יחד עם זאת, במשרות ההייטק השונות ישנן משרות שמוגדרות כמיועדות למועמדים ללא ניסיון (משרות ג’וניור), שאמנם מתחילות בשכר יותר נמוך, אך מהוות את כרטיס הכניסה שלכם לעולם ההייטק. בכדי להשאיר רושם חיובי, לצלוח את ראיון העבודה ולהגביר את סיכויי הקבלה שלכם למשרה המבוקשת, כדאי להקפיד על הדברים הבאים:

 

קורות חיים

קורות חיים הם המפגש הראשוני שלכם עם מחלקת הגיוס בחברת ההייטק ולכן, חשוב לדאוג לכך שקורות החיים שלכם יהיו מנוסחים היטב (כמובן ללא שגיאות כתיב), מתומצתים וכוללים התייחסות מפורטת לידע והכלים שרכשתם במסגרת קורס ההייטק שלמדתם.

 

כישורים

מאחר ואין לכם ניסיון קודם בתחום, כדאי יהיה לשים את הדגש על הכישורים שלכם בתחום ובמיוחד בכל הקשור ליצירתיות ויכולת לחשוב מחוץ לקופסא. תיק עבודות מעניין ויצירתי ויכולת להשיב תשובות קצרות וקולעות בראיון העבודה, אמורים להותיר רושם חיובי בהחלט.

 

מכללה מקצועית ומובילה ללימודי הייטק – המפתח להצלחה 

הסבה להייטק ללא ניסיון היא צעד חשוב בדרך לפיתוח הקריירה ושדרוג המשכורת שלכם ובכדי להיכנס לעולם ההייטק בצורה קלה ומהירה, חשוב לבחור מכללה מקצועית ומובילה ללימודי הייטק, המציעה מגוון קורסים ממוקדים שיכינו אתכם בצורה האופטימלית ביותר לתפקיד המבוקש.

בנוסף, כדאי לוודא כי מלבד התכנים המקצועיים עצמם, המכללה המיועדת מספקת גם ליווי מלא לאורך כל תהליך הסבה להייטק, החל משלב צבירת ניסיון מעשי בתחום, דרך הכנות לראיון העבודה ועד קבלתכם לתפקיד הנחשק ובמידה ואתם מעוניינים להתחיל בתהליך, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם, לשיחת ייעוץ והכוונה בדרך לקריירה חדשה ומשתלמת במיוחד.

 

לסיכום

הסבה להייטק ללא ניסיון היא פתרון היכול להתאים לכל אחד המעוניין לשדרג את הקריירה שלו, הן מבחינת עניין ואתגר והן מבחינת המשכורת, כשבין הקורסים המתאימים ביותר לחסרי ניסיון בתחום ניתן למצוא את התחומים של בדיקת תוכנה ופיתוח אתרים, תחומים אותם מומלץ ללמוד במכללה מקצועית ומובילה בתחום, שתכוון ותלווה אתכם לאורך כל התהליך.

 

שאלות ותשובות בנושא הסבה להייטק ללא ניסיון

את המשכורות הגבוהות במקצועות ההייטק כולנו מכירים, אך מלבד השכר הגבוה, לעבודה בהייטק ישנם עוד מספר יתרונות מובהקים, כמו עבודה מעניינת בתחום דינאמי ומתפתח, עבודה היברידית וגמישות מלאה וכן תנאים נלווים שאינם בהכרח קשורים להייטק, כמו אפשרויות לקבלת הלוואה בתנאים נוחים ומשתלמים. 

הסבה להייטק יכולה להתאים לכל אחד ואחת ובכל שלב בחיים ובמיוחד כשאנחנו מרגישים תחושת מיצוי בעבודה ורצון לשדרג את תנאי העבודה שלנו, הן מבחינת העניין והאתגר והן מבחינת השכר. הסבה להייטק ללא ניסיון יכולה להתבצע באמצעות קורס ממוקד, כך שתוך חודשים ספורים תקבלו את הידע והכלים המתאימים שייתנו לכם את כרטיס הכניסה לעולם ההייטק.

מקצועות ההייטק המתאימים ביותר לחסרי ניסיון הם – קורס בודק תוכנה (QA), קורס בניית אתרים ופיתוח אפליקציות וקורס פיתוח משחקים. כמובן שניתן למצוא קורסים נוספים, מעניינים ומתגמלים לא פחות והכל בהתאם למטרות והיכולות שלכם.

על מנת לשפר את סיכויי הקבלה שלכם כמועמדים חסרי ניסיון, כדאי למקד את תשומת הלב בניסוח נכון ומדויק של קורות החיים שלכם, תוך דגש מיוחד על הכישורים שלכם והיכולות היצירתיות שלכם למציאת פתרונות ודרכי חשיבה מחוץ לקופסא.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם