תוכנית השוברים של משרד התעסוקה

חיילים משוחררים? אם לימודי הייטק זה תחום שמעניין אתכם והייתם רוצים לעסוק בו כמקצוע לעתיד כדאי שתכירו את תכנית השוברים של משרד התעסוקה ואת היתרונות הרבים שהיא מעניקה לכם. בנוסף, שווה שתדעו איזה קורסי הייטק מבוקשים של מכללת SVCollege תוכלו ללמוד במסגרת התוכנית. 

קורסים בהייטק דרך משרד העבודה

מהי תוכנית השוברים של משרד התעסוקה? 

תכנית השוברים של משרד התעסוקה מופעלת על ידי האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים. התוכנית באה לסייע לאנשים שאינם עובדים בכלל או שאין להם מקצוע, לרכוש להם מקצוע חדש או לעשות הסבה לתחום אחר.

זאת, במטרה שיקבלו הכשרה מקצועית ויוכלו להשתלב בשוק העבודה ולהתפרנס בכבוד. כמו כן, כדי לספק למעסיקים בענפים המבוקשים במשק, עובדים מקצועיים זמינים ואיכותיים. כך, התוכנית מאפשרת לאנשים הזכאים להשתתף בה, ליהנות מהכשרה מקצועית במקצוע שהם בוחרים.

מדובר על תחומים שיש להם ביקוש גדול בשוק העבודה, כמו לימודי הייטק, מחשבים, חינוך, חשמל, רכב, גרפיקה, בניין וכדומה. ולא רק זה: המדינה מסבסדת בין 65% ל-90% משכר הלימוד (עד סכום מקסימלי של 12,000 ₪).

בפועל, המימון הכספי מתבצע בעזרת שוברים אישיים והוא חל על קורסים שונים שעומדים בתנאים ספציפיים. מדובר על קורסים מקצועיים שמועברים בשעות הבוקר או הערב, לתקופה של עד 12 חודשים (למעט קורסים ספציפיים שיכולים להימשך זמן ארוך יותר). בסיומם מקבלים המשתתפים תעודה והם מוכרים ומפוקחים על ידי האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה והרווחה. 

מי זכאי לקחת חלק בתוכנית השוברים?

מי שמעוניין להתקבל אל תכנית השוברים של משרד התעסוקה צריך לעמוד בקריטריונים מסוימים, העיקריים שבהם: 

    • לא עובד או שעובד בעבודה שלא מצריכה הכשרה מקצועית מיוחדת (ומציג אישור של משרד העבודה והרווחה).
    • משתייך לקבוצת אוכלוסייה ספציפית, למשל מחפשי עבודה שקיבלו הפניה משירות התעסוקה או מי שזכאי לגמלת הבטחת הכנסה, יוצאי העדה האתיופית, הורים יחידים, ועוד.
    • לא השתתף ב-3 השנים האחרונות בקורס מקצועי במימון של משרד העבודה והרווחה. 
    • הקורס הספציפי שהוא רוצה לקחת, לא ממומן לו באמצעות משרד ממשלה אחר. 

קורסים ממכללת SVCollege דרך לשכת התעסוקה

SVCollege – מכללה מובילה בתחום לימודי הייטק בישראל, קיבלה הסמכה רשמית כמוסד לימודים מאושר של תכנית השוברים של משרד התעסוקה. כלומר, אתם יכולים לבחור ללמוד באחד מקורסי ההייטק המבוקשים, המקצועיים והמתקדמים של המכללה, שיפתחו לכם את הדלת לתעשיית ההייטק הנחשקת והמתגמלת. 

קורס סייבר לשכת התעסוקה: ללמוד אבטחת טכנולוגיית מידע, הפרקטיקה של הגנה על מחשבים ושרתים, מערכות אלקטרוניות ונתונים מפני התקפות זדוניות שונות. לימודי הסייבר שלנו בנושא אבטחת סייבר ילמדו אותך כיצד להימנע מאיומים על המידע של ארגונים ולהגן עליהם.

קורס ניהול רשתות: מכשיר אתכם לעסוק במקצוע טכני, יציב ומאתגר שיש בו ביקוש אדיר לעובדים. בסיומו אתם מקבלים תעודת הסמכה מקצועית ובינלאומית ויכולים במהירות למצוא עבודה כמנהלי רשתות. 

קורס פיתוח אתרים ואפליקציות: קורס מקצועי שמקנה לכם את כל הידע התיאורטי, הכלים והניסיון המעשי כדי להשתלב בחברות הייטק בתפקיד המבוקש של בוני אתרים ומפתחי אפליקציות WEB.    

קורס פיתוח משחקים: הקורס מאפשר לכם לרכוש מקצוע מעניין, מאתגר ומבוקש לחיים, בתעשייה מצליחה בארץ ובעולם. כך שתוכלו בסיומו לבחור מתוך מגוון אפשרויות תעסוקה אטרקטיביות וליהנות משכר ותנאים מעולים. 

קורס בדיקות תוכנה (QA): בקורס תלמדו מגוון נושאים מקצועיים, תקבלו את הכלים והניסיון המעשי  שיאפשרו לכם להשתלב במהירות בחברות הייטק מובילות, בתפקיד המבוקש, המעניין והמתגמל של בודקי תוכנה.

קורס אוטומציה: זהו קורס מקצועי ופרקטי, שיכשיר אתכם בתוך זמן קצר לעבוד במקצוע שזוכה בשנים האחרונות לביקוש אדיר בתעשיית ההייטק – מפתחי אוטומציה. 

חשוב לדעת, את הקורסים של SVCollege מלמדים מרצים מובילים ומנוסים בתחום ואתם גם זוכים לקבל סטאז’ בחברת הייטק אשר מקנה לכם בסיום הקורס לא רק תעודה, אלא ממש התנסות מעשית בתפקיד שלמדתם בחברת הייטק שיכשירו אתכם לעבודה בתחום הייטק.  

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם