להכנס לעבוד בהייטק- איך עושים זאת נכון

איך מתחילים לעבוד בהייטק?

שואפים למצוא עבודה בה תקבלו שכר גבוה? עבודה שתהיה לא רק מתגמלת כספית אלא גם מעניינת, מרתקת ומשפיעה על העולם בו אנו חיים? אין ספק שעבודה בחברת הייטק היא העבודה התפורה עליכם. קורס תמציתי במכללת SVCOLLEGE יקרב אתכם אל החלום!

עבודה בהייטק גם ללא תואר

אתם לא מהנדסים או בוגרי תואר במדעי המחשב? היום לימודים הם לא בהכרח תואר. היום כל אחד בוחר את מסלול החיים שלו ואת הדרך שמתאימה לו. במקום לפרוש לימודים על פני שלוש או ארבע שנים בהם רק חלק קטן יהיה משמעותי עבורכם, בואו ללמוד באופן תמציתי, מרוכז ומדויק, ולקבל הכשרה וגם סטאז’ בחברת הייטק.

כל השלבים בדרך לעבודה הנחשקת

על מנת שתגיעו למקום עבודה איכותי בו תקבלו חוזה עבודה מובטח, חשוב לעבור תהליך ממוקד ומדויק אך לא לדלג על השלבים החשובים בדרך.

השלב הראשון הוא קורס בו תלמדו ותתרגלו את כל מה שנדרש ממתכנת או עובד בחברת הייטק לדעת. הקורס נמשך חמישה חודשים בסך הכל ובו תקבלו ארגז כלים מלא שישרת אתכם היטב לבניית הקריירה, בוודאי לדריסת הרגל הראשונה.

השלב השני הוא ההתנסות בעבודה בחברת הייטק. העבודה המעשית תתחבר לכם עם הלימודים ותהווה חלק משמעותי בהכשרה. חלק נוסף וחשוב הוא אימון לקראת ראיונות עבודה, סדנה המאפשרת לכם לתרגל, מכוונת אתכם ועוזרת לכם להגיע מוכנים לראיון עבודה ומבחני קבלה שהכרחיים לקראת מציאת עבודה.

מגוון קורסים לבחירתכם

מכללת SVCOLLEGE מעמידה לרשותכם מבחר קורסים בתחום ההייטק כך שכל אחד יכול להתמקד כבר בהתחלה בתחום שמעניין אותו: פיתוח אוטומציה, מקצוע ה- QA או פיתוח Full stack וממש חם מהתנור: באפשרותכם להירשם גם לקורסים דיגיטליים – ללמוד את כל המסלולים אצלכם בבית.

עדי, מספרת איך נכנסה למשרה בהייטק-ומרוויחה מעולה!

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם