קורס פיתוח אפליקציות אונליין

אם אתם חושבים להתחיל קריירה בהייטק, קורס פיתוח אפליקציות יכול בהחלט  להיות הזדמנות מצוינת עבורכם. כיום אפילו לא צריך לצאת מהבית כדי לרכוש את הידע והכלים המתאימים שיהפכו אתכם למפתחי אפליקציות מומחים ומבוקשים בעולם ההייטק. במה בדיוק מדובר? מוזמנים להכיר את קורס פיתוח אפליקציות אונליין 

 

מה זה פיתוח אפליקציות?

הסמארטפונים שלנו כבר מזמן אינם משמשים אותנו רק לשיחות והודעות. עם השנים החולפות, הם הופכים להיות יותר ויותר משוכללים ומציעים לנו מגוון אפליקציות שונות, באמצעותן אנחנו יכולים לבצע אינספור פעולות, החל מפנאי ובירור מידע ועד לרכישות וביצוע עסקאות שונות. 

כך, באמצעות פיתוח אפליקציות ניתן לפתח מאפס אפליקציות חדשות וכן לנהל ולתחזק אפליקציות קיימות. פיתוח אפליקציות מקיף עולם שלם של טכנולוגיות ושפות תכנות, כך שמלבד היותו מקצוע מבוקש בתחום ההייטק, הרי שגם מדובר בתחום מעניין ומאתגר במיוחד. את ההתמקצעות בתחום המתקדם הזה תוכלו לרכוש במכללת SVCollege.

 

קורס פיתוח אפליקציות – מסלולי הלימודים העיקריים

במסגרת קורס הייטק לפיתוח אפליקציות ניתן למצוא מספר תחומים לפיתוח אפליקציות ובין העיקריים מביניהם נמצאים:

 

פיתוח אפליקציות מובייל:

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

מערכת הפעלה מבוססת אנדרואיד היא מערכת פתוחה של גוגל, העושה שימוש במערכת קוד פתוחה, הנחשבת לגמישה ונוחה יותר עבור מפתחי אפליקציות.

 

פיתוח אפליקציות לאייפון

למכשירי האייפון קיימת מערכת הפעלה ייחודית משלהם (מערכת (ios העושה שימוש במערכת קוד סגור, הצריכה להתאים לתנאי הפיתוח הייחודיים של מכשירי אפל. 

 

פיתוח אפליקציות ארגוניות

ארגונים רבים עושים שימוש באפליקציות ייעודיות, במטרה לשפר תהליכים וליצור מערכות ידידותיות למשתמש. פיתוח אפליקציות ארגוניות כולל בדרך כלל שימוש בפונקציות של ניהול קשרי לקוחות, תכנון משאבים ארגוניים ועוד.

 

פיתוח אפליקציות חוצות פלטפורמות

ישנן אפליקציות היכולות לעבוד על מספר פלטפורמות ובמסגרת הפיתוח שלהן, נדרש ליצור סנכרון מדויק ומיטבי בין כל אותן פלטפורמות. מאחר ומדובר באפליקציות חוצות פלטפורמות, תהליך הפיתוח שלהן נחשב ליעיל וזול יותר לעומת בניית יישומים נפרדים לכל אפליקציה ייעודית. 

 

מהם השלבים העיקריים בתהליך פיתוח אפליקציות?

אמנם מדובר בשאלה עליה לא ניתן לענות על רגל אחת (בשביל זה יש לנו את קורס פיתוח אפליקציות) ויחד עם זאת, כדאי שנכיר באופן כללי את השלבים העיקריים הכרוכים בפיתוח אפליקציות:

 

איסוף וניתוח דרישות

בשלב הראשון, חשוב להבין יש לפעול לאיסוף וניתוח הדרישות, בכדי להבין מה המטרה והיעדים של האפליקציה, כך שנוכל להתאים את תהליך הפיתוח לצרכים והמטרות של האפליקציה בהתאם.

 

פיתוח האפליקציה

לאחר תכנון הדרישות הטכניות, יבוצע שלב פיתוח האפליקציה עצמה, תוך שימוש בשפות תוכנות וקידוד המערכות והטכנולוגיות השונות.

 

בדיקות

על מנת לוודא כי האפליקציה שפיתחנו אכן מתפקדת כראוי ועומדת בסטנדרטים של הדורש, יש לבצע בדיקות איכות מתאימות. 

 

קורס פיתוח אפליקציות – למי זה מתאים?

קורס הייטק לפיתוח אפליקציות הוא אחד מהקורסים המבוקשים והפופולאריים ביותר מבין מקצועות ההייטק וזאת בין השאר בשל כך שמדובר בקורס המתאים לכל אחד, גם לאלו המגיעים ללא ניסיון ורקע טכנולוגי ומעוניינים לבצע הסבה להייטק. 

קורס פיתוח אפליקציות מקצועי וממוקד יכול להתאים גם ליזמים שחשבו על רעיון מקורי ויצירתי, כך שכל מה שחסר להם בכדי להוציא את המחשבה והרעיון שלהם אל הפועל הוא הבסיס הטכני לפיתוח אפליקציות ובמסגרת הקורס, יוכלו לרכוש את הידע והכלים הנדרשים לפיתוח אפליקציות מאפס.

 

אילו עוד תחומים ניתן לשלב במסגרת קורס פיתוח אפליקציות?

אחד היתרונות המובהקים שיש לקורס פיתוח אפליקציות, הוא האפשרות לשלב עם קורס פיתוח אפליקציות גם תחומים נוספים, שיעשירו אתכם ויעניקו לכם עוד כלים טכנולוגיים שיעזרו לכם לבסס ולפתח את קריירת ההייטק שלכם. אחד מהתחומים הללו הוא בניית אתרים, תהליך העושה שימוש בפלטפורמות, שפות תוכנה וטכנולוגיות זהות למדי לפיתוח אפליקציות. 

כדאי לדעת, כי מלבד מיומנויות כמו שפות תוכנה והיכרות מעמיקה עם מערכות ההפעלה השונות של האפליקציות, במסגרת קורס פיתוח אפליקציות תוכלו לרכוש ידע מעשי ועיוני בתחומים נוספים כמו לימודי חומרה, לימודי גרפיה ועיצוב, לימודי מובייל ועוד. 

 

מהם היתרונות של קורס אונליין?

בין אם החלטתם לפנות אל עולם ההייטק עוד בתחילת הדרך המקצועית שלכם ובין אם כחלק מתהליך הסבה להייטק, כדאי שתכירו את קורס פיתוח אפליקציות אונליין ובעיקר את היתרונות המרכזיים שלו:

 

גמישות 

זמן הוא מצרך יקר, במיוחד אם החלטתם לבצע הסבה להייטק ויש לכם עוד סידורים אחרים. קורס פיתוח אפליקציות אונליין מאפשר לכם לשמור על גמישות מרבית, לחסוך זמן יקר וללמוד מכל מקום ובכל זמן שנוח לכם.

 

חיסכון

מעבר לחיסכון של זמן, מדובר גם בחיסכון של כסף, שכן קורס אונליין לפיתוח אפליקציות נחשב לזול יותר בהשוואה לקורס פרונטלי.

 

זמינות

מאחר ומדובר בקורסים מוקלטים, ניתן לחזור בכל רגע אל החומר הנלמד, להשלים חומר שפספסתם ולחדד נקודות שלא היו מספיק ברורות.

 

תקשורת פתוחה

קורס פיתוח אפליקציות אונליין אינו אומר כי אנחנו משאירים אתכם להתמודד לבד עם התכנים והידע, כך שתמיד נשמרת לכם האפשרות לתרגל בזמן אמת עם מדריך בכיתה ולשמור על תקשורת פתוחה דרך הצ’אט ובאמצעות שיתוף מסך.

 

סביבת לימודים חדשנית

למידה אונליין היא בהחלט דרך לימוד חדשנית ומתקדמת, במסגרתה כל תלמיד יכול ללמוד בקצב הזמן שלו ולהתנסות במערכת למידה נוחה וידידותית למשתמש.

 

קורס פיתוח אפליקציות אונליין – האם זה מתאים לכל אחד?

קורס פיתוח אפליקציות בכלל יכול להתאים לכל אחד, גם לחסרי ניסיון, אך כשמדובר בקורס פיתוח אפליקציות אונליין, יש לקחת בחשבון עוד אלמנט אחד והוא, הצורך לגלות מחויבות ומשמעת עצמית לתהליך הלמידה, שכן בלימודי אונליין אין מסגרת לימודית מסודרת ומחייבת. בנוסף, יש לקחת בחשבון היעדר אינטראקציה חברתית ולהתמודד לעיתים באופן עצמאי עם תפקוד לקוי של תשתית אינטרנט ובעיות נוספות. 

 

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים קורס פיתוח אפליקציות אונליין?

לפני שרוכשים קורס פיתוח אפליקציות אונליין, כדאי לוודא מספר דברים:

 

בחירת הפלטפורמה המועדפת עליכם

קורסים אונליין מגיעים במגוון פלטפורמות (הרצאות מוקלטות, שיעורים חיים ועוד) ולפני שאתם בוחרים לרכוש את קורס פיתוח אפליקציות אונליין, כדאי לוודא שהוא אכן מתאים לפלטפורמת הלימוד המועדפת עליכם.

 

רמת ההסמכה

קורס פיתוח אפליקציות יכול להתאים גם לאלו המעוניינים להעשיר את ידיעותיהם בתחום, אך בסופו של דבר, אנשים רבים בוחרים לרכוש את הקורס במטרה לעסוק בתחום ולכן, כדאי לוודא מראש מהי רמת ההסמכה שקורס כזה נותן לכם.

 

כלים מעשיים

בין אם מדובר בקורס של כמה שעות ובין אם בקורס הנמשך מספר חודשים, כדאי לוודא כי במסגרת הקורס תרכשו את הידע והכלים המעשיים שיעזרו לכם לפתח אפליקציות בפועל ולהשתלב בהצלחה בתחום ההייטק. 

 

מעטפת ליווי רחבה

ידע מקצועי לא מהווה כרטיס כניסה אוטומטי לעולם ההייטק ולפיכך, חשוב לוודא כי במסגרת קורס פיתוח אפליקציות תקבלו גם מעטפת ליווי רחבה ופרטנית, הכוללת יצירת פרויקטים משלכם, הכנה לראיונות עבודה ועוד. 

 

היכן לומדים קורס פיתוח אפליקציות אונליין?

ישנם הרבה מקומות בהם ניתן ללמוד קורס פיתוח אפליקציות אונליין, אך בכדי להבטיח תמורה מלאה למחיר ולקבל באופן ממוקד ומקצועי את כל הידע והכלים שיהפכו אתכם למפתחי אפליקציות מובילים בהייטק, מומלץ לא להתפשר על פחות ממכללה מקצועית ומובילה בתחום ההייטק.

אז אם אתם מחפשים לא רק ללמוד, אלא להתמקצע בתחום פיתוח אפליקציות, אנחנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ ראשונית ולהבין איזה קורס אונליין הכי יתאים לכם בצעדים הראשונים שלכם בעולם ההייטק ובדרך לקריירה מוצלחת ומתגמלת.

 

לסיכום 

פיתוח אפליקציות הוא אחד מהמקצועות המעניינים והמבוקשים ביותר בהייטק, כשבמסגרת הקורס ניתן אף לשלב תחומים נוספים כמו פיתוח אתרים. קורס פיתוח אפליקציות יכול להתאים לכל אחד ובמיוחד לאור האפשרות לרכוש קורס פיתוח אפליקציות אונליין וליהנות מפלטפורמת לימוד חדשנית וכן לחסוך זמן וכסף ובכדי לרכוש ולקבל את כל הידע והכלים הרלוונטיים שיעזרו לכם להצליח, חשוב לבחור במכללה מקצועית ומובילה בתחום.

 

שאלות ותשובות בנושא קורס פיתוח אפליקציות אונליין

כולנו עושים שימוש באפליקציות שונות ולמגוון מטרות ובמסגרת פיתוח אפליקציות, ניתן להקים אפליקציות מאפס וכן לתחזק ולנהל אפליקציות קיימות. במסגרת פיתוח אפליקציות נעשה שימוש בממשקים רבים, ממשקי אינטרנט ומערכות הפעלה של אנדרואיד / אייפון ונדרש היכרות וניסיון עם תחומים כמו עיצוב גרפי ולימודי חומרה.

קורס פיתוח אפליקציות אונליין הוא אחד מהקורסים המבוקשים ביותר, בין השאר בשל שורת יתרונות שיש לקורסי אונליין להציע, דוגמת גמישות מרבית, שליטה ובקרה על החומר הנלמד, חיסכון בזמן וכסף (רכישת קורס אונליין נחשבת לזולה יותר בהשוואה לקורס פרונטלי) ועוד. כדאי לדעת, כי על אף שמדובר בקורסי אונליין, המרצים והמתרגלים תמיד יהיו זמינים עבורכם לשאלות בזמן אמת.

קורס פיתוח אפליקציות אונליין יכול להתאים לכל אחד ואחד, הן כאלה הנמצאים בתחילת דרכם המקצועית והן כאלה המעוניינים לעשות הסבה להייטק, כשבאמצעות הקורס הממוקד, ניתן לרכוש את כל הידע והכלים הנחוצים להצלחתכם. יחד עם זאת, לפני שרוכשים קורס אונליין כדאי לקחת בחשבון שמדובר בתהליך למידה עצמאי ברובו, המחייב לגלות מחויבות ומשמעת עצמית. 

קורס פיתוח אפליקציות מומלץ ללמוד במכללה מקצועית ומובילה בתחום ההייטק, המציעה לתלמידיה מעטפת שירותים מקצועית נרחבת ומקיפה, שמלבד הידע המקצועי, כוללת גם הכנה לראיונות עבודה וניסיון מעשי בתחום פיתוח אפליקציות, כך שהצעדים הראשונים שלכם בעולם ההייטק יתחילו ברגל ימין. 

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם