משבר הקורונה – ההזדמנות שלכם לעשות הסבה להייטק

משבר הקורונה גורם לישראלים רבים לחשב מסלול מחדש ולחפש הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה ובתחומים נוספים בחיים. נגיף הקורונה ממשיך להתפשט במהירות וגורם לרבים לצאת לחל”ת או לאבד את מקום עבודתם בגלל פיטורים וצמצום כוח אדם בכל החברות והארגונים.  

בעקבות משבר הקורונה לא מעט ישראלים נדרשים “להמציא את עצמם” מחדש, לכן אין זה פלא כי צעירים ומבוגרים כאחד מתעניינים באפשרות כמו הסבה להייטק. עבודה בהייטק קוסמת לרבים בגלל התנאים הטובים וסביבת העבודה המתקדמת, כמו כן בתקופת הקורונה כאשר רבים מאבדים את מקום העבודה, עובדי הייטק ממשיכים לעבוד מהבית ויכולים להתפרנס בכבוד גם באחת התקופות המאתגרות ביותר בארץ ובעולם.

הזדמנות לשינוי משמעותי בחיים

למרות שאנחנו נמצאים בתקופה של חוסר ודאות ואי יציבות תעסוקתית, אפשר לסחוט את הלימון ולהפוך אותו ללימונדה. דווקא ברגעי משבר אפשר לאתר הזדמנויות חדשות ולעשות הסבה לתחום ההייטק. יש עלייה משמעותית במספר הפניות הנוגעות למסלולי לימודי הייטק, וגם אנחנו במכללת SVCollege מבחינים בריבוי הפניות בנושאים הקשורים ללימודי מקצועות הייטק.

אמנם, יש ישראלים הבוחרים לעשות הסבה מקצועית לתחומים כמו בישול, קונדיטוריה, מלאכת יד, אמנות וכו’, אך רוב האנשים מחפשים תחום יציב בשוק העבודה, משכורות גבוהות, תנאים מעולים ועניין רב בעבודה. לכן, מי ששוקל לעבור הסבה מקצועית לאור משבר הקורונה יכול לחפש את דרכו החדשה בעולם התעסוקה בתחום ההייטק.

עבודה בענף ההייטק מבטיחה משכורת טובה, תנאים מתגמלים, אפשרויות קידום, מקצוע מעניין ומאתגר וסביבת עבודה צעירה ומתקדמת טכנולוגית. ההייטק הישראלי נחשב לקטר הצמיחה של המשק המקומי, ישראל היא מעצמת הייטק מובילה בעולם, והתחום ממשיך להתפתח ויש ביקוש רב לעובדים בכל התחומים הקשורים להייטק, לדוגמה אנשי QA לבדיקות תוכנה, מנהלי רשתות ואבטחת מידע, מפתחי אתרים ואפליקציות, מפתחי משחקים, מתכנתים בשפות פיתוח פופולריות ועוד.

לימודי מחשבים בתקופת הקורונה

ככל הנראה, נגיף הקורונה צפוי להישאר אתנו עוד הרבה מאוד זמן. במקום לשבת בבית ולצפות בנטפליקס כל היום כדאי לנצל את הזמן כדי לחפש הזדמנויות חדשות בתחום הקריירה. הממשלה האריכה את תקופת החל”ת והזכאות לדמי אבטלה, לכן יש לכם הזדמנות יוצאת דופן להגשים חלומות שונים, לבלות יותר זמן בחיק המשפחה, ללמוד ולהתפתח מקצועית, לפתח תחומי עניין ותחביבים חדשים וכו’. 

לימודי מחשבים מתאימים מאוד בתקופת הקורונה מאחר ואפשר ללמוד גם מרחוק, אנחנו במכללת SVCollege מציעים את כל הקורסים המובילים שלנו גם אונליין, ואתם יכולים ללמוד קורס ממוקד ולקבל הכשרה מקצועית בלי לצאת מהבית וללא חשש מהידבקויות.

הסבה להייטק – לא רק לאקדמאים

הסבה לעולם ההייטק מתאימה גם לחסרי ניסון, יש מגוון מסלולי לימוד וקורסים מקצועיים, וכל אחד יכול לבחור את מסלול הלימודים המתאים לו ביותר. מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי עם יועץ הלימודים שלנו כדי לבחור נכון קורס הייטק.

הקורסים המובילים במכללה הם קורס QA להכשרת בודקי תוכנה, קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע, קורס אוטומציה, קורס גיימינג להכשרת מפתחי משחקים בסביבת הפיתוח Unity, קורס בניית אתרים ואפליקציות ווב וקורס פיתוח Full Stack. 

כל הקורסים שאנחנו מציעים בתקופת הקורונה מותאמים לדרישות המעסיקים. בוגרי לימודי הייטק במכללה העומדים בכל הדרישות זוכים בסוף הלימודים לאימון וסימולציות כהכנה לראיונות עבודה, ובנוסף הבוגרים נהנים מהתחייבות לחוזה עבודה, תוך ליווי צמוד של צוות המכללה.

הסבה להייטק במשבר הקורונה מאפשרת לכם להגשים חלומות ולעבוד בחברות המובילות במגוון תפקידי מפתח. כדאי גם לכם לקרוא על הקורסים השונים שאנו מציעים וכך תוכלו גם אתם לעבוד בהייטק וליהנות מתנאים מעולים ומעבודה יציבה, מאתגרת ומתגמלת.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם