קורסים מומלצים ללימוד תכנות

רוצים ללמוד תכנות? אספנו בשבילכם את הקורסים הכי משתלמים!

מדינת ישראל ידועה בתור “אומת סטארט-אפ” ואחד הענפים הכי משגשגים, רווחיים ופופולריים כיום בשוק העבודה הוא ההייטק. אבל כדי להקים חברת סטארט אפ מצליחה ולהפוך רעיונות מבריקים למוצרים איכותיים שנמכרים בכל העולם, צריך מתכנתים. ויש היום דרישה אדירה למתכנתים טובים, צעירים ומוכשרים. בהתאם, לימודי תכנות הפכו להיות מאוד מבוקשים והם כוללים גם קורסים אונליין מעשיים ללא עלות. כלומר, כדי לעסוק בתכנות לא חייבים בהכרח להשקיע בלימודי תואר ראשון ארוכים ויקרים ולהגיע עם ניסיון קודם. אפשר פשוט לקחת קורסים מקצועיים אונליין, ללמוד את המקצוע מהבית בתוך כמה חודשים ולהשתלב בקלות ובמהירות בתעשיית ההייטק. 

אז אם אתם מתלבטים מה כדאי ללמוד, חושבים על לימודים אונליין ורוצים להבטיח לעצמכם קריירה מקצועית יציבה, מאתגרת ומתגמלת ביותר – תחום התכנות הוא התשובה שלכם. ריכזנו עבורכם רשימה של קורסים אונליין מקצועיים, איכותיים וחינמיים שיעזרו לכם ללמוד את התחום ולמצוא עבודה בחברות הייטק וארגונים מובילים בתור אנשי תוכנה. שתדעו, יש מגוון גדול של קורסים און ליין ברמות שונות, המיועדים למתחילים, מתקדמים וכדומה. כך שאפשר ללמוד תכנות גם אם אתם מגיעים ללא רקע וניסיון בכלל. בנוסף, אתם יכולים לבחור קורס שהוא יותר מתקדם וספציפי ולהתמקצע בטכנולוגיה מיוחדת או נישה מסוימת.

קורסים אונליין בחינם

Udemy

זהו אחד האתרים המומלצים ללמוד קורסים אונליין בתחום התכנות. באתר תוכלו לבחור מתוך היצע גדול של קורסים מקצועיים אונליין, המשלבים בצורה מיטבית בין הרצאות קוליות לבין התנסות מעשית בכתיבת קוד ובניית אתר. כדי לדעת מה כדאי ללמוד ובאיזה קורס לבחור – לכו לפי ביקורות טובות וציונים גבוהים שנתנו הגולשים ותוכלו ליהנות מקורס תכנות איכותי . באתר יש למשל, קורס תכנות למתחילים שנותן לכם הזדמנות ללמוד פיתוח אתרים כולל פלטפורמותHTML, CSS JS ו- Node. בקורס תרכשו ידע רחב לגבי נושאים שונים, כגון יצירת אפליקציות למחשב באמצעות טכנולוגיות חדישות, דפי נחיתה, אתרי HTML ו CSS, בלוגים ועוד.

The Odin Project

באתר הזה מחכים לכם מגוון של קורסים מקצועיים אונליין, בהם קורס תכנות Fullstack  חינמי שבו תרכשו את כל הידע והכלים הטכנולוגיים הדרושים כדי להיות מפתחי אתרים. כך למשל, טכנולוגיות Frontend ו-Backend, תצברו ידע תיאורטי וניסיון מעשי בעבודה עם HTML, CSS, JavaScript, תלמדו לפתח מסדי נתונים ועוד הרבה. שימו לב, באתר יש לכם גם אפשרות מומלצת ויעילה לקבל הכוונה וסיוע אונליין מסטודנטים אחרים שלומדים את הקורסים השונים.

