קורסים מקצועיים אונליין

הקורונה גרמה לרבים מאיתנו לחשב מסלול מחדש ולהבין שאנחנו רוצים לעשות שינוי בחיים, ובראש ובראשונה הסבת מקצוע. אם גם אתם החלטתם שהגיע הזמן לכיוון חדש ומעוניינים בהסבת קריירה להייטק – שווה לכם לשקול קורסים מקצועיים אונליין. קורסים מקצועיים דיגיטליים יאפשרו לכם ללמוד קורס מקצועי, מקיף ומעמיק בנוחות של הבית ולהתמקצע בלי לבזבז זמן!

קורסים אונליין – מידע כללי

מכללת SVCollege היא מכללת הייטק המספקת קורסים פרונטליים ואונליין של מקצועות ההייטק המבוקשים ביותר. הקורסים הדיגיטליים המועברים על ידי מרצה בלייב, ומאפשרים אינטראקציה מול המרצה ומול חברי הכיתה האחרים, שאילת שאלות ותחושה של כיתה אמיתית.

אנשים רבים חוששים ממעבר ללמידה בקורסים אונליין, וזה טבעי לחלוטין. אנחנו מורגלים ללמוד בכיתה, מול המרצה ולצד שותפינו לכיתה, וקשה לשנות הרגלים שנטמעו בנו לאורך שנים, עוד מהימים הראשונים של כיתה א’.

אך חשוב לדעת שבשנים האחרונות נעשתה התקדמות משמעותית בכל מה שקשור ללמידה מרחוק וקורסים און ליין; הטכנולוגיה השתכללה ולעתים היתרונות של קורסים אונליין עולים משמעותית על אלו של הקורסים הפרונטליים. למעשה, בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבחור בקורס אונליין על פני קורס פרונטלי, בזכות כל היתרונות המדהימים של קורסים אונליין

מה למשל?, יש לקורסים אונליין כמה יתרונות משמעותיים, כאשר אחד מהם הוא האפשרות לגשת להקלטות של השיעורים בכל זמן, לוקח להשלים חומר שהתפספס, לצפות בשיעור כדי להיזכר בחומר הנלמד או לחדד נקודה וכמובן לצפות בהקלטה במידה ופספסתם את אחד השיעורים.

יתרון משמעותי נוסף הוא הנגישות הרבה – תוכלו ללמוד קורסים אונליין ולזכות למקצוע מתגמל ומרתק בין אם אתם יושבים בבית קפה בפריז ובין אם אתם בבית, לובשים את הפיג’מה שלכם.

כל עוד תקחו את הקורס ברצינות, תגיעו לשיעורים ותבצעו את כל עבודות הבית, אתם תרוויחו את כל מה שיש לקורס להציע לכם, ובסופו של דבר גם תזכו להצעת העבודה הנכספת.

חשוב לציין שהקורסים שלנו ב SVCollege הותאמו למתכונת אונליין, וכל אחד מהקורסים שהועבר אונליין מועבר במתכונת זהה לקורס הפרונטלי, כך שלא מפספסים אף ניואנס וזוכים לתכנית הלימודים המלאה.

כמו כן, כל המשתתפים בקורסים אונליין, כמו גם בקורסים הפרונטליים, זוכים לתמיכה מלאה ומקיפה, לסיוע לאחר סיום הקורס, להכנה לראיונות עבודה, ניסיון מעשי ולתיק עבודות מקצועי שיעזור לכם לזכות בעבודת חלומותיכם.

כיוון ובקורסי הייטק לומדים מקצועות שנעשים כך או כך דרך המחשב, אין השפעה משמעותית ללימדת אונליין לעומת למידה פרונטלית, וכל החומר שתלמדו – בין אם עיצוב משחק גיימינג, בדיקת תוכנה או בניית אפליקציה – תיישמו דרך המחשב, ובאמצעות התוכנות שתלמדו בשיעור.

אם אתם מחפשים קורס אונליין מקצועי, מעמיק ומרתק מהנוחות של הבית, אלו הקורסים שמחכים לכם ב-SVcollege: 

קורס גיימינג

קורס המועבר אונליין הוא קורס  גיימינג, למי שתמיד חלם לפתח משחקי מחשב ורוצה להפוך את החלום לקריירה. בקורס גיימינג תלמדו מרחוק כיצד משחקים עובדים, איך לבנות משחק בעצמכם, כיצד לעבוד עם תוכנת UNITY הפופולרית ואת שפת התכנות #C, ואת הקורס תסיימו עם תיק עבודות ובו 5 משחקים מסוגים שונים המיועדים לקונסולות שונות. אם אתם יצירתיים, מחפשים עבודה צבעונית ומהנה, רוצים לפתח משחקים בסביבת עבודה דינמית ויש לכם את זה בכל מה שקשור לעיצוב וחווית משתמש – אין ספק שיכול להיות שזה המסלול המתאים לכם ביותר. 

קורס QA

עוד ברשימת קורסים מקצועיים אונליין תוכלו למצוא את קורס ה-QA, קורס בדיקות תוכנה. במהלך קורס כזה נלמדים נושאים שונים שמטרתם להכשיר אתכם כאנשי QA, כמו Base Data, כלי בדיקה שונים וכן ניתוח מסמכי אפיון, פירוקי מוצר וכתיבת תרחישי בדיקה. QA הוא תחום מבוקש בעולם ההייטק, ונדרש בכל חברה; בעבודתכם בתפקיד בודק תוכנה, אתם אלו שתגלו באגים ותקלות בתוכנה, ותוודאו שהתוכנה עובדת בגרסה הטובה ביותר שלה.

 

קורס מיישם הגנת סייבר

קורס נוסף שמועבר אונליין הוא קורס מיישם הגנת סייבר אחד התחומים המבוקשים והחשובים ביותר הן בחברות הייטק והן בחברות בכלל.

תחום הסייבר הוא תחום שמתפתח כל הזמן מבחינה טכנולוגית ונהנה מביקוש אדיר בשוק העבודה.

כך שאתם יכולים ממש בסיום הקורס להשתלב בהייטק כמיישמי הגנת סייבר ובהמשך להתפתח לעוד תפקידים מעניינים בתחום ובענף בכלל.

במהלך לימודי סייבר תלמדו לנתח את המידע, לזהות פעולות חשודות ברשת ולדעת להגיב או להתריע בפני חשש לחדירה.
תפקיד זה דורש יכולת לזהות חתימות ולפענח קטעי נתונים ולבצע הערכת סיכונים בזמן אמת.

קורס בניית אתרים ואפליקציות

קורס בניית אתרים הוא קורס מקצועי שמועבר באופן דיגיטלי, וילמד אתכם כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים ואפליקציות full stack. את הקורס מעבירים מרצים מובילים בתחום בשיטות הוראה חדשניות אונליין, ובסופו תוכלו לצאת מוכנים לשוק העבודה. הקורס ילמד אתכם את התחום מהבסיס, כולל למידת שפות CSS3+ ו-HTML 5, ומשם תעמיקו בבניית המנוע של האתר ותלמדו כיצד לבנות שרתים לצד פיתוח אפליקציות עם פלטפורמת React הפופולרית.

במהלך הקורס תיצרו פרויקטים משלכם, וכן תזכו לליווי פרטני והכנה לקראת ראיונות, עד לקבלה לעבודת החלומות שלכם! 

קורסים מקצועיים אונליין

שאלות ותשובות

אם אתם שוקלים להירשם לקורסים אונליין אבל עדיין קצת חוששים ולא בטוחים אם זה נכון לכם, אולי התשובות הבאות יפיגו חלק מהחששות שלכם:

לקורסים אונליין יש הרבה מאוד יתרונות שכדאי להכיר. בראש ובראשונה, האפשרות ללמוד מהנוחות של הבית ובעצם מכל מקום בעולם, כך שלא תצטרכו להגיע לכיתה באופן פיזי. כך תחסכו לא מעט זמן, לא תצטרכו לעמוד בפקקים בדרך לשיעור, וכן גם תזכו לגמישות הממכרת הנובעת מלימודים מרחוק. כמו כן, גם במידה ולא תוכלו להגיע לשיעור, תוכלו להשלים אותו בהמשך ובכל זמן שנוח לכם. יתרון משמעותי נוסף הוא האפשרות לחזור להקלטה בכל זמן ולחדד נקודות שהתפספסו.

כל הקורסים של SVCollege מועברים גם אונליין, כך שתוכלו ללמוד מקצוע הייטק מרתק ומשתלם מהנוחות של הבית. בין הקורסים און ליין שמחכים לכם ב-SVCollege ניתן למצוא קורס QA, קורס גיימינג, קורס ניהול רשתות, קורס בניית אתרים ואפליקציות ועוד, וכל הקורסים הותאמו ללימוד אונליין אפקטיבי. הקורסים זהים במתכונתם לקורסים הפרונטליים, כך שתקבלו את מלוא התוכן והתמיכה שהייתם מקבלים בכיתה, ומיועדים למי שמעדיף ללמוד מרחוק מכל סיבה שהיא.

התשובה היא לחלוטין כן. מקצועות הייטק, כמו אלו שנלמדים ב-SVCollege, מבוססים על עבודה במחשב, שיכולה להיעשות מכל מקום בעולם. בניגוד למקצועות אחרים כמו רפואה, קולנוע או משפטים (שמבוססים הרבה פעמים על עבודה פרקטית בידיים או על דיון נרחב בכיתה) כשמדובר על מקצועות הייטק אין כל יתרון משמעותי ללמידה פרונטלית, והעבודה המשמעותית – שחלק גדול ממנה הוא בניית תיק עבודות – נעשית כך או כך דרך המחשב. לכן, אתם לא מאבדים אף נדבך חשוב מהלמידה, ועדיין זוכים לתמיכה מלאה מהמורה במהלך ואחרי השיעורים, ולתחושה של כיתה אמיתית בשיעורים עצמם, עם אפשרות לשאול שאלות, להקשיב לחבריכם בכיתה ולנהל אינטראקציה של שיעור.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם