איך מפתחים אפליקציה

אפליקציות הפכו כבר לחלק בלתי נפרד מחיינו, ששולטות על אינספור תחומים בחיי היומיום שלנו, ממשחקים, דרך בריאות ועד שליטה על בית חכם. לכן, אין זה מפתיע כי תחום פיתוח האפליקציה הוא תחום חם, עדכני ורלוונטי מאי פעם בעולם ההייטק.

אם יש לכם רעיון פשוט גאוני לאפליקציה או אם אתם מעוניינים להיכנס למקצוע מהחשובים בעולמנו היום, בטח שאלתם את עצמכם איך מפתחים אפליקציה מאפס

המאמר הבא יסביר את כל השלבים שבדרך, וכיצד תגשימו חלום לבנות אפליקציה ולהשתלב במקצוע שהוא גם מרתק, גם חשוב, וגם מתגמל.

אז איך מפתחים אפליקציה?

ישנם כמה שלבים עיקריים בפיתוח אפליקציה, שנכונים כמעט לכל אפליקציה בשוק:

    • רעיון – חשוב לחשוב על רעיון חדשני, שמחדש משהו בעולם האפליקציות ונותן ערך מוסף למשתמש. זה לא פשוט, אבל זה לחלוטין אפשרי אם יוצאים מחוץ לקופסה וחושבים על צרכים שעדיין לא נענו עד הסוף. למשל, נסו לחשוב על דברים יומיומיים שהייתם יכולים לפשט באמצעות אפליקציה.
    • ממשק – מעבר לרעיון, יש לחשוב על הממשק – כיצד האפליקציה תראה? איך המשתמש יתנהל בה? לעתים, ממשק נוח וחדשני הוא עושה את ההבדל בין אפליקציה מוצלחת לבין עוד אפליקציה עייפה בחנות. נסו לשרטט סקיצה שתבהיר לכם כיצד האפליקציה צריכה להיראות.
  • עיצוב – לאחר שאפיינו פחות או יותר את האפליקציה שלנו, אנחנו מגיעים לשלב חווית המשתמש (UX בעגה המקצועית). בשלב זה נעזרים באנשי מקצוע שבונים באופן מקצועי את המסכים, הכפתורים, התבניות ואת כל הפן הויזואלי של האפליקציה.
  • פיתוח טכני – לבסוף מגיע השלב החשוב ביותר – הפיתוח הטכני של האפליקציה. בשלב זה אתם מבינים כיצד עליכם לתכנן את האפליקציה ומתחילים לכתוב את הקוד בשפה המתאימה לאפליקציה שאתם בונים.
  • בדיקת תוכנההאפליקציה כבר מוכנה, אבל האם היא יכולה לצאת לשוק? התשובה היא לא. כל אפליקציה צריכה לעבור שלב של בדיקות תוכנה (QA) במטרה לגלות ליקויים ובאגים. השלב הזה הוא דיאלוג חי בין הפיתוח לבדיקות, ובכל פעם שמתגלה באג יש לחזור לקוד ולתקן אותו.

    איך מפתחים אפליקציות

רוצים ללמוד איך מפתחים אפליקציה? קורס מקצועי זה מה שאתם מחפשים

אם יש לכם רעיון פשוט גאוני לאפליקציה הבאה שתשנה את העולם, אבל אין לכם אפילו שביב של ניסיון בעולם ההייטק, כדאי לפנות ללימודי הייטק. תוכלו, כמובן, לפנות ללימודי תואר ארוכים, תיאורטיים וקשים, או לפנות למסלול קצר יותר המתמקד באופן ייעודי בפיתוח אפליקציות. בקורס לפיתוח אפליקציה תלמדו באופן פרקטי כיצד ליצור ממשק ידידותי למשתמש, כיצד לבנות מסמך אפיון וכיצד להתנהל מול שפות כמו Java Script, CSS3 ו-Angular 7, שכולן משמעותיות לעולם האפליקציות.

קורס מקצועי בתחום האפליקציות יעזור לכם לענות על השאלה “איך מפתחים אפליקציה” על הצד הטוב ביותר, ויתן לכם את כל הכלים הדרושים להפוך את החלום למציאות בצורה פרקטית, ישירה וממוקדת בזמן קצר.

כבר עוזבים?

תנו לנו הזדמנות לתת לכם
הצעה שתפתיע אתכם