Code Wars

אתר חינמי, יעיל ומעניין מאוד המאפשר לכם ללמוד קורסים אונליין של שפות התכנות המבוקשות ביותר בשיטת לימוד של משחק, עשייה ועמידה באתגרים. כך, כל האתגרים השונים קשורים לעולם אומנויות הלחימה וכל אתגר נקרא קאטה. המשימה העומדת בפני הסטודנטים היא להפוך להיות מאסטרים בשפת התכנות הספציפית אותה בחרו ללמוד. ישנו מגוון רחב של קורסי תכנות בשפות השונות למשל Java, PHP, C# ועוד. האתר גם מציע קורסים למתקדמים שרוצים להתמקצע ולהתקדם מעבר לרמה הבסיסית של התכנות. 

Udacity

אתר פופולרי וגדול המציע לימודים אונליין לתכנות ברמה גבוהה . באתר ישנם קורסים אונליין שמסבסדות ומעבירות חברות גדולות בתחום הטכנולוגיה כמו גוגל, IBM, פייסבוק ועוד. כך למשל, קורס פיתוח אנדרואיד, JavaScript וכדומה. פעילות האתר נועדה לאפשר לאנשים מכל העולם לרכוש ידע במקצועות נדרשים במחירים סבירים. האתר מציע מגוון של קורסים און ליין שאורכים מספר חודשים ספורים ובסיומם מקבלים הסטודנטים תעודה נחשבת של החברות המוכרות בתחום שהן גם אלה שפיתחו את הטכנולוגיות השונות.

Coursera

אתר נפוץ ומומלץ שמציע לימודי תכנות ומחשבים ברמה אקדמית גבוהה של מוסדות הלימוד הכי נחשבים בעולם. כאן תוכלו לבחור מתוך למעלה מ-1,000 קורסים אונליין בשפות תכנות שונות. למשל, קורס תכנות של אוניברסיטת רייס בשפת פייתון, שנועד לעזור לאנשים שמגיעים בלי רקע במחשוב בכלל או עם רקע מועט. בעזרת סביבת התכנות המבוססת על דפדפן תוכלו לפתח יישומים אינטראקטיביים בשפת פייתון פשוטה. קורס נוסף הוא קורס מבוא לבניית יישומי רשת ברובי (Ruby on Rails) של אוניברסיטת ג’ונס הופקינס. ויש עוד המון קורסים שווים שתוכלו לקחת רק שימו לב שכדי לקבל את התעודה הרשמית בסיום הקורס יהיה עליכם לשאת בתשלום של סכום מסוים באופן חד פעמי.

BitDegree

בפלטפורמה המעניינת הזו תוכלו לקחת קורסים אונליין בסיסיים ואם תרצו להמשיך לקורסים מתקדמים תצטרכו לשלם. באתר יש המון קורסי תכנות ופיתוח בסיסיים חינמיים, בנושאים ושפות שונות, כגון PHP, פייתון, SQL, JavaScript ועוד. הקורסים מועברים לסטודנטים בדרך של משחק וצבירת נקודות על הישגים או פעולות שהם מצליחים לבצע עד סוף הקורס. 

CodeAcademy

אתר פופולרי, חינוכי ואיכותי שידוע ככזה שמקפיד לבחון את הסטודנטים לגבי קליטת החומר הנלמד בקורסים השונים על ידי פתירת תרגילים אונליין שמועלים לאתר. את התכנים הלימודיים של הקורס ניתן לקבל אך התרגולים הם בתשלום. בקוד אקדמי תוכלו לקחת קורס פיתוח אתרים למתחילים שאורך 30 שבועות וכולל לימוד של JavaScript, SQL ,React, TDD ועוד. כמו כן, תלמדו לבנות ולעצב אתרים אינטראקטיביים, פיתוח frontend ו-backend, תקשורת עם מפתחי אתרים ובסיומו תקבלו תעודה רשמית.

Free Code Camp

אתר חינמי מצוין ללימודי תכנות שיש בו כמות גדולה של קורסים אונליין בנושאים שונים. למשל, קורס פייתון, קורס פיתוח אתרים, קורס בשפת JavaScript ועוד. כל החומר הנלמד בקורסים מועבר לסטודנטים לפי קצב ההתקדמות האישי שלהם, בשיטות אינטראקטיביות מושכות כולל תרגולים ושיעורי בית. זהו מיזם מיוחד שאחת מהמטרות שלו היא שאנשים ילמדו תכנות וישתמשו בידע שצברו כדי לעזור לארגונים שפועלים שלא למטרות רווח. 

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם