קורס בניית אתרים: מקצוע ששווה ללמוד אחרי הקורונה

בצל משבר הקורונה ולאור החזרה לשגרה כמעט מלאה, צעירים רבים מתלבטים בין מסלולי לימוד שונים למקצועות הייטק נדרשים.

יש הבוחרים ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב ובהנדסת תוכנה, אך רבים כבר הבינו כי אין צורך להשקיע 4 שנים בלימודים מאחר וניתן ללמוד קורס מקצועי במכללת הייטק מובילה ומוכרת, ולהשתלב מיד לאחר קבלת הדיפלומה בתפקידים איכותיים בחברות הייטק מובילות.

תקופת הקורונה משפיעה על כולנו בצורה זו או אחרת, רבים מהישראלים מתמודדים עם אבטלה, חופשה ללא תשלום, קשיים פיננסיים וחוסר יציבות תעסוקתית.

לכן אין זה פלא כי רבים מחשבים מסלול מחדש, ביניהם גם שכירים הנמצאים בחל”ת ועובדים שפוטרו ממקום עבודתם בגלל המציאות הכלכלית החדשה.

אפשר להחליט על הסבה להייטק ולבחור קורס מקצועי וממוקד כמו קורס בניית אתרים, זהו קורס המקנה את כל הידע והניסיון הנדרשים לעבודה בתחום, ובסיום הקורס אפשר לעבוד בחברות שונות, בארגונים מובילים או להקים עסק עצמאי לבניית אתרים.  

למי מתאים קורס בניית אתרים?

קורס מתקדם לבניית אתרים מתאים בעיקר למעוניינים לעבוד בהייטק במקצוע מאתגר ומעניין, להרוויח משכורות נאות ולהתמחות בתחום נדרש ההולך ומתפתח טכנולוגית כל הזמן.

הקורס לבניית אתרים מתאים גם לבעלי עסקים קטנים שרוצים לפתח ולבנות אתר אינטרנט לבד לעסק שלהם, וכמובן גם ליזמים בתחילת דרכם המעוניינים להקים עסק עצמאי בתחום בניית אתרים ולפתח אפליקציות לאינטרנט. 

חשוב לציין כי יש קורסים רבים ומגוונים לבניית אתרים, לכן הבחירה אינה פשוטה.

מומלץ לבחור מכללת הייטק מוערכת ומובילה המציעה קורס מקיף ועדכני הכולל את כל הנושאים החשובים והחמים ביותר בתחום, לרבות פיתוח צד לקוח ופיתוח צד שרת, וורדפרס, פיתוח אפליקציות לווב בפלטפורמת React ועוד.

מהם היתרונות של קורס מקצועי ומקיף לבניית אתרים?

האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, כיום כמעט לכל עסק יש אתר, וישנם אתרים רבים נוספים לארגונים, לעמותות, ושלל אתרים נוספים.

האינטרנט המהיר חדר במהירות ובהצלחה לכל תחומי החיים, לרובנו יש סמארטפונים משוכללים באמצעותם אנו יכולים לגלוש באינטרנט, לצפות בסרטונים, לקרוא ולחפש מידע על כל נושא ועניין, לרכוש מוצרים באתרי מכירות וכדומה. 

הדרישה למפתחי אתרים הניצבים בחזית הטכנולוגיה הולכת וגוברת עם הזמן, חשוב לזכור כי הטכנולוגיות משתנות בתדירות גבוהה, וכדי להופיע במיקום בולט בתוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי החיפוש, ובמטרה לספק חוויית גלישה ייחודית למבקרים באתר, יש לרענן את קוד האתר, לשפר את העיצוב, להנגיש את המידע ולהציע לגולשים חוויית משתמש מלהיבה ואיכותית. 

כיום, כל בעלי העסקים הבינו כי עליהם להקים נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך, לכן רבים משקיעים בפיתוח אתרים חדשים או בשדרוג האתר הקיים. לא מעט עסקים, ארגונים ואנשים פרטיים מחפשים בוני אתרים וזקוקים לשירות מקצועי ואיכותי לבניית אתר מתקדם טכנולוגית, לרבות אתרי תדמית, אתרי מכירות, דפי נחיתה לקידום האתר ולקמפיינים וכדומה.    

כדי לעבוד בתחום בניית אתרים יש ללמוד את הנושא, ומומלץ להירשם לקורס מקצועי רק במכללה המתחייבת לקורס עדכני הכולל את הנושאים החמים והמתקדמים ביותר בתעשייה.

ישנם יתרונות רבים לסטודנטים הבוחרים ללמוד בניית אתרים, היתרונות העיקריים הם:

  • מקצוע מבוקש – בוגרי הקורס המקצועי לבניית אתרים ולפיתוח אפליקציות לווב נחטפים לעבודה וזוכים למקצוע חם ונדרש המבטיח תעסוקה בשפע ושכר נאה. הביקוש למפתחי אתרים כמעט ולא נפגע גם בתקופת הקורונה, בעוד שבתחומים אחרים בהייטק כמעט ולא מגייסים מועמדים חדשים, לכן זהו מקצוע המבטיח תעסוקה גם בעתות משבר. 
  • מקצוע מאתגר ומענייןתחום בניית האתרים הוא מקצוע ההולך ומתפתח עם השנים, אם בעבר מפתח אתרים שלט רק בשפת התכנות הבסיסית HTML כיום עליו לשלוט בשפות תכנות נוספות, להכיר פלטפורמות שונות לפיתוח אתרים, לשלוט ברזי העיצוב וחוויית המשתמש ועוד.
  • אפשר לעבוד מהביתלאור משבר הקורונה שאנו חווים לאחרונה רבים כבר הבינו כי חשוב לבחור מקצוע המתאים גם לעבודה מהבית. בעוד עובדי הייטק רבים הוצאו לחל”ת או פוטרו בעקבות המצב הקשה, מפתחי אתרים ממשיכים לעבוד מהבית כמעט כרגיל. מפתח אתרים שפוטר יכול לפתוח עוסק פטור או מורשה ברשות המסים ולהקים עסק עצמאי גם בתקופות קשות כלכלית, לייצר לעצמו תעסוקה וליהנות מהכנסה גבוהה.
  • קורס קצר וממוקדצעירים המעוניינים לעבוד בחברות הייטק מובילות יכולים ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב או תואר רלוונטי אחר, אך עליהם להשקיע לפחות 4 שנים במסגרת לימודי הייטק באקדמיה. במקום “לבזבז” 4 שנים מהחיים רק באקדמיה אפשר כיום ללמוד קורס מקצועי ומעמיק במשך כ-4.5 חודשים בלבד, ובסיום הקורס הם יכולים להתברג בעבודה בחברות המחפשות בוני אתרים ומפתחי אפליקציות לווב.
  • שפע אפשרויות תעסוקהבוגרי קורס פיתוח אתרים הלומדים במכללת הייטק מובילה זוכים לעדיפות בראיונות עבודה ונהנים מיתרון משמעותי על פני מועמדים אחרים לתפקיד. בוגרי לימודי הייטק במסלול בניית אתרים יכולים לצאת לדרך עצמאית ולהקים חברה לבניית אתרים, בהשקעה יחסית נמוכה כיוון שאפשר להתחיל את העסק מהבית, ללא עובדים ובלי הוצאות קבועות גבוהות, זו אפשרות המתאימה ליזמים ולעצמאים ברוחם להתפרנס בכבוד גם בצל משברים כמו תקופת הקורונה.
  • תנאים טוביםישראלים רבים בוחרים לעשות הסבה להייטק בגלל התנאים המעולים בחברות הסטארט-אפ וההייטק המובילות. גם בוגרי הקורס לבניית אתרים ולפיתוח אפליקציות ווב נהנים מתנאים טובים אצל המעסיקים, לאחר צבירת ותק בתחום אפשר להגיע בקלות לשכר נאה של 5 ספרות וליהנות מהטבות שונות ומשתלמות.

 

דווקא עכשיו בתקופת הקורונה כדאי ללמוד בניית אתרים

תקופת הקורונה גורמת לרבים מהישראלים לחשב מסלול מחדש ולבדוק אפשרויות חדשות בשוק התעסוקה.

יש המנצלים את משבר הקורונה עבור לימודי הייטק שונים ויש הממתינים לסוף המשבר כדי לחזור לעבודה, אך אי אפשר לדעת מה ילד יום מאחר והחיים משתנים מהר.

במציאות של היום כדאי להחזיק במקצוע מבוקש המאפשר לעבוד מהבית ולהקים עסק עצמאי, גם בתקופות קשות ובזמן משברים.

לכן, דווקא עכשיו כדאי גם לכם ללמוד קורס בניית אתרים במכללת הייטק מובילה, זהו קורס קצר וממוקד המקנה לכם את כל הידע התיאורטי והניסיון המעשי כדי לעבוד בתחום.

מומלץ לבחור היטב את הקורס ועדיף לכם להירשם למסלול לימודים הכולל שפות פיתוח כמו PHP, JavaScript , HTML וכדומה.

במהלך הקורס לומדים גם כלים מתקדמים של JavaScript כדי להפוך למפתחי Full Stack Developers, לבנות ממשקי משתמש בצד לקוח, לפתח בצד שרת, ללמוד טכניקות עיצוב גרפי ותוכנות עיבוד תמונה כמו פוטושופ ועוד.

יודגש כי בתקופת הקורונה הבינו רבים מבעלי העסקים שללא אתר מכירות ובלי להחזיק נכס דיגיטלי משמעותי ובעל ערך, העסק שלהם יתקשה לשרוד משברים, לכן הביקוש לבוני ולמפתח אתרים הולך וגובר בתקופה האחרונה וכדאי לנצל זאת וללמוד את התחום כדי להתברג בו ולהפוך לאוטוריטה.

מידע כללי על קורס בניית אתרים

הקורס מתאים לצעירים ולכל מי שמעוניין לעבור הסבה לתחום ההייטק. הקורס אורך 4.5 חודשים, יש 17 מפגשים סך הכל, כל מפגש נמשך 4 שעות.

יש אפשרות להירשם לקורס במתכונת ערב או בוקר, מסלול ערב מתאים בדרך כלל למועמדים המעוניינים לשלב בין עבודה ללימודים, לאימהות לילדים, לעובדי הייטק העסוקים בשעות היום וכדומה.

רבים יכולים להתקבל לקורס בניית אתרים כיוון שאין תנאי סף מיוחדים למעט שליטה וידע בסיסי באנגלית, אין כל צורך בניסיון קודם בתכנות, בעיצוב או בבניית אתרים.

תוכנית הלימודים כוללת נושאים מגוונים כגון: שפת התכנות 5HTML, CSS , ג’אוה סקריפט,  עיצוב אתרים, פיתוח בסביבת React, בניית אתרי וורדפרס, עיצוב ובניית ממשקי UI/UX, Bootstrap ועוד. 

במהלך הקורס משתתפים בתרגולים כדי לתרגל את החומר הנלמד ועוברים התנסות מעשית בחברות הייטק מובילות כדי לצבור ניסיון מעשי ולרכוש ידע נוסף המשמש את מפתחי האתרים והאפליקציות במסגרת עבודתם.

כדאי לדעת כי בתקופת הקורונה רבים מתעניינים בקורס לבניית אתרים ולפיתוח אפליקציות לווב בגלל הדרישה הגבוהה בשוק לבוני אתרים מקצועיים, הרצון לפתח קריירה בתחום מעניין ומאתגר, ובגלל האפשרות לעבוד מהבית וליהנות ממקצוע נדרש וחיוני גם במצבי משבר במשק המקומי והעולמי.

השימוש באינטרנט הולך וגובר עם השנים, עסקים הבינו כי עליהם להקים נכס דיגיטלי משמעותי, המלחמה על דירוג האתר במנועי החיפוש הולכת וגוברת ויש צורך באתרים מתקדמים יותר טכנולוגית, לכן כל מי שלומד קורס בניית אתרים עושה צעד חכם ויכול להבטיח לעצמו שפע תעסוקה, תנאים טובים ומקצוע נדרש.

כדאי לדעת כי מפתחי אתרים הצוברים ניסיון יכולים בשלב זה או אחר בחייהם להקים עסק ולעבוד כפרילנסרים.

כעצמאי אפשר לנהל מספר פרויקטים במקביל ולמקסם רווחים, ולמרות התחרות בענף יש שפע פרנסה לכולם. מומלץ ללמוד את הקורס במכללת הייטק מובילה המתחייבת לחוזה עבודה לבוגרי מסלול הלימודים.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם