עבודה בהייטק לחיילים משוחררים

חיילים אחרי צבא נכנסים לראשונה ל”עולם האמיתי” וצריכים להבין מה הם רוצים לעשות עכשיו. האם לנסוע לטיול הגדול, האם להתחיל ללמוד תואר ראשון, או אולי כבר עכשיו להיכנס לשוק העבודה? 

היום, הרבה חיילים מחפשים להיכנס לעולם ההייטק כבר לאחר השחרור, במטרה לנכס להם מקצוע מתגמל לחיים. עבודה בהייטק לחיילים משוחררים יכולה להתחלק לשלוש קטגוריות עיקריות: עבודה ליוצאי יחידות טכנולוגיות, עבודה במשרות טכניות התחלתיות, או עבודה בהייטק לאחר קורס מקצועי מקיף. 

אם אתם מעוניינים להיכנס להייטק והשתחררתם לאחרונה מהצבא או אתם עומדים להשתחרר, זה הזמן לבחור את אחת משלוש האופציות הפתוחות בפניכם: 

חיילים משוחררים מיחידות טכנולוגיות

אם בשירות שלכם בצבא עסקתם במחשבים, בתכנות וביחידות טכנולוגיות כמו 8200 או ממר”ם, סביר להניח כי תוכלו להשתלב בקלות בעבודה לאחר השחרור שלכם מהצבא. תוכלו להשתלב במשרות הקשורות לניסיון שלכם, כתלות באופי השירות שלכם. בדרך כלל מדובר על משרות בעולמות הסייבר, בחברות בטחוניות כמו אלביט מערכות או רפאל, וכן גם בחברות הייטק גדולות או סטארטאפים קטנים, בתפקידים שונים הקשורים לפיתוח, בדיקות תוכנה, תקשורת ועוד. לחיילים שזה עתה השתחררו מיחידה טכנולוגית יהיה קל באופן יחסי להשתלב בעולם ההייטק, והם יוכלו ליהנות מהתנאים הנוחים המאפיינים את עולם העבודה הזה. 

 

עבודות טכניות בהייטק לחיילים משוחררים

אבל לא רק חיילים משוחררים מיחידות טכנולוגיות יכולים להשתלב בהייטק. גם חיילים בצבא ששירתו בעולמות אחרים יכולים למצוא את עצמם בתפקידים מסוימים בחברת הייטק, בעיקר בתפקידים טכניים. הרבה חברות הייטק מחפשות חיילים משוחררים לעבוד בעבודה טכנית במעבדות, עבודות הרכבה, עבודות מחסן, שירות לקוחות, בדיקות תוכנה, אנשי ביטחון בחמ”לים, עובדים בחברות ביטחון ועוד. אמנם לא מדובר על משרות הייטק “קלאסיות” הקשורות לתכנות ופיתוח תוכנה, אך עדיין מדובר על השתלבות בחברת הייטק גדולה, כולל תנאים מעולים וכניסה נוחה לעולם העבודה, ולכן גם זו יכולה להיות אופציה מעולה לחיילים משוחררים.

 

לימודי הייטק במכללת הייטק לחיילים משוחררים

אופציה שלישית ומצוינת לחיילים אחרי צבא היא ללכת ללמוד קורסי הייטק במכללת הייטק. קורסי הייטק יאפשרו לכם לרכוש מקצוע מבוקש בתוך מספר חודשים, ולהשתלב באחת מחברות ההייטק בשוק עם מקצוע שלמדתם באופן מעמיק ומקיף. ישנם מספר קורסים בהייטק שיכולים להתאים לחיילים משוחררים כמו קורס בניית אתרים ואפליקציות, קורס QA, קורס ניהול רשתות וכדומה. כדאי לבחור במכללת הייטק שמספקת קורסים פרקטיים שבסופם אתם יוצאים עם תיק עבודות, וכן גם מסייעת לכם בתהליך חיפוש העבודה ועד שאתם חותמים על חוזה. כך, מספר חודשים אחרי השחרור מהצבא, תוכלו להכנס למקצוע מניב ומתגמל ולהשתלב בשוק העבודה הכי חם בישראל.

 

הדרך הארוכה להייטק

כמובן, תמיד תוכלו לבחור גם בדרך הארוכה ולהתחיל תואר במדעי המחשב או בתארים המשיקים. לאחר מספר שנים תוכלו להשתלב בשוק ההייטק ולזכות למקצוע מתגמל ולקריירה מרתקת!

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